Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт теплого туалету у Запорізькому навчально-виховному комплексі №64 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованного за адресою: 69060 м.Запоріжжя, вул. Молочна, 36(код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
830 386,97 UAH
UA-2020-10-27-009673-a 3eedc1d7d6074269b654f2e76f14a35d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карина Чепурна

+380990558022 zakypkishtvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради
Код ЄДРПОУ: 37611438
Вебсайт: http://shevchtvo.ucoz.ru
Місцезнаходження: 69071, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А
Контактна особа: Карина Чепурна
+380990558022
zakypkishtvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 17:30
Початок аукціону: 06 листопада 2020 15:55
Очікувана вартість: 830 386,97 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 303,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт теплого туалету у Запорізькому навчально-виховному комплексі №64 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованного за адресою: 69060 м.Запоріжжя, вул. Молочна, 36(код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69060, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Молочна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" 672 330,00
UAH з ПДВ
672 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" 722 357,38
UAH з ПДВ
722 357,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 17:01
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:59
Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 16:59
Витяг ЄДРПОУ.pdf
05 листопада 2020 16:59
Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2020 16:59
Довідка згідно статті17.pdf
05 листопада 2020 16:59
Акт проведення замірів.pdf
05 листопада 2020 16:59
Технічне завдання.pdf
05 листопада 2020 16:59
Кошторисна документація.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 17:02
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:01
17 Кошторис.pdf
05 листопада 2020 17:01
10.2 ДЦ_ПЗ.pdf
05 листопада 2020 16:50
Кошторис.rar
05 листопада 2020 16:25
10.1 Календарний графік.pdf
05 листопада 2020 16:09
13 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 листопада 2020 16:02
13 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 листопада 2020 15:32
10 Проект договору.pdf
05 листопада 2020 15:13
6.1 Статут.pdf
05 листопада 2020 15:13
6 Довідка про повноваження.pdf
05 листопада 2020 15:13
2.1 Дозвіли.pdf
05 листопада 2020 15:13
1 Довідка ст 17.pdf
05 листопада 2020 15:13
7 Довідка працівникі.pdf
05 листопада 2020 15:12
8 Довідка МТБ.pdf
05 листопада 2020 15:12
5 Відомості про Учасника.pdf
05 листопада 2020 15:12
6.3 Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2020 15:12
6.4 Наказ Протокол.pdf
05 листопада 2020 15:12
6.2 Відомості з ЄДРПОУ.PDF
05 листопада 2020 15:12
9 Довідка досвід.pdf
05 листопада 2020 15:12
4 Акт проведення замірів.pdf
05 листопада 2020 15:12
2.2 Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА"

ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА"
#32068536
Переможець 672 330,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 13:33

Документи

13 листопада 2020 13:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:33
Протокол№162.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА"
#32068536
672 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2020 13:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:33
Протокол№162.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 16:46
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 10:20
Доп угода 8-2 до дог№372.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 10:17
Доп угода 8-1 до дог№372.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 14:38
Доп угода№8.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 14:52
Доп угода №7 до дог №372.pdf зміни до договору
01 липня 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 14:49
Доп угода№6 до дог №372.pdf зміни до договору
01 липня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 13:31
Додаткова угода№5 до договору№372.pdf зміни до договору
31 травня 2021 13:30
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 11:16
ду №4.pdf зміни до договору
07 травня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 11:12
ду №3.pdf зміни до договору
07 травня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 09:05
Доп угода №2 до дог№372.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 10:13
Доп угода №1 до дог№372.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 14:12
Договір №372.pdf укладений
25 листопада 2020 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.2.Договору у новій редакції(детальний опис джерела фінансування)
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визнати недійсною додаткову угоду №7
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 619 328,16
UAH (в тому числі ПДВ 103 221,36 UAH)