Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проектування, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення для Молодіжненської ЗОШ І-ІІІ ступенів в селі Молодіжне Овідіопольського району Одеської області» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 922 633,20 UAH
UA-2020-10-27-006700-a 5541c505c1674ffe824eb97f668883ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Валентинович Ткаченко

+380485131474 osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145240
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт. Овідіополь, вул. Миру, буд. 19
Контактна особа: Олександр Валентинович Ткаченко
+380485131474
osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 13:42
Очікувана вартість: 1 922 633,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 226,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240.
4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, вул. Миру, 19.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +3804851(3-14-74).
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проектування, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення для Молодіжненської ЗОШ І-ІІІ ступенів в селі Молодіжне Овідіопольського району Одеської області» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67840, Одеська область, Овідіопольський район, с.Молодіжне, вул. Приморська, 9.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 922 633,20 грн. (один мільйон дев’ятсот двадцять дві тисячі шістсот тридцять три гривні 20 копійок) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «12» листопада 2020 року час 0000 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проектування, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення для Молодіжненської ЗОШ І-ІІІ ступенів в селі Молодіжне Овідіопольського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67840, Україна, Одеська область, с. Молодіжне, вул. Приморська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 15:59
Перелiк_змiн_04.11.2020.pdf
04 листопада 2020 15:59
Додаток 3_нова редакція.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Додаток 1.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Додаток 2.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Додаток 3.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Додаток 4.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Додаток 5.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Додаток 6.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Тендерна документацiя.pdf
27 жовтня 2020 14:19
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
04 листопада 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 15:59
Перелiк_змiн_04.11.2020.pdf
04 листопада 2020 15:59
Додаток 3_нова редакція.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Додаток 1.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Додаток 2.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Додаток 3.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Додаток 4.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Додаток 5.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Додаток 6.pdf
27 жовтня 2020 14:19
Тендерна документацiя.pdf
27 жовтня 2020 14:19
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 1 880 000,00
UAH з ПДВ
1 860 773,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ" 1 920 633,00
UAH з ПДВ
1 882 180,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 14:50
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:45
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:42
Довідки.pdf
24 листопада 2020 10:59
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:57
Довідка.pdf
24 листопада 2020 10:57
public_doc (1).pdf
24 листопада 2020 10:57
public_doc (1).p7s
24 листопада 2020 10:57
Dovidka_несудимість Шендерей.pdf
11 листопада 2020 23:32
Електронний підпис
11 листопада 2020 23:30
Лицензия (4).pdf
11 листопада 2020 23:30
Письмо по лицензии (3).pdf
11 листопада 2020 23:30
Матеріально-технічна база2.pdf
11 листопада 2020 23:30
Ф25_2019_НВО_с_квитанциями.pdf
11 листопада 2020 23:30
Субпідрядник.pdf
11 листопада 2020 23:30
Статут.pdf
11 листопада 2020 23:30
Справка об открытии счета.pdf
11 листопада 2020 23:30
паспорт_Инн_ШЕНДЕРЕЙ.pdf
11 листопада 2020 23:30
Охорона праці, навчання.pdf
11 листопада 2020 23:30
Опис до Статуту НВО.pdf
11 листопада 2020 23:30
НАКАЗ ДСНС №158_20.03.19.pdf
11 листопада 2020 23:30
НАКАЗ ДСНС №158_20.03.19.odt
11 листопада 2020 23:30
Медичні книжки.pdf
11 листопада 2020 23:30
Згоди повідомлення.pdf
11 листопада 2020 23:30
Документи ІSO.pdf
11 листопада 2020 23:30
Вытяг.pdf
11 листопада 2020 23:30
Витяг ПДВ_НВО.pdf
11 листопада 2020 23:30
Веллез.pdf
11 листопада 2020 23:30
АКТ НВО.pdf
11 листопада 2020 23:30
Ціни енергоносіїв.pdf
11 листопада 2020 23:30
Форма 4-5.pdf
11 листопада 2020 23:30
табліця 2-1-10.pdf
11 листопада 2020 23:30
Табліця 1-3.pdf
11 листопада 2020 23:30
локальний кошторис 2-1-1.pdf
11 листопада 2020 23:30
Кошторис2-1-8 і 2-1-3.pdf
11 листопада 2020 23:30
Кошторис2-1-6 і 2-1-7.pdf
11 листопада 2020 23:30
Кошторис2-1-5 і 2-1-4.pdf
11 листопада 2020 23:30
Кошторис2-1-4.pdf
11 листопада 2020 23:30
Кошторис.pdf
11 листопада 2020 23:30
Кошторис 2-1-6+2-1-7+2-1-8.pdf
11 листопада 2020 23:30
Кошторис 2-1-1 +2-1-2+2-1-5.pdf
11 листопада 2020 23:30
Акт і Пояснювальна записка.pdf
11 листопада 2020 23:30
380.imd
11 листопада 2020 23:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 16:28
Акт.pdf
11 листопада 2020 15:51
Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 15:51
статут.jpg
11 листопада 2020 15:51
рішення учасника.jpg
11 листопада 2020 15:51
опис документів.jpg
11 листопада 2020 15:51
опис документів (2).jpg
11 листопада 2020 15:51
Листи-7.pdf
11 листопада 2020 15:51
Листи-6.pdf
11 листопада 2020 15:51
Листи-5.pdf
11 листопада 2020 15:51
Листи-4.pdf
11 листопада 2020 15:51
Листи-3.pdf
11 листопада 2020 15:51
Листи-2.pdf
11 листопада 2020 15:51
Листи-1.pdf
11 листопада 2020 15:51
вторая сторона о рішенні.jpg
11 листопада 2020 15:51
витяг з рієстра.jpg
11 листопада 2020 15:51
виписка с реєстру.jpg
11 листопада 2020 15:51
виписка с единого реєстра.jpg
11 листопада 2020 15:51
17 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
16 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
15 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
14 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
13 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
12 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
11 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
10 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
9 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
8 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
7 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
6 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
5 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
4 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
3 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
2 страница.jpg
11 листопада 2020 15:51
1 страница статуту.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ТОВ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#41133474
Переможець 1 860 773,67
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 11:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#41133474
1 860 773,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:21
Додаткова угода № 1.jpg зміни до договору
05 січня 2021 12:19
Додаток.jpg зміни до договору
05 січня 2021 12:19
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 09:29
Додаток №4.PDF укладений
01 грудня 2020 09:25
Договір № 20.PDF укладений
01 грудня 2020 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду № 1 до Договору № 20 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 01.12.2020, виклавши п.4.1 Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML