Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211235 Зміїв - Таранівка км 13+500 - км 14+600 у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance O-211235 Zmiiv - Taranivka km 13+500 - km 14+600 in the Kharkiv region
Очікувана вартість
15 178 795,49 UAH
UA-2020-10-27-006948-a 04a3846c4a0e40f5b6705d63cff3399a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 04 січня 2021 13:26
Очікувана вартість: 15 178 795,49 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 151 787,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 151780 UAH
Publication date: 27 жовтня 2020 14:33
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 11:00

Information

Estimated total value: 15 178 795 UAH including VAT
Minimal lowering step: 151 788 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.


Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tender proposals should be made - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.


Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211235 Зміїв - Таранівка км 13+500 - км 14+600 у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance O-211235 Zmiiv - Taranivka km 13+500 - km 14+600 in the Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Відповідно до п.4.25. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Відповідно до п.4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 14:30
ТД_Зміїв-Таранівка.docx
27 жовтня 2020 14:30
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Зміїв-Таранівка.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-006948-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:24157485
Дата подання: 16 листопада 2020 17:55
Усунення дискримінаційної вимоги
Під час аналізу та вивчення тендерної документації з метою подачі пропозиції у якості учасника вказаної вище закупівлі, Товариством з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС» було виявлено, що Тендерна документація по вказаній закупівлі була складена з порушенням Законодавства у сфері публічних закупівель та містить в собі незаконні і протиправні дискримінаційні умови, що обмежують економічну конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників, в тому числі що унеможливлюють нашу участь в процедурі Закупівлі і подання нами Тендерної пропозиції.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки умови тендерної документації містять незаконні положення та дискримінаційні вимоги, і також порушують права та законні інтереси скаржника, що унеможливлює виконання вимог тендерної документації нашим підприємством тому з метою прийняття участі у зазначеній закупівлі оскаржуємо тендерні вимоги.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» для підтвердження критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» по II етапу Учасником надається довідка, яка містить графи передбаченні Таблицею №6. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір.
Аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.
Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше:
- Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 6 420,0 м2
- Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 1 974,1 т
- Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 6 720,0 м2
- Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші та/або улаштування шарів основи із щебенево-піщаної суміші –1 198,8 м3
Вважаємо, що в наведеному вище положення містяться дискримінаційні вимоги, а саме «Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.». Обмеження щодо відсотку виконання аналогічного договору на рівні 85%, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно не обґрунтованими та дискримінаційними. Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень.
Вимоги щодо надання копій аналогічного договору та акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) і довідку (-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію "наявність досвіду виконання аналогічного договору".
При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо будь-якого відсотку виконання аналогічного договори, тим більше не містить жодного орієнтиру чи згадування саме про 85%. Вимога про виконання аналогічного договору не менше, ніж на 85% від його ціни, є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. Замовником жодним чином не аргументовано встановлення обмеження щодо відсотку виконання договору, а відтак є не зрозумілим, чому нас, як потенційного учасника позбавлено можливості підтвердити досвід аналогічним договором, який з ти чи інших об'єктивних причин і підстав виконано менше, ніж на 85% від ціни договору.
Ціна договору є такою його характеристикою, яка не відображає конкретно наявність або відсутність досвіду виконання аналогічного договору. На ціну і суму виконання впливає багато факторів: можливість виконавця виконати послуги за меншу вартість (що і є метою проведення закупівлі з огляду на принцип максимальної економії), термін на який укладено договір, фінансування Замовника, плану використання бюджетних коштів, потреби у наданні конкретних послуг, що зумовлюється природними умовами і т.д.
Таким чином, підтвердження виконання Договору та наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів с саме підписання сторонами договору Актів, якими надані послуги приймаються без зауважень. Сума виконання договору може бути пов'язана з строком, на який його укладено, погодними умовами, фінансуванням Замовника та іншими факторами.
Звертаємо увагу, що підприємство має досвід виконання відповідних робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення, проте в менших обсягах, а тому не можемо підготувати пропозицію, що відповідала б оскаржуваній вимозі в цій частині. На даний час Товариством виконується Договір субпідряду № СП2-8ПсД від 31.08.2020р. за предметом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-10 Конотоп-Буринь-Чумакове (окремими ділянками)», договір генпідряду № БДР-130/08-19 від 06.08.2019 р., за предметом: «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 75+420), Сумська область», та договір генпідряду № БДР-132/08-19 від 06.08.2019 р., за предметом: «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава, обхід м.Суми (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 16+312), Сумська область». По вказаним Договорам нами були фактично виконані роботи, які Товариство може використовувати для підтвердження свого досвіду виконання аналогічного договору, що підтверджується Актами виконання робіт. Проте ми не зможемо використати вищевказаний договір, оскільки він не є виконаним на 85%. При цьому факт успішного виконання Товариством аналогічного договору підтверджується наданими нами в складі Вимоги договорами підряду № БДР -129/08-19 від 06.08.2019 р.(виконаний на 100%) та № БДР-131/08-19 від 06.08.2019 р.(виконаний на 85,19%), в яких об’ємів робіт, що вимагаються на підтвердження Замовником, недостатньо.
Також звертаємо увагу, що вимогами передбачено надання учасником фінансової звітності, інформацію про наявність техніки, інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації а також надання забезпечення тендерної пропозиції, тому такі вимоги замовника дають в повній мірі забезпечити в межах вимог чинного законодавства перевірку фінансової та технічної спроможності учасника та гарантії виконання предмету закупівлі.
В даному випадку наявна ситуація, за якої у потенційного учасника достатньо досвіду виконання аналогічних робіт і по видам, і по об'ємам робіт (для підтвердження чого є потреба у подачі кількох аналогічних договорів, що не забороняється умовами Документації), що свідчить про його спроможність виконати належним чином договір по оскаржуваній закупівлі та належним чином якісно надати послуги по ньому, однак подати такий договір у складі Пропозиції не має можливості через його невідповідність критерію щодо 85% виконання.
Тож, ми вимагаємо від Замовника внести зміни в тендерну документацію, в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме, видалити вимогу до об’єму виконання аналогічного договору, що надається учасником в якості підтвердження досвіду.
У випадку відхилення Замовником нашої вимоги, ми будем вимушені подати скаргу до колегії Антимонопольного комітету України. Хочемо наголосити, що Колегією постійно приймаються рішення щодо усунення подібних дискримінаційних критеріїв, наприклад:
1. Рішення від 15.09.2020 №17325 (Див. додаток до вимоги)
2. Рішення від 12.03.2020 № 4773 (Див. додаток до вимоги)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 листопада 2020 11:00
Замовником визначений відсоток виконання аналогічного договору в розмірі 85% від загальної ціни договору виходячи з міркувань забезпечення можливості підрядної організації виконати весь комплекс робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення в межах технічного завдання згідно з дотриманням нормативних вимог (крім того, потрібно брати до уваги сезонність, терміновість та різноманітність робіт). Використаний критерій у розмірі 85% не може тлумачитися як дискримінаційний, оскільки не перевищує межу очікуваної вартості предмету закупівлі у розмірі 100% і стосується всіх учасників торгів без виключень. Замовник зазначає, що встановлений відсоток та 5-річний критерій підтвердження виконання аналогічних договорів не може бути проблемним для стабільно працюючих спеціалізованих виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі. Зазначаємо, що дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі Документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Вважаємо, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів. Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт. Підтвердженням цього є РІШЕННЯ колегії Антимонопольного комітету України №19500-р/пк-пз від 19.10.2020.
Таким чином, рішення щодо включення даної вимоги до Документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.

Документи подані скаржником

16 листопада 2020 17:55
БДР 129.pdf
16 листопада 2020 17:55
БДР 130.pdf
16 листопада 2020 17:55
БДР 131.pdf
16 листопада 2020 17:55
БДР 132.pdf
16 листопада 2020 17:55
Дог субп СП2-8ПсД.PDF
16 листопада 2020 17:55
Рішення від 12.03.2020 № 4773.pdf
16 листопада 2020 17:55
рішення від_15.09.2020_№17325 .pdf
16 листопада 2020 17:55
Вимога Зміїв Таранівка.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-27-006948-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:24157485
Дата подання: 19 листопада 2020 15:48
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Прошу зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію, в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме, видалити вимогу до об’єму виконання аналогічного договору в обсязі 85%, що надається учасником в якості підтвердження досвіду.
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2020 12:20
рішення від 23.11.2020№21654+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 12:19
рішення від 02.12.2020№22324.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 21:40

Документи подані скаржником

19 листопада 2020 14:11
Дод2_130 Дог та ДУ(72,6%).pdf
19 листопада 2020 14:11
Дод3_131 Дог та ДУ(85,19%).pdf
19 листопада 2020 14:11
Дод4_132 Дог та ДУ(35%).pdf
19 листопада 2020 14:11
Дод4_132 КБ2_3 (8 856 217,66) Обєдн(35%).pdf
19 листопада 2020 14:11
СКАРГА ДХ 15 млн.docx
19 листопада 2020 14:11
СКАРГА ДХ 15 млн.PDF

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 грудня 2020
UA-2020-10-27-006948-a04a3846c4a0e40f5b6705d63cff3399a
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 09:53
ТОВ "Енерготепло" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: I. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Не надано позитивний відгук від Замовника до договору №28/08-18 від 20.08.18р., який зазначено у довідці від 23.11.2020р. вих №3810т. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 3 Додатку №2 Тендерної документації “Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: … - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати позитивний відгук від Замовника до договору №28/08-18 від 20.08.18р., який зазначено у довідці від 23.11.2020р. вих №3810т. II. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Відсутній лист-підтвердження на залучену техніку за договором від 23.04.2020р. №042320 з ТОВ «ПСУ-417 Л.П.Е.» яку зазначено у п. 51 довідки від 23.11.2020р. вих.№3808т. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації “Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає: … - листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист-підтвердження на залучену техніку за договором від 23.04.2020р. №042320 з ТОВ «ПСУ-417 Л.П.Е.» яку зазначено у п. 51 довідки від 23.11.2020р. вих.№3808т. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

21 січня 2021 09:13
Електронний підпис
21 січня 2021 09:13
Електронний підпис
21 січня 2021 09:12
Документи переможця.rar
24 грудня 2020 17:24
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:24
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:22
На вимогу.rar
27 листопада 2020 08:41
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:41
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:32
2.5.6. Вігук Замовника.pdf
26 листопада 2020 18:46
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:46
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:44
2.1.2. Залучена техніка ч. 1.pdf
26 листопада 2020 18:44
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 18:44
8. Проект Договору.pdf
26 листопада 2020 18:44
7. Лист про повноваження.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.1.2. Залучена техніка ч. 2.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.4.1. Копії наказів.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.5.5. Відгук замовника.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.2.4. Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.2.2. Гарантійний лист АБЗ.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.2.3. Атетста виробництва.pdf
26 листопада 2020 18:44
7.2.1. Фінансова звітність.pdf
26 листопада 2020 18:44
1. Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.3.2. Гарантійний лист1.pdf

Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 20:01
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:01
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:00
Техн.завд.pdf
26 листопада 2020 20:00
Субпідрядн.pdf
26 листопада 2020 20:00
ст.17.pdf
26 листопада 2020 20:00
Інші документи.pdf
26 листопада 2020 20:00
Гарант.лист.pdf
26 листопада 2020 20:00
203342_48_15_151780.RAR
26 листопада 2020 20:00
Перелік техніки.pdf
26 листопада 2020 20:00
Техніка.rar
26 листопада 2020 20:00
Досвід.pdf
26 листопада 2020 20:00
Працівники.pdf
26 листопада 2020 20:00
Лабораторія.pdf
26 листопада 2020 20:00
Аналогічні договора.rar
26 листопада 2020 20:00
АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "Енерготепло"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2021 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 14 389 498,00
UAH з ПДВ
14 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енерготепло" 15 027 008,00
UAH з ПДВ
14 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 09:13
Електронний підпис
21 січня 2021 09:13
Електронний підпис
21 січня 2021 09:12
Документи переможця.rar
24 грудня 2020 17:24
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:24
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:22
На вимогу.rar
27 листопада 2020 08:41
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:41
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:32
2.5.6. Вігук Замовника.pdf
26 листопада 2020 18:46
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:46
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:44
2.1.2. Залучена техніка ч. 1.pdf
26 листопада 2020 18:44
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 18:44
8. Проект Договору.pdf
26 листопада 2020 18:44
7. Лист про повноваження.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.1.2. Залучена техніка ч. 2.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.4.1. Копії наказів.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.5.5. Відгук замовника.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.2.4. Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.2.2. Гарантійний лист АБЗ.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.2.3. Атетста виробництва.pdf
26 листопада 2020 18:44
7.2.1. Фінансова звітність.pdf
26 листопада 2020 18:44
1. Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:44
2.3.2. Гарантійний лист1.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 20:01
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:01
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:00
Техн.завд.pdf
26 листопада 2020 20:00
Субпідрядн.pdf
26 листопада 2020 20:00
ст.17.pdf
26 листопада 2020 20:00
Інші документи.pdf
26 листопада 2020 20:00
Гарант.лист.pdf
26 листопада 2020 20:00
203342_48_15_151780.RAR
26 листопада 2020 20:00
Перелік техніки.pdf
26 листопада 2020 20:00
Техніка.rar
26 листопада 2020 20:00
Досвід.pdf
26 листопада 2020 20:00
Працівники.pdf
26 листопада 2020 20:00
Лабораторія.pdf
26 листопада 2020 20:00
Аналогічні договора.rar
26 листопада 2020 20:00
АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "Енерготепло"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 14 230 000,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 09:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
14 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:29
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 08:43
ДУ№2 до Договору №01-02-21 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2021 08:43
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 11:57
Протокол №РП-28 (1).pdf зміни до договору
22 березня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 08:16
ДУ №1 до Договору №01-02-21 (1).pdf зміни до договору
18 березня 2021 08:15
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 08:40
Договір №01-02-21.pdf укладений
03 березня 2021 08:39
Протокол №16-Д.pdf укладений
03 березня 2021 08:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.12.4 чинного ДОГОВОРУ №01/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26 лютого 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 01/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 01/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4 та підпунктом 12.9.4. пункту 12.9. чинного Договору №01/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26 лютого 2021р.: пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору «Договірна ціна» та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 01/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 900 888,29
UAH (в тому числі ПДВ 2 316 814,72 UAH)