Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плита OSB
Очікувана вартість
240,00 UAH
UA-2020-10-27-009785-a 9baa3627ef4543a4a70537411588e4ef
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самчук Зоя Леонідівна

+380414431021 b.meriya1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баранівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04344386
Вебсайт: http://mrada-baranivka.gov.ua/
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, вулиця Соборна ,20
Контактна особа: Самчук Зоя Леонідівна
+380414431021
b.meriya1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Згідно умов договору.Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Баранівського району, Житомирської області.Тип процедури закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель- згідно абз.5. п.5.ч.2.ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 240UAH без ПДВ
Плита OSB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату за товар, після одержання накладних, в строк не пізніше 10-ти календарних днів з моменту отримання товару, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

27 жовтня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пилипчук Ганна Петрівна
#2103812069
Переможець 240,00
UAH
27 жовтня 2020 16:32

Документи

27 жовтня 2020 16:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 16:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Плита OSB 1 шт 240,00
UAH