Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (комп’ютерний клас 9+1, комп’ютерний клас 4+1, комп’ютерний клас 2+1) (код за ДК 021:2015: 30230000 – 0 – Комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-10-27-008873-a 9752f94450f547f8ba8994081141079a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Гавриленко

+380661662865 viddil.osvitu.nova.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та культури Новоаврамівської сільської ради Хорольського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 41260693
Вебсайт: http://novoavramivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 37842, Україна , Полтавська обл., Хорольський р-н, с. Новоаврамівка, вул. Центральна, буд. 1
Контактна особа: Сергій Гавриленко
+380661662865
viddil.osvitu.nova.sr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 14:08
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
комп’ютерний клас 9+1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37842, Україна, Полтавська область, с. Новоаврамівка, Шкільна 39-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
комп’ютерний клас 4+1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37840, Україна, Полтавська область, с. Ковалі, вул. Миру 105/27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
комп’ютерний клас 2+1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37841, Україна, Полтавська область, с. Грушине, вул. Шевченка, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за партію Товару здійснюється в Українській національній валюті – гривнях. Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в Договорі. Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання документів отримання товару. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:50
ТД. Комп.обладнання (КК9+1, КК4+1, КК2+1) 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 296 178,00
UAH з ПДВ
296 178,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЕТАЛО АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ" 298 978,00
UAH з ПДВ
298 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 17:29
Електронний підпис
25 листопада 2020 17:27
!ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 листопада 2020 18:47
Електронний підпис
11 листопада 2020 19:34
Електронний підпис
11 листопада 2020 19:33
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
11 листопада 2020 19:33
КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 19:05
UA-2020-10-27-008873-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ФОП "ГЕТАЛО АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 296 178,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
296 178,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 12:10
рах. і накладна..pdf укладений
16 грудня 2020 12:09
платіжка комп..pdf укладений
16 грудня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:59
Протокол №28. техн. помилка (описка).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 09:35
Договір 133 комп.класи 2020.pdf укладений
30 листопада 2020 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час виконання договору №133 від 30.11.2020 року на поставку товару згідно ДК 021-2015 код – 30230000 – 0 – Комп'ютерне обладнання, Комп'ютерне обладнання (комп’ютерний клас 9+1, комп’ютерний клас 4+1, комп’ютерний клас 2+1), укладеного з ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС» переможцем відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-27-008873-a), у вище вказаному Договорі було виявлено технічну помилку (описку), а саме: у Специфікації, яка є додатком 1 до Договору №133 від 30.11.2020 року, в останній колонці таблиці під назвою «Загальна вартість, грн., без ПДВ» по рядках №1-3 замість загальної вартості товару без ПДВ вказана загальна вартість товару з ПДВ. В останніх трьох рядках вказаної таблиці Специфікації загальна ціна без ПДВ, сума ПДВ, загальна ціна з ПДВ вказані вірно та відповідно до Остаточної цінової пропозиції Переможця відкритих торгів, яка надана ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС» у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису 25.11.2020 року о 17:27 відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації Замовника (роздрукована копія вказаної цінової пропозиції до протоколу додається). Враховуючи те, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не врегульовано виправлення технічних чи орфографічних помилок (описок), що можуть бути допущені при оприлюдненні інформації в системі «Прозорро», з метою виправлення вище вказаної технічної помилки, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом по відділу освіти та культури Новоаврамівської сільської ради від 17.04.2020 року №26, ВИРІШИВ: 1. Вище вказану помилку у Специфікації, яка є додатком 1 до Договору №133 від 30.11.2020 року на поставку товару згідно ДК 021-2015 код – 30230000 – 0 – Комп'ютерне обладнання, Комп'ютерне обладнання (комп’ютерний клас 9+1, комп’ютерний клас 4+1, комп’ютерний клас 2+1), укладеного з переможцем відкритих торгів ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-27-008873-a) вважати технічною помилкою (опискою), яка не впливає на істотні умови Договору та відповідає остаточній ціновій пропозиції Переможця торгів. 2. З метою виправлення технічної помилки (описки) у Договорі №133 від 30.11.2020 року оприлюднити даний протокол у системі «Прозорро». Уповноважена особа Гавриленко Сергій Миколайович
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол УО №28 від 09.12.2020 Про техн. помилку (описку) в договорі
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 296 178,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 363,00 UAH)