Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт службових приміщень та місць загального користування адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. С. Петлюри, 7/9, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2020-10-27-008405-a 99a4a4f7a0d644b9b7776f3266c41f83
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Крупка

+380442007907 krupka.tm@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Тетяна Крупка
+380442007907
krupka.tm@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:04
Очікувана вартість: 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт службових приміщень та місць загального користування адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. С. Петлюри, 7/9, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 7/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів приймання наданих послуг за формою КБ-2в та Довідок про вартість наданих послуг за формою КБ-3. Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Поточний ремонт службових приміщень та місць загального користування адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. С. Петлюри, 7/9, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:31
Проєкт договору.docx
27 жовтня 2020 15:31
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОМКА ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 439 860,36
UAH з ПДВ
399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД" 475 104,95
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лазуткіна Ю.О. 509 000,00
UAH з ПДВ
509 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 11:13
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:13
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:13
Довідка МВС.pdf
23 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:48
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:48
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:48
Dovidka МВС.pdf
20 листопада 2020 10:48
Довідки для переможця.pdf
18 листопада 2020 12:12
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:07
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:04
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:34
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:26
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:33
Електронний підпис
11 листопада 2020 20:54
Електронний підпис
11 листопада 2020 20:54
Електронний підпис
11 листопада 2020 19:58
авк петлюри.pdf
11 листопада 2020 19:58
виписка.pdf
11 листопада 2020 19:58
витяг ДПІ.pdf
11 листопада 2020 19:58
витяг ЄДР.pdf
11 листопада 2020 19:58
відомості.pdf
11 листопада 2020 19:58
Гарантия ФОП СОЛОМКА Є. М. (1).zip
11 листопада 2020 19:58
довідки петлюри.pdf
11 листопада 2020 19:58
досвід.pdf
11 листопада 2020 19:58
календарний план до 20.12.2020.pdf
11 листопада 2020 19:58
паспорт код.pdf
11 листопада 2020 19:58
проект договору.pdf
11 листопада 2020 19:58
штрафні санкції.pdf
11 листопада 2020 19:58
Сертифікат кошторисник.jpg

Публічні документи

11 листопада 2020 18:27
Електронний підпис
11 листопада 2020 18:09
155.imd
11 листопада 2020 18:09
Акт огляду.pdf
11 листопада 2020 18:09
Виписка ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2020 18:08
Витяг (ПДВ).pdf
11 листопада 2020 18:08
Відомості ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2020 18:08
Довідка (право підпису).pdf
11 листопада 2020 18:08
Довідка мат-технічна база.pdf
11 листопада 2020 18:08
Довідка працівники.pdf
11 листопада 2020 18:08
Довідка субпідряд.pdf
11 листопада 2020 18:07
Договір №31.pdf
11 листопада 2020 18:06
Договір №82 М400.pdf
11 листопада 2020 17:59
Додаток 3 ст. 17.pdf
11 листопада 2020 17:59
Додаток 4.pdf
11 листопада 2020 17:58
Додаток 5 Проект Договору.pdf
11 листопада 2020 17:57
Додаток 6.pdf
11 листопада 2020 17:57
Дозволи.pdf
11 листопада 2020 17:57
Кошторисна документація.pdf
11 листопада 2020 17:55
ЛІЦЕНЗІЯ ЕКСПЕРТ-ІНБУД.pdf
11 листопада 2020 17:55
Сертифікат кошторисника.pdf
11 листопада 2020 17:54
Статут Експерт-Інбуд+Опис.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 21:21
IMG_8052.JPG
11 листопада 2020 21:21
IMG_8051.JPG
11 листопада 2020 21:21
IMG_8050.JPG
11 листопада 2020 21:21
IMG_8049.JPG
11 листопада 2020 21:21
IMG_8085.JPG
11 листопада 2020 21:21
IMG_8084.JPG
11 листопада 2020 21:21
IMG_8083.JPG
11 листопада 2020 21:21
IMG_8082.JPG
11 листопада 2020 21:21
IMG_8081.JPG
11 листопада 2020 21:21
IMG_8079.JPG
11 листопада 2020 21:21
IMG_8080.JPG
11 листопада 2020 21:21
IMG_8078.JPG
11 листопада 2020 21:20
IMG_8077.JPG
11 листопада 2020 21:20
IMG_8076.JPG
11 листопада 2020 21:20
IMG_8075.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОМКА ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД"

ФОП Лазуткіна Ю.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОМКА ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3214606978
Переможець 399 999,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 19:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 18:14

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей – предметом аналогічного договору від 10.06.2020 № 121-20 є роботи по ремонту службових приміщень за адресою: м. Маріуполь, вул. Метрополитська, 5б, пр. 4, який не відповідає встановленим вимогам до предмету аналогічного договору, а саме: послуги з поточного ремонту службових приміщень; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності – пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей – оновлену довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності) з інформацією про виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента; номер та дата договору; предмет договору; сума договору; строк виконання договору (виконаний договір). На підтвердження інформації, вказаній у Довідці, Учасник має надати копію виконаного аналогічного договору не менше 1 (одного) протягом останніх 2 (двох) років та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору, а саме первинних документів (документа), що визначені в аналогічному договорі (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого було надано послуги з поточного ремонту службових приміщень. У разі подання Учасником у складі тендерної пропозиції декількох аналогічних договорів вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 19:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОМКА ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3214606978
399 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:12
Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 10:04
Договір.pdf укладений
02 грудня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 386 808,31
UAH