Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проектування, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення для Молодіжненської ЗОШ І-ІІІ ступенів в селі Молодіжне Овідіопольського району Одеської області» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 922 633,20 UAH
UA-2020-10-27-006700-a ● 5541c505c1674ffe824eb97f668883ea
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02145240 |
Місцезнаходження: | 67801, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт. Овідіополь, вул. Миру, буд. 19 |
Контактна особа: |
Олександр Валентинович Ткаченко +380485131474 osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2020 13:42 |
Очікувана вартість: | 1 922 633,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 226,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240.
4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, вул. Миру, 19.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +3804851(3-14-74).
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проектування, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення для Молодіжненської ЗОШ І-ІІІ ступенів в селі Молодіжне Овідіопольського району Одеської області» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67840, Одеська область, Овідіопольський район, с.Молодіжне, вул. Приморська, 9.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 922 633,20 грн. (один мільйон дев’ятсот двадцять дві тисячі шістсот тридцять три гривні 20 копійок) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «12» листопада 2020 року час 0000 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240.
4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, вул. Миру, 19.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +3804851(3-14-74).
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проектування, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення для Молодіжненської ЗОШ І-ІІІ ступенів в селі Молодіжне Овідіопольського району Одеської області» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67840, Одеська область, Овідіопольський район, с.Молодіжне, вул. Приморська, 9.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 922 633,20 грн. (один мільйон дев’ятсот двадцять дві тисячі шістсот тридцять три гривні 20 копійок) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «12» листопада 2020 року час 0000 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проектування, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення для Молодіжненської ЗОШ І-ІІІ ступенів в селі Молодіжне Овідіопольського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67840, Україна, Одеська область, с. Молодіжне, вул. Приморська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2020 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2020 15:59 |
Перелiк_змiн_04.11.2020.pdf | |
04 листопада 2020 15:59 |
Додаток 3_нова редакція.pdf | |
27 жовтня 2020 14:19 |
Додаток 1.pdf | |
27 жовтня 2020 14:19 |
Додаток 2.pdf | |
27 жовтня 2020 14:19 |
Додаток 3.pdf | |
27 жовтня 2020 14:19 |
Додаток 4.pdf | |
27 жовтня 2020 14:19 |
Додаток 5.pdf | |
27 жовтня 2020 14:19 |
Додаток 6.pdf | |
27 жовтня 2020 14:19 |
Тендерна документацiя.pdf | |
27 жовтня 2020 14:19 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf |
04 листопада 2020 16:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 листопада 2020 15:59 |
Перелiк_змiн_04.11.2020.pdf
|
|||
04 листопада 2020 15:59 |
Додаток 3_нова редакція.pdf
|
|||
27 жовтня 2020 14:19 |
Додаток 1.pdf
|
|||
27 жовтня 2020 14:19 |
Додаток 2.pdf
|
|||
27 жовтня 2020 14:19 |
Додаток 3.pdf
|
|||
27 жовтня 2020 14:19 |
Додаток 4.pdf
|
|||
27 жовтня 2020 14:19 |
Додаток 5.pdf
|
|||
27 жовтня 2020 14:19 |
Додаток 6.pdf
|
|||
27 жовтня 2020 14:19 |
Тендерна документацiя.pdf
|
|||
27 жовтня 2020 14:19 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" |
1 880 000,00
UAH з ПДВ
|
1 860 773,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ" |
1 920 633,00
UAH з ПДВ
|
1 882 180,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" #41133474 |
Переможець |
1 860 773,67
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 12:21
|
Додаткова угода № 1.jpg | зміни до договору |
05 січня 2021 12:19
|
Додаток.jpg | зміни до договору |
05 січня 2021 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 09:29
|
Додаток №4.PDF | укладений |
01 грудня 2020 09:25
|
Договір № 20.PDF | укладений |
01 грудня 2020 09:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду № 1 до Договору № 20 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 01.12.2020, виклавши п.4.1 Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |