Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

металопластикові двері
Очікувана вартість
86 000,00 UAH
UA-2020-10-27-003916-c 3b748106d70340ce91d427277a7a62d2
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Тетяна Віталіївна

+380444983870 t.melnik@ukrpatent.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
Код ЄДРПОУ: 31032378
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Глазунова, 1
Контактна особа: Мельник Тетяна Віталіївна
+380444983870
t.melnik@ukrpatent.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 14:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 14:52
Початок аукціону: 06 листопада 2020 11:19
Очікувана вартість: 86 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Двері тип 1 за ДК 021:2015 – 44212520-0 (камерні профілі); Двері тип 2 за ДК 021:2015 – 44212520-0 (камерні профілі); Двері тип 3 за ДК 021:2015 – 44212520-0 (камерні профілі); Фрамуга дверна за ДК 021:2015 – 44212520-0 (камерні профілі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 літр
металопластикові двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глазунова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за поставлений Товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної та надання Постачальником Покупцеві рахунку-фактури на оплату Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 14:49
Додаток 3 (1).docx
27 жовтня 2020 14:49
Додаток 2 (5).docx
27 жовтня 2020 14:49
Додаток 1 (2).docx
27 жовтня 2020 14:49
Оголошеня (1).docx
27 жовтня 2020 14:48
Додаток 4 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тип дверей
Дата подання: 29 жовтня 2020 12:54
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 14:15
Доброго дня. Які саме потрібні двері? Вхідні чи міжкімнатні?
Відповідь: Відповідно до вимог до предмету закупівлі, зазначених у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Двері тип 1, Двері тип 2 та Двері тип 3 визначені як балконні двері
Уточнення
Дата подання: 29 жовтня 2020 17:48
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 14:16
Чи передбачен закупівлею монтаж ?
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення спрощеною закупівлі а також Додатку 2 та Додатку 3 до нього, предметом закупівлі є поставка товару, без послуг монтажу.
Технічні характеристики
Дата подання: 01 листопада 2020 22:03
Дата відповіді: 02 листопада 2020 13:55
не менше 75см рама повинна бути, чи стулка?
Відповідь: Вимогами Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено товщину профіля не менше 75мм, відповідно вимога стосується і рами, і стулки.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАННА" 66 000,00
UAH з ПДВ
45 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ" 75 045,00
UAH з ПДВ
46 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА" 78 900,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтер-Норм" 85 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 23:23
Електронний підпис
04 листопада 2020 23:23
щодо витрат.pdf
04 листопада 2020 23:23
Статут.pdf
04 листопада 2020 23:23
Сертифікат3.pdf
04 листопада 2020 23:23
Сертифікат2.pdf
04 листопада 2020 23:23
Сертифікат1.pdf
04 листопада 2020 23:23
Пропозиція Додаток 3.pdf
04 листопада 2020 23:23
Проект договору Додаток 4.pdf
04 листопада 2020 23:23
Довідка щодо якості.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 11:51
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:50
Паспорт +ІНН.pdf
05 листопада 2020 11:50
Договір підряду.pdf
05 листопада 2020 11:50
Витяг з ЄДР.pdf
05 листопада 2020 11:50
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 14:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:40
сертифікат (1).PDF
05 листопада 2020 14:40
протокол.PDF
05 листопада 2020 14:40
Додаток 4 (1).pdf
05 листопада 2020 14:40
Додаток 3 (1).pdf
05 листопада 2020 14:40
Додаток 2 (5).pdf
05 листопада 2020 14:40
EK 3.rar
05 листопада 2020 14:40
СертEkipazh.rar
05 листопада 2020 14:40
Паспорт ФОП Култишева К.В.pdf
05 листопада 2020 14:40
ІПН ФОП Култишева.pdf
05 листопада 2020 14:40
Договори з монтажниками.pdf
05 листопада 2020 14:40
дог.двери.pdf
05 листопада 2020 14:40
довідка щодо підпису.pdf
05 листопада 2020 14:40
Довідка ФОП Култишева.pdf
05 листопада 2020 14:40
Гарантійнийни на товар.pdf
05 листопада 2020 14:40
Відгук Андрушевська ЦРЛ.pdf
05 листопада 2020 14:40
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
05 листопада 2020 14:40
Аналог договор 2020 и подяка.rar
05 листопада 2020 14:40
WDS5S WDS6S WDS7S.rar
05 листопада 2020 14:40
EK1.rar
05 листопада 2020 14:40
EK 2.rar
05 листопада 2020 14:40
Dovidka_MWS.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 12:08
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:34
Статут підприємства.pdf
05 листопада 2020 11:34
Сертификат.pdf
05 листопада 2020 11:34
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
05 листопада 2020 11:34
Рішення.pdf
05 листопада 2020 11:34
Пропозіція.pdf
05 листопада 2020 11:34
Повноваження, що до підпису.pdf
05 листопада 2020 11:34
Наказ.pdf
05 листопада 2020 11:34
ЄДРПОУ.PDF
05 листопада 2020 11:34
Договор.pdf
05 листопада 2020 11:34
Довідка по вимогам.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАННА"

ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ"

ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА"

ТОВ "Інтер-Норм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАННА"
#41661851
Очікує рішення 45 999,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 11:52

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 листопада 2020 14:44
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: ПРОТОКОЛ № 41 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 13 листопада 2020 р. м. Київ 06.11.2020 відбулось розкриття пропозицій учасників спрощеної закупівлі за ДК 021:2015: 44210000-5 конструкцій та їх частин (металопластикових дверей) (номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-10-27-003916-с). Під час опрацювання пропозицій учасників спрощеної закупівлі, Уповноважена особа отримала службову записку від 13.11.2020 р. № Вн-6908-С/2020 від відповідального підрозділу – відділу капітального будівництва Вказаною службовою запискою відділ капітального будівництва повідомив Уповноважену особу, що наявні в оголошенні до спрощеної закупівлі та додатках до нього вимоги до предмету закупівлі є недостатньо детальними та не надають змоги у повній мірі пересвідчитись у відповідності запропонованого учасниками товару реальним потребам Укрпатенту до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до пункту 4.3. Положення про проведення закупівель, які здійснюються без застосування процедур закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі» на Державному підприємстві «Український інститут інтелектуальної власності», затвердженого наказом Генерального директора від 17.08.2020 р. № 122-Н/2020 відповідальний підрозділ одночасно із заявкою стосовно здійснення спрощеної закупівлі надає технічні вимоги до предмету закупівлі та, у разі необхідності, вимоги до учасників обумовлені предметом закупівлі. Слід зазначити, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ДК 021:2015: 44210000-5 конструкцій та їх частин (металопластикових дверей) та додатки до нього складені на підставі службової записки від 28.09.2020 № Вн-5790-С/2020, що надана Уповноваженій особі відділом капітального будівництва. Зважаючи на те, що згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) внесення змін до умов оголошення про спрощену закупівлю можливе лише до початку строку подання пропозицій, відділ капітального будівництва просить Уповноважену особу розглянути питання щодо відміни закупівлі за ДК 021:2015: 44210000-5 конструкцій та їх частин (металопластикових дверей) у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі зазначеного товару з вимогами до предмету закупівлі, що наявні в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього. Згідно пункту 1 частини 17 статті 14 Закону замовник відміняє спрощену закупівлю, зокрема, в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Враховуючи викладене та керуючись статтями 11, 14 Закону, уповноважена особа вирішила: 1. Відмінити спрощену закупівлю за ДК 021:2015: 44210000-5 конструкцій та їх частин (металопластикових дверей) на підставі пункту 1 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: замовник відміняє спрощену закупівлю, зокрема, в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. 2. Оприлюднити повідомлення про відміну закупівлі в електронній системі закупівель у встановленому законодавством порядку. Уповноважена особа ___________ Т.В. Мельник
Документи:
13 листопада 2020 14:44
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:42
протокол № 41 від 13.11.2020 р.