Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 74+450 – км 99+350, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
8 499 655,00 UAH
UA-2020-10-27-005800-c 10654afebafb4ce78f08eeb58783c52d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0573367555
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 11:52
Очікувана вартість: 8 499 655,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42490 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


8.Мова - Усі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою або іншими мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові (крім української мови та російської мови) Учасник надає переклад цього документу на українську мову.
9.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 74+450 – км 99+350, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пункт 4.3 договору - Розрахунки за виконані роботи у розмірі до 70% від загальної вартості Договору здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Пункт 4.6 договору - Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (30% від загальної вартості Договору) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме позитивного експертного звіту та документів визначених у п. 8.9 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 17:36
Тендерна документація.PDF
27 жовтня 2020 17:36
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 6 850 000,00
UAH з ПДВ
6 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 7 993 500,00
UAH з ПДВ
7 993 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 16:21
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:20
стаття 17.PDF
23 листопада 2020 16:20
п.12 ч.1 статті 17.PDF
23 листопада 2020 16:20
лист-пояснення ліцензія.PDF
23 листопада 2020 16:20
довідка судимість.PDF
23 листопада 2020 16:20
довідка з податкової.pdf
23 листопада 2020 16:20
довідка банкрутство.pdf
23 листопада 2020 16:20
абз 1 ч.2 статті 17.PDF
12 листопада 2020 21:14
Електронний підпис
12 листопада 2020 21:12
установчі документи.rar
12 листопада 2020 21:12
рішення 48.PDF
12 листопада 2020 21:12
лист пояснення ліцензії.PDF
12 листопада 2020 21:12
Лiцензiя_Повноваження_УБIБ.zip
12 листопада 2020 21:12
довідка субпідря.PDF
12 листопада 2020 21:12
довідка санкції.PDF
12 листопада 2020 21:12
довідка право підпису.PDF
12 листопада 2020 21:12
довідка не було підстав.PDF
12 листопада 2020 21:12
довідка до гарантії.pdf
12 листопада 2020 21:12
дані працівники.pdf
12 листопада 2020 21:12
гарантійний лист довкілля.PDF
12 листопада 2020 21:12
виписка до гарантії.pdf
12 листопада 2020 21:12
1. фінансова звітність 2019 р.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
Переможець 6 850 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
6 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 10:25
Т129-С74пдКР-20 ДУ 12.PDF зміни до договору
02 січня 2024 10:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 11:45
Додаткова угода 11 Т129-С74пдКР-20.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 11:44
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2022 13:08
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
25 березня 2022 12:37
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 09:24
Додаткова угода 8 Т129-С74пдКР-20.PDF зміни до договору
18 лютого 2022 09:24
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 09:33
Додаткова угода 7 Т129-С74пдКР-20.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 18:44
Додаткова угода 4 Т129-С74пдКР-20.PDF зміни до договору
04 жовтня 2021 18:43
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 08:33
Додаткова угода 2 Т129С74пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
21 травня 2021 08:31
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 17:23
Додаткова угода 1 Т129-С74пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
05 травня 2021 17:23
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 17:14
Т129-С74пдКР-20.PDF укладений
08 грудня 2020 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно абз.2 п.3.6 Договору, у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: Т129-С74пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.2.6.3, абз.2 п.3.6 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: Т129-С74пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.5, п.2.6.3 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із виникненням обставин, що не залежать від Підрядника і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: Т129-С74пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, відповідно п.2.6.3, п.12.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т129-С74пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, відповідно п.2.6.3, абз.2 п.3.6 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: Т129-С74пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із настанням обставин непереборної сили, що засвідчуються листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022р. № 2024/02.0-7.1 та відповідно п.2.6.3, абз.1 п. 3.6 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: Т129-С74пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.2.6.3, абз.3 п.3.6, п.12.2. Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т129-С74пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.2.6.3, абз.3 п.3.6, п.12.2. Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т129-С74пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML