Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система цифрова рентгенографічна на 2 робочих місця, НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-10-27-005212-c 3a9b503b6bf84fd88077e94183955253
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Демянчук Ігор Арсенович

+380976003347 natalya1211@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП"Великомостівська міська лікарня" Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області"
Код ЄДРПОУ: 41840992
Місцезнаходження: 80074, Україна , Львівська обл., Великі Мости, вул. Сагайдачного, буд.39
Контактна особа: Демянчук Ігор Арсенович
+380976003347
natalya1211@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 13:32
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система цифрова рентгенографічна на 2 робочих місця, НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80074, Україна, Львівська область, Великі Мости, вул. Сагайдачного, буд.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 16:24
Тендерна документація.doc
27 жовтня 2020 16:24
Додаток 4 технічне завдання.docx
27 жовтня 2020 16:23
Додаток 3 цінова пропозиція.docx
27 жовтня 2020 16:23
додаток 2 проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ 2 997 550,00
UAH з ПДВ
2 997 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 2 999 050,00
UAH з ПДВ
2 999 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
17 листопада 2020 10:39
Довідка про переможця ч1 та ч2
17 листопада 2020 10:39
Довідка про переможця ч2
17 листопада 2020 10:39
Довідка ДПІ
17 листопада 2020 10:39
Довідка про переможця п12
17 листопада 2020 10:39
Довідка про переможця п 8
17 листопада 2020 10:39
Довідка МВС
17 листопада 2020 10:39
Довідка про переможця п3
17 листопада 2020 10:39
Довідка про переможця п2
17 листопада 2020 10:39
Ліцезія ДІВ
11 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:09
06 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 16:07
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:06
3. Технічні характеристики.pdf
11 листопада 2020 16:06
2. Кваліфікаційні критерії.pdf
11 листопада 2020 16:06
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ
#40130192
Переможець 2 997 550,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ
#40130192
2 997 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 12:24
додаткова угода.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 14:03
підписаний контракт укладений
01 грудня 2020 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 71 Підрозділу 2 розділу XX Податкового Кодексу України тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів УкраїниЗ урахуванням пунктів 1, 2, 3 даної Додаткової угоди, пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму договору 2 997 550,00 грн. на суму ПДВ 196 101,40 грн. та збільшити ціну цього договору на 87 286,69 грн. і внести зміни до пункту 3.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: «…3.1. Ціна цього Договору становить 2 888 735, 29 грн. (два мільйони вісімсот вісімдесят вісім тисяч сімсот тридцять п’ять грн 29 коп), без ПДВ…»..
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML