Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Лисенка в м. Копичинці на ділянці км 0+000 – км 0+340 (окремими ділянками) Гусятинського району Тернопільської області
Очікувана вартість
3 397 200,00 UAH
UA-2020-10-27-008198-a a86618ae9bca49bc88104d6c3290ff00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:12
Очікувана вартість: 3 397 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 986,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Лисенка в м. Копичинці на ділянці км 0+000 – км 0+340 (окремими ділянками) Гусятинського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Копичинці, Гусятинський район, вул. Лисенка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 09:49
Зміни від 04.11.2020 року.pdf
04 листопада 2020 09:49
ТД Лисенка зі змінами від 04.11.2020 року.docx
27 жовтня 2020 15:24
Додаток_5_Проект_договору_.docx
27 жовтня 2020 15:24
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
27 жовтня 2020 15:24
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
27 жовтня 2020 15:24
Додаток_2_Технічне завдання.docx
27 жовтня 2020 15:24
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
04 листопада 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 09:49
Зміни від 04.11.2020 року.pdf
04 листопада 2020 09:49
ТД Лисенка зі змінами від 04.11.2020 року.docx
27 жовтня 2020 15:24
ТД Лисенка.docx
27 жовтня 2020 15:24
Додаток_5_Проект_договору_.docx
27 жовтня 2020 15:24
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
27 жовтня 2020 15:24
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
27 жовтня 2020 15:24
Додаток_2_Технічне завдання.docx
27 жовтня 2020 15:24
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 3 261 300,00
UAH з ПДВ
3 244 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 3 363 000,00
UAH з ПДВ
3 261 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 11:46
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:45
Документи переможця.zip
03 грудня 2020 09:52
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:35
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:34
ІД.zip
12 листопада 2020 15:34
KK.zip
12 листопада 2020 15:34
КК.zip
12 листопада 2020 15:34
КК 14 тех. паспотри.zip
12 листопада 2020 15:34
Проект договору.zip
12 листопада 2020 15:34
Цінова пропозиція.zip
12 листопада 2020 15:34
К_К.zip
12 листопада 2020 15:34
Рейтинг(1).zip
12 листопада 2020 15:34
Гарантия_8110.zip
12 листопада 2020 15:34
ВПВ 17.zip
12 листопада 2020 15:34
Лiцензiя(1).zip
12 листопада 2020 15:34
Лiцензiя_скан.pdf
12 листопада 2020 15:34
Довiренiсть_скан.pdf
12 листопада 2020 15:34
Довiренiсть_Рижий(1).zip

Публічні документи

11 листопада 2020 09:48
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:44
Довіреність і протокол.pdf
11 листопада 2020 09:44
Довіреність і протокол 3.pdf
11 листопада 2020 09:44
Довіреність і протокол 2.pdf
11 листопада 2020 09:44
№59 ІД Календарний графік.pdf
11 листопада 2020 09:44
№57 Проект договору.pdf
11 листопада 2020 09:44
№55 ІД Свідоцтво ISO (Копія).pdf
11 листопада 2020 09:44
№52 ІД Довідка лаборатрія.pdf
11 листопада 2020 09:44
№50 Транспортна схема.pdf
11 листопада 2020 09:44
№47 ІД Картка обліку ОЗ-6.pdf
11 листопада 2020 09:44
№44 ІД Довідка про АБЗ.pdf
11 листопада 2020 09:44
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
11 листопада 2020 09:44
№39 ІД Технічне завдання.pdf
11 листопада 2020 09:44
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
11 листопада 2020 09:44
№21 ВПВ 17.pdf
11 листопада 2020 09:44
№20 ВПВ 17.pdf
11 листопада 2020 09:44
№19 ВПВ 17.pdf
11 листопада 2020 09:44
№18 ВПВ 17.pdf
11 листопада 2020 09:44
№17 ВПВ 17.pdf
11 листопада 2020 09:44
№15 КК лист відгук 186.pdf
11 листопада 2020 09:44
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
11 листопада 2020 09:44
№15 КК Лист відгук 5ПС.pdf
11 листопада 2020 09:44
№13 КК копія договору 186.pdf
11 листопада 2020 09:44
№13 КК копія договору 19 ПС.pdf
11 листопада 2020 09:44
№13 КК Договір 5 ПС.pdf
11 листопада 2020 09:44
№10 КК Довідка робітники.pdf
11 листопада 2020 09:44
№9 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
11 листопада 2020 09:44
№4 КК Договори оренди.rar
11 листопада 2020 09:44
№3 КК Довідка обладнання.pdf
11 листопада 2020 09:44
№1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Переможець 3 244 300,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 11:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2020 11:53

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ «БМБУД»! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» по закупівлі робіт: «Капітальний ремонт вул. Лисенка в м. Копичинці на ділянці км 0+000 – км 0+340 (окремими ділянками) Гусятинського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-10-27-008198-a, тендерним комітетом встановлено невідповідності, в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-008198-a відсутня інформація, що передбачена Тендерною документацією Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме: «В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.» У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-008198-a відсутній оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу (орендодавця) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Також, у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-008198-a відсутня інформація, що передбачена Тендерною документацією Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме: «Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі». У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-008198-a відсутній гарантійний лист власника залученої лабораторії про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-008198-a відсутня інформація, що передбачена Додатком 1 до Тендерної документації «Перелік документів» в частині 1 пункті 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а саме: «Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає: - оригінал(-и)/копія (копії) договору(-ів) оренди, суборенди (лізингу, надання послуг) машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків надання послуг, або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). - оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду надання послуг за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається).» У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-008198-a відсутній оригінал листа –підтвердження від надавача послуг ТОВ «Дорожнє підприємство ПБС». Також, у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-008198-a відсутня інформація, що передбачена Додатком 1 до Тендерної документації «Перелік документів» в частині 1 пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме: «У разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду (предмет аналогічного (их) договору (ів) генерального підряду повинен бути поточний середній або капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування); відгук повинен бути виданий балансоутримувачем дороги та адресований учаснику.» У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-008198-a відсутні копії договорів генерального підряду. Тендерною документацією Розділом 1 встановлено: 1. Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені невідповідності. Вам необхідно: 1. Надати оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу (орендодавця) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. 2. Надати гарантійний лист власника залученої лабораторії про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. 3. Надати оригінал листа-підтвердження від надавача послуг- ТОВ «Дорожнє підприємство ПБС» із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду надання послуг за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). 4. Надати копiї договорів генерального підряду. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
3 244 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 11:30
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 15:39
Додаткова угода 2 вул. Лисенка.pdf зміни до договору
09 червня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:00
Додаткова угода Лисенка.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:43
Договір укладений
21 грудня 2020 15:37
Договір укладений
21 грудня 2020 15:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 червня 2021 17:21
973 289,00 UAH UA528201720344361025107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA988201720355369117019710006
ТОВ "БМБУД"
Оплачений
26 липня 2021 18:53
282 031,64 UAH UA528201720344361025107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA843390720000026006035041001
ТОВ "БМБУД"
Оплачений
19 серпня 2021 13:24
699 516,65 UAH UA528201720344361025107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA843390720000026006035041001
ТОВ "БМБУД"
Оплачений
22 жовтня 2021 10:18
1 258 419,58 UAH UA528201720344361025107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA843390720000026006035041001
ТОВ "БМБУД"
Оплачений
25 листопада 2021 10:22
31 043,13 UAH UA528201720344361025107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA843390720000026006035041001
ТОВ "БМБУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Документально підтверджені Виконавцем об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 244 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 540 716,67 UAH)