Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 124+500 – км 153+870, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
7 169 375,00 UAH
UA-2020-10-27-005735-c 17a69199c04d466488a291a8727fbb5f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0573367555
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 15:18
Очікувана вартість: 7 169 375,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


8.Мова - Усі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою або іншими мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові (крім української мови та російської мови) Учасник надає переклад цього документу на українську мову.
9.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 124+500 – км 153+870, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пункт 4.3. Договору - Розрахунки за виконані роботи у розмірі до 70% від загальної вартості Договору здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Пункт 4.6. Договору - Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (30% від загальної вартості Договору) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме позитивного експертного звіту та документів визначених у п. 8.9 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 17:21
Тендерна документація.PDF
27 жовтня 2020 17:21
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 7 100 000,00
UAH з ПДВ
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 7 160 000,00
UAH з ПДВ
7 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 11:22
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:40
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:37
Dovidka_20308339880460934478.pdf.p7s
25 листопада 2020 10:37
Dovidka_20308339880460934478.pdf
25 листопада 2020 10:37
public_doc.p7s
25 листопада 2020 10:37
public_doc.pdf
11 листопада 2020 17:07
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:06
11.Трудові Працівників.7z
11 листопада 2020 16:59
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:57
11.Трудові Працівників.7z
11 листопада 2020 16:55
13. Аналогічні договори.7z
11 листопада 2020 16:55
11.Трудові Працівників.7z
11 листопада 2020 16:55
7. Обладнання.7z
11 листопада 2020 16:55
Тендерна пропозиція.7z
11 листопада 2020 16:55
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

11 листопада 2020 16:42
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:40
ліцензія.pdf
11 листопада 2020 16:40
довідка 35.pdf
11 листопада 2020 16:40
доверенность Блудова.pdf
11 листопада 2020 16:40
виписка 35000.pdf
11 листопада 2020 16:40
G8597.20.7z
11 листопада 2020 16:40
14 Довідка про ліцензії.pdf
11 листопада 2020 16:40
13_8_Повірки.zip
11 листопада 2020 16:40
13_7 Довідка МТБ_обладнання.pdf
11 листопада 2020 16:40
13_6 Договори оренда офіса.zip
11 листопада 2020 16:40
13_5 Довідка МТБ офіс.pdf
11 листопада 2020 16:40
13_4 Інвентарні карти.pdf
11 листопада 2020 16:40
13_2 Договори_на_ПЗ.zip
11 листопада 2020 16:40
13_1 Довідка МТБ ПЗ.pdf
11 листопада 2020 16:40
12_2 Сертифікати працівників.zip
11 листопада 2020 16:40
11_2 Аналогічний договір КР.zip
11 листопада 2020 16:40
07 Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2020 16:40
06_1 Статут.pdf
11 листопада 2020 16:40
05_3 Рішення ради директорів.pdf
11 листопада 2020 16:40
03 Довідка за ст. 17_повна.pdf
11 листопада 2020 16:40
02_Довідка про чисті активи.pdf
11 листопада 2020 16:40
01_Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 7 100 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 12:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 17:33
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 11:00
Додаткова угода 9 Т132-С124пдКР-20.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 10:59
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 15:33
Додаткова угода 8 Т132-С124пдКР-20.PDF зміни до договору
31 серпня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 11:53
Додаткова угода 7 Т132-С124пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
02 серпня 2021 11:53
1_Додаткова угода 7 Т132-С124пдКР-20.PDF укладений
02 серпня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 10:56
Додаткова угода 6 Т132-С124пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
20 липня 2021 10:55
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 11:33
Додаткова угода 4 Т132-С124пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
21 травня 2021 11:32
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 16:48
Додаткова угода 3 Т132-С124пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
29 квітня 2021 16:48
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 16:53
Т132-С124пдКР-20.PDF укладений
07 грудня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно абз.2 п.3.6 Договору, у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: Т132-С124пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.2.6.3, абз.2 п.3.6 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: Т132-С124пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.2.6.2, п.2.7 Договору, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. Сторони дійшли згоди внести зміни до Зведеного кошторису на проектні і вишукувальні роботи
Номер договору про закупівлю: Т132-С124пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.5, п.2.6.3 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із виникненням обставин, що не залежать від Підрядника і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт та викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: "3.1. Роботи виконуються по 31 серпня 2021 року, відповідно Календарного графіку виконання робіт."
Номер договору про закупівлю: Т132-С124пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.5, п.2.6.3 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із виникненням обставин, що не залежать від Підрядника і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт по 31 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: Т132-С124пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.2.6.4, п.2.8 Договору, п.5 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт). Сторони дійшли згоди п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: "3.1. Роботи виконуються по 30 листопада 2021 року, відповідно Календарного графіку виконання робіт."
Номер договору про закупівлю: Т132-С124пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 30 листопада 2021
Сума оплати за договором: 7 099 905,73
UAH (в тому числі ПДВ 1 183 317,62 UAH)