Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Лот 1. Розроблення проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок, для розташування ТП, ЗТП та РП які знаходяться у м. Запоріжжі, Запорізька обл.(19 об’єктів) Лот 2. Розроблення проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок, для розташування ТП, ЗТП та РП які знаходяться у м. Запоріжжі, Запорізька обл.(21 об’єкт) Лот 3. Розроблення проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок, для розташування ТП, ЗТП та РП які знаходяться у м. Запоріжжі, Запорізька обл.( 20 об’єктів))
Очікувана вартість
996 000,00 UAH
UA-2020-10-27-003141-b 34e54cc655854c34bdf6acb0900d2fe8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 14:00
Очікувана вартість: 996 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

топографічна зйомка
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:45
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 13:06
Скажіть в якому масштабі повинно бути виконання топографічної зйомки земельної ділянки та її внесення до містобудівного кадастру м. Запоріжжя
Відповідь: Топографічні зйомки земельних ділянок та внесення їх до містобудівного кадастру м. Запоріжжя повинні проводитись у масштабі 1:500.
Гарантія
Дата подання: 30 жовтня 2020 12:47
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 14:15
Доброго дня, гарантія необхідна по кожному лоту окремо? За лотом 1 - 9 462,00 грн.; За лотом 2 –10 458,00 грн.; За лотом 3 – 9 960,00 грн.; Чи одна гарантя на загальну суму 29 880,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят грн. 00 коп.), з вказанням вартості за лотами
Відповідь: «Доброго дня, гарантія надається учасником по кожному лоту окремо, тобто кожен лот- це окрема закупівля».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-003141-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Землемір, Код ЄДРПОУ:30769242
Дата подання: 17 листопада 2020 14:24
Оскарження
Оскарження протоколу № СПЗ-243/4 від 13.11.2020 р.
Скасована
Дата: 17 листопада 2020 15:36
Причина: Не вірно подано оскарження.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-003141-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Землемір, Код ЄДРПОУ:30769242
Дата подання: 17 листопада 2020 15:27
Оскарження
Оскарження протоколу № СПЗ-243/4 від 13.11.2020 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 15:30
1. Відповідно до п.2.1. Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції:
-для посадової особи або представника учасника закупівлі: оригінал або копія наказу та протокол/ виписки (витягу) з протоколу. У разі, якщо пропозиція та документи підписуються іншою посадовою особою (або представником) ніж керівник – додатково надається довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи (або представника) учасника на підписання даних документів.
Сполучник «ТА» означає, що повинно бути 2 документи.
Стаття 63 Господарського кодексу України визначає види та організаційні форми підприємств. Відповідно до частини першої цієї статті в Україні залежно від форм власності, передбачених законом, можуть діяти підприємства таких видів: приватне підприємство, що діє на основі приватної власності громадян чи суб’єкта господарювання (юридичної особи). На сьогодні закон, який регулює порядок створення та діяльності приватних підприємств, відсутній, такі підприємства діють на загальних підставах відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України. Управління приватним підприємством здійснює власник безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів. Для керівництва господарською діяльністю приватного підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства. У разі найму керівника підприємства з ним укладається договір (контракт), в якому визначаються строк найму, права, обов’язки і відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін.
Протокол – це документ, яким власник (власники) призначили (обрали) ту чи іншу особу керівником.
Наказ – це документ, який складається на підставі протоколу та визначає дату, коли саме особа, обрана керівником, приступила до виконання обов’язків керівника та на яких умовах.
Вами не надано протокол/ виписка (витяг) з протоколу, відтак пропозиція не відповідала умовам оголошення в цій частині.

Згідно п.2.7.2 Додатку 3 Учасник повинен надати кваліфікаційні сертифікати 2 інженерів-землевпорядників та інженера-геодезиста. (Якщо найманий працівник, то надати документ про працевлаштування працівника з відповідною кваліфікацією у юридичній особі, яка є учасником закупівлі). Тобто, встановлена вимога «надати документ про працевлаштування», а не інформацію про працевлаштування.
Відповідно до законодавства про працю укладення трудового договору оформлюється наказом про прийняття на роботу. Згідно зі ст. 48 КЗпП, основним документом про трудову діяльність працівника є трудова книжка, до якої заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві.
Довідка від 04.11.2020 №282/4, надана у складі пропозиції, не є документом про працевлаштування працівника, а є документом, в якому вказана інформація про працевлаштування працівника. На виконання вказаної вимоги необхідно надати або наказ про прийняття на роботу або про переведення на посаду, або виписку з трудової книжки або копію трудової книжки. Враховуючи наведене, надана Довідка від 04.11.2020 №282/4 не є належним документом про працевлаштування працівника.

Згідно п.3.3 проекту договору: Якщо при виконанні пункту 1.1 першого етапу робіт, зазначеного у Додатку №2 до цього Договору, Виконавцем буде встановлена недоцільність подальшого виконання робіт з розроблення проекту із землеустрою по конкретній земельній ділянці, Виконавець повинен зупинити проведення робіт по конкретній земельній ділянці та повідомити про це Замовника. Замовник протягом 5 днів з дати отримання такого повідомлення повинен прийняти рішення про доцільність подальшого виконання робіт. У разі прийняття Замовником рішення про недоцільність виконання робіт по конкретній земельній ділянці, Сторонами підписується акт прийому-передачі фактично виконаних робіт. У такому разі Виконавець зобов’язується повернути Замовнику отримані в якості попередньої оплати грошові кошти протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних робіт за виключенням вартості фактично виконаних робіт. Згідно Додатку №2 до договору п.1.1 1-го етапу робіт передбачає аналіз та перевірку об’єктів, зазначених у Додатку №4, на предмет можливості виконання робіт з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та укладення договорів оренди (сервітуту). З огляду на формулювання п.3.3 договору вартість п.1.1 1-го етапу робіт тарифікується окремо.
Крім того, у формі «Пропозиція» (Додаток 5 до оголошення) зазначена вартість робіт по одному об'єкту (по рядку): по п.1.1 робіт календарного графіку, по 1, 2 та 3 етапу робіт календарного графіку та загальна вартість договору. Якщо додати до вартості по п.1.1 робіт календарного графіку (3 840,00грн.), вартість 1 (3 840,00грн.), 2 (3 840,00грн.) та 3 етапу робіт (3 840,00грн.) календарного графіку, то загальна вартість становитиме 15 3600 грн., а не 9600 грн. Тобто, або не вірно визначена вартість по п.1.1 робіт календарного графіку, або не вірно визначена вартість 1 етапу робіт, або не вірно визначена загальна вартість.

Враховуючи наведене, через те, що Ваша пропозиція не відповідала умовам та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вона була відхилена. Враховуючи підстави невідповідності Вашої пропозиції та наданого додаткового обґрунтування щодо причин невідповідності Вашої пропозиції, відсутні підстави для відміни рішення прийнятого уповноваженою особою, оформленого протоколом № СПЗ-243/4.
Варто зазначити, що рішення Уповноваженої особи ПАТ «Запоріжжяобленерго» під час розгляду пропозиції ПП «Землемір» не є упередженим чи завищеним та прийнято з дотриманням принципів публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-003141-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Землемір, Код ЄДРПОУ:30769242
Дата подання: 17 листопада 2020 14:26
Оскарження
Оскарження протоколу № СПЗ-243/4 від 13.11.2020 р.
Скасована
Дата: 17 листопада 2020 15:36
Причина: Не вірно подано оскарження.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-003141-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Землемір, Код ЄДРПОУ:30769242
Дата подання: 17 листопада 2020 15:39
Оскарження
Оскарження протоколу № СПЗ-243/4 від 13.11.2020 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 15:38
1. Відповідно до п.2.1. Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції:
 для посадової особи або представника учасника закупівлі: оригінал або копія наказу та протокол/ виписки (витягу) з протоколу. У разі, якщо пропозиція та документи підписуються іншою посадовою особою (або представником) ніж керівник – додатково надається довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи (або представника) учасника на підписання даних документів.
Сполучник «ТА» означає, що повинно бути 2 документи.
Стаття 63 Господарського кодексу України визначає види та організаційні форми підприємств. Відповідно до частини першої цієї статті в Україні залежно від форм власності, передбачених законом, можуть діяти підприємства таких видів: приватне підприємство, що діє на основі приватної власності громадян чи суб’єкта господарювання (юридичної особи). На сьогодні закон, який регулює порядок створення та діяльності приватних підприємств, відсутній, такі підприємства діють на загальних підставах відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України. Управління приватним підприємством здійснює власник безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів. Для керівництва господарською діяльністю приватного підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства. У разі найму керівника підприємства з ним укладається договір (контракт), в якому визначаються строк найму, права, обов’язки і відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін.
Протокол – це документ, яким власник (власники) призначили (обрали) ту чи іншу особу керівником.
Наказ – це документ, який складається на підставі протоколу та визначає дату, коли саме особа, обрана керівником, приступила до виконання обов’язків керівника та на яких умовах.
Вами не надано протокол/ виписка (витяг) з протоколу, відтак пропозиція не відповідала умовам оголошення в цій частині.

Згідно п.2.7.2 Додатку 3 Учасник повинен надати кваліфікаційні сертифікати 2 інженерів-землевпорядників та інженера-геодезиста. (Якщо найманий працівник, то надати документ про працевлаштування працівника з відповідною кваліфікацією у юридичній особі, яка є учасником закупівлі). Тобто, встановлена вимога «надати документ про працевлаштування», а не інформацію про працевлаштування.
Відповідно до законодавства про працю укладення трудового договору оформлюється наказом про прийняття на роботу. Згідно зі ст. 48 КЗпП, основним документом про трудову діяльність працівника є трудова книжка, до якої заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві.
Довідка від 04.11.2020 №282/4, надана у складі пропозиції, не є документом про працевлаштування працівника, а є документом, в якому вказана інформація про працевлаштування працівника. На виконання вказаної вимоги необхідно надати або наказ про прийняття на роботу або про переведення на посаду, або виписку з трудової книжки або копію трудової книжки. Враховуючи наведене, надана Довідка від 04.11.2020 №282/4 не є належним документом про працевлаштування працівника.

Згідно п.3.3 проекту договору: Якщо при виконанні пункту 1.1 першого етапу робіт, зазначеного у Додатку №2 до цього Договору, Виконавцем буде встановлена недоцільність подальшого виконання робіт з розроблення проекту із землеустрою по конкретній земельній ділянці, Виконавець повинен зупинити проведення робіт по конкретній земельній ділянці та повідомити про це Замовника. Замовник протягом 5 днів з дати отримання такого повідомлення повинен прийняти рішення про доцільність подальшого виконання робіт. У разі прийняття Замовником рішення про недоцільність виконання робіт по конкретній земельній ділянці, Сторонами підписується акт прийому-передачі фактично виконаних робіт. У такому разі Виконавець зобов’язується повернути Замовнику отримані в якості попередньої оплати грошові кошти протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних робіт за виключенням вартості фактично виконаних робіт. Згідно Додатку №2 до договору п.1.1 1-го етапу робіт передбачає аналіз та перевірку об’єктів, зазначених у Додатку №4, на предмет можливості виконання робіт з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та укладення договорів оренди (сервітуту). З огляду на формулювання п.3.3 договору вартість п.1.1 1-го етапу робіт тарифікується окремо.
Крім того, у формі «Пропозиція» (Додаток 5 до оголошення) зазначена вартість робіт по одному об'єкту (по рядку): по п.1.1 робіт календарного графіку, по 1, 2 та 3 етапу робіт календарного графіку та загальна вартість договору. Якщо додати до вартості по п.1.1 робіт календарного графіку (3 840,00грн.), вартість 1 (3 840,00грн.), 2 (3 840,00грн.) та 3 етапу робіт (3 840,00грн.) календарного графіку, то загальна вартість становитиме 15 3600 грн., а не 9600 грн. Тобто, або не вірно визначена вартість по п.1.1 робіт календарного графіку, або не вірно визначена вартість 1 етапу робіт, або не вірно визначена загальна вартість.

Враховуючи наведене, через те, що Ваша пропозиція не відповідала умовам та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вона була відхилена. Враховуючи підстави невідповідності Вашої пропозиції та наданого додаткового обґрунтування щодо причин невідповідності Вашої пропозиції, відсутні підстави для відміни рішення прийнятого уповноваженою особою, оформленого протоколом № СПЗ-243/4.
Варто зазначити, що рішення Уповноваженої особи ПАТ «Запоріжжяобленерго» під час розгляду пропозиції ПП «Землемір» не є упередженим чи завищеним та прийнято з дотриманням принципів публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-003141-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Землемір, Код ЄДРПОУ:30769242
Дата подання: 17 листопада 2020 14:27
Оскарження
Оскарження протоколу № СПЗ-243/4 від 13.11.2020 р.
Скасована
Дата: 17 листопада 2020 15:37
Причина: Не вірно подано оскарження.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-003141-b.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Землемір, Код ЄДРПОУ:30769242
Дата подання: 17 листопада 2020 15:41
Оскарження
Оскарження протоколу № СПЗ-243/4 від 13.11.2020 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 15:58
1. Відповідно до п.2.1. Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції:
 для посадової особи або представника учасника закупівлі: оригінал або копія наказу та протокол/ виписки (витягу) з протоколу. У разі, якщо пропозиція та документи підписуються іншою посадовою особою (або представником) ніж керівник – додатково надається довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи (або представника) учасника на підписання даних документів.
Сполучник «ТА» означає, що повинно бути 2 документи.
Стаття 63 Господарського кодексу України визначає види та організаційні форми підприємств. Відповідно до частини першої цієї статті в Україні залежно від форм власності, передбачених законом, можуть діяти підприємства таких видів: приватне підприємство, що діє на основі приватної власності громадян чи суб’єкта господарювання (юридичної особи). На сьогодні закон, який регулює порядок створення та діяльності приватних підприємств, відсутній, такі підприємства діють на загальних підставах відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України. Управління приватним підприємством здійснює власник безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів. Для керівництва господарською діяльністю приватного підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства. У разі найму керівника підприємства з ним укладається договір (контракт), в якому визначаються строк найму, права, обов’язки і відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін.
Протокол – це документ, яким власник (власники) призначили (обрали) ту чи іншу особу керівником.
Наказ – це документ, який складається на підставі протоколу та визначає дату, коли саме особа, обрана керівником, приступила до виконання обов’язків керівника та на яких умовах.
Вами не надано протокол/ виписка (витяг) з протоколу, відтак пропозиція не відповідала умовам оголошення в цій частині.

Згідно п.2.7.2 Додатку 3 Учасник повинен надати кваліфікаційні сертифікати 2 інженерів-землевпорядників та інженера-геодезиста. (Якщо найманий працівник, то надати документ про працевлаштування працівника з відповідною кваліфікацією у юридичній особі, яка є учасником закупівлі). Тобто, встановлена вимога «надати документ про працевлаштування», а не інформацію про працевлаштування.
Відповідно до законодавства про працю укладення трудового договору оформлюється наказом про прийняття на роботу. Згідно зі ст. 48 КЗпП, основним документом про трудову діяльність працівника є трудова книжка, до якої заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві.
Довідка від 04.11.2020 №282/4, надана у складі пропозиції, не є документом про працевлаштування працівника, а є документом, в якому вказана інформація про працевлаштування працівника. На виконання вказаної вимоги необхідно надати або наказ про прийняття на роботу або про переведення на посаду, або виписку з трудової книжки або копію трудової книжки. Враховуючи наведене, надана Довідка від 04.11.2020 №282/4 не є належним документом про працевлаштування працівника.

Згідно п.3.3 проекту договору: Якщо при виконанні пункту 1.1 першого етапу робіт, зазначеного у Додатку №2 до цього Договору, Виконавцем буде встановлена недоцільність подальшого виконання робіт з розроблення проекту із землеустрою по конкретній земельній ділянці, Виконавець повинен зупинити проведення робіт по конкретній земельній ділянці та повідомити про це Замовника. Замовник протягом 5 днів з дати отримання такого повідомлення повинен прийняти рішення про доцільність подальшого виконання робіт. У разі прийняття Замовником рішення про недоцільність виконання робіт по конкретній земельній ділянці, Сторонами підписується акт прийому-передачі фактично виконаних робіт. У такому разі Виконавець зобов’язується повернути Замовнику отримані в якості попередньої оплати грошові кошти протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних робіт за виключенням вартості фактично виконаних робіт. Згідно Додатку №2 до договору п.1.1 1-го етапу робіт передбачає аналіз та перевірку об’єктів, зазначених у Додатку №4, на предмет можливості виконання робіт з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та укладення договорів оренди (сервітуту). З огляду на формулювання п.3.3 договору вартість п.1.1 1-го етапу робіт тарифікується окремо.
Крім того, у формі «Пропозиція» (Додаток 5 до оголошення) зазначена вартість робіт по одному об'єкту (по рядку): по п.1.1 робіт календарного графіку, по 1, 2 та 3 етапу робіт календарного графіку та загальна вартість договору. Якщо додати до вартості по п.1.1 робіт календарного графіку (3 840,00грн.), вартість 1 (3 840,00грн.), 2 (3 840,00грн.) та 3 етапу робіт (3 840,00грн.) календарного графіку, то загальна вартість становитиме 15 3600 грн., а не 9600 грн. Тобто, або не вірно визначена вартість по п.1.1 робіт календарного графіку, або не вірно визначена вартість 1 етапу робіт, або не вірно визначена загальна вартість.

Враховуючи наведене, через те, що Ваша пропозиція не відповідала умовам та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вона була відхилена. Враховуючи підстави невідповідності Вашої пропозиції та наданого додаткового обґрунтування щодо причин невідповідності Вашої пропозиції, відсутні підстави для відміни рішення прийнятого уповноваженою особою, оформленого протоколом № СПЗ-243/4.
Варто зазначити, що рішення Уповноваженої особи ПАТ «Запоріжжяобленерго» під час розгляду пропозиції ПП «Землемір» не є упередженим чи завищеним та прийнято з дотриманням принципів публічних закупівель.

Документи подані скаржником

17 листопада 2020 15:27
Вимога

Документи подані скаржником

17 листопада 2020 15:39
Вимога

Документи подані скаржником

17 листопада 2020 15:40
Вимога

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Розроблення проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок, для розташування ТП, ЗТП та РП які знаходяться у м. Запоріжжі, Запорізька обл.(19 об’єктів)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 315 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 577,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9462 UAH

Аукціон

Початок: 06 листопада 2020 13:41
Закінчення: 06 листопада 2020 14:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот 1. Розроблення проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок, для розташування ТП, ЗТП та РП які знаходяться у м. Запоріжжі, Запорізька обл.(19 об’єктів)
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Авансовий платіж (у разі фінансової можливості) у розмірі 100% загальної вартості робіт за першим етапом згідно кошторису, зазначеному у Додатку №5, протягом 30 робочих днів після підписання Договору на підставі отриманого рахунку Виконавця. Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником на підставі отриманих рахунків Виконавця у наступному порядку: - у розмірі 100 % вартості робіт другого етапу по конкретному об’єкту, що зазначена у Додатку №5 до цього Договору, протягом 60 календарних днів після виконання Виконавцем другого етапу виконання робіт за конкретним об’єктом, передбаченого календарним планом виконання робіт (Додаток №2); - у розмірі 100 % вартості робіт третього етапу по конкретному об’єкту, що зазначена у Додатку №5 до цього Договору, протягом 60 календарних днів після виконання Виконавцем третього етапу виконання робіт за конкретним об’єктом, передбаченого календарним планом виконання робіт (Додаток №2) та отримання Замовником рішення сесії органів місцевого самоврядування про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за конкретним об’єктом. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Авансовий платіж (у разі фінансової можливості) у розмірі 100% загальної вартості робіт за першим етапом згідно кошторису, зазначеному у Додатку №5, протягом 30 робочих днів після підписання Договору на підставі отриманого рахунку Виконавця. Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником на підставі отриманих рахунків Виконавця у наступному порядку: - у розмірі 100 % вартості робіт другого етапу по конкретному об’єкту, що зазначена у Додатку №5 до цього Договору, протягом 60 календарних днів після виконання Виконавцем другого етапу виконання робіт за конкретним об’єктом, передбаченого календарним планом виконання робіт (Додаток №2); - у розмірі 100 % вартості робіт третього етапу по конкретному об’єкту, що зазначена у Додатку №5 до цього Договору, протягом 60 календарних днів після виконання Виконавцем третього етапу виконання робіт за конкретним об’єктом, передбаченого календарним планом виконання робіт (Додаток №2) та отримання Замовником рішення сесії органів місцевого самоврядування про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за конкретним об’єктом. Пiсляоплата 60 Календарні 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Землемір 182 400,00
UAH з ПДВ
182 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ" 294 500,00
UAH з ПДВ
232 999,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ" 304 000,00
UAH з ПДВ
252 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ОЦІНКИ" 254 790,00
UAH з ПДВ
233 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Землі Півдня 313 500,00
UAH з ПДВ
313 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 09:08
Електронний підпис
05 листопада 2020 09:07
Виписка 2020.pdf
04 листопада 2020 15:51
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:48
Сертифікати.pdf
04 листопада 2020 15:48
Протокол.pdf
04 листопада 2020 15:48
Пропозиція.pdf
04 листопада 2020 15:48
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 15:48
Наказ.pdf
04 листопада 2020 15:48
Доручення.pdf
04 листопада 2020 15:48
Довідка про санкції.pdf
04 листопада 2020 15:48
Довідка про працівників.pdf
04 листопада 2020 15:48
Довідка про підприємство.pdf
04 листопада 2020 15:48
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2020 15:48
Виписка.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 13:01
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:57
1.1. Пропозиція (загальна).pdf.p7s
05 листопада 2020 12:57
1.1. Пропозиція (загальна).pdf
05 листопада 2020 12:57
1.1. Пропозиція (загальна).pdf.p7s
05 листопада 2020 12:57
1.1. Пропозиція (загальна).pdf
05 листопада 2020 11:06
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:02
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
05 листопада 2020 11:02
Dovirenist Davidchuk.zip
05 листопада 2020 11:02
Bankivska Licenzia.zip
05 листопада 2020 11:02
204357-ГР-3145 (3 лот).zip
05 листопада 2020 11:02
204357-ГР-3144 (2 лот).zip
05 листопада 2020 11:02
204357-ГР-3143 (1 лот).zip
05 листопада 2020 11:02
2.9. Довідка про санкції.pdf.p7s
05 листопада 2020 11:02
2.9. Довідка про санкції.pdf
05 листопада 2020 11:02
2.7.1. Виписка з ЭДРПОУ.pdf.p7s
05 листопада 2020 11:02
2.7.1. Виписка з ЭДРПОУ.pdf
05 листопада 2020 11:01
2.1. Лист-пояснення.pdf.p7s
05 листопада 2020 11:01
2.1. Лист-пояснення.pdf
05 листопада 2020 11:01
1.2. Проект договору.pdf.p7s
05 листопада 2020 11:01
1.2. Проект договору.pdf
05 листопада 2020 11:01
1.1. Пропозиція (загальна).pdf.p7s
05 листопада 2020 11:01
1.1. Пропозиція (загальна).pdf
05 листопада 2020 11:00
1.1. Пропозиція (загальна).pdf.p7s
05 листопада 2020 11:00
1.1. Пропозиція (загальна).pdf
05 листопада 2020 10:55
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
05 листопада 2020 10:55
Dovirenist Davidchuk.zip
05 листопада 2020 10:55
Bankivska Licenzia.zip
05 листопада 2020 10:55
204357-ГР-3143 (1 лот).zip
05 листопада 2020 10:55
2.9. Довідка про санкції.pdf.p7s
05 листопада 2020 10:55
2.9. Довідка про санкції.pdf
05 листопада 2020 10:55
2.7.1. Виписка з ЭДРПОУ.pdf.p7s
05 листопада 2020 10:55
2.7.1. Виписка з ЭДРПОУ.pdf
05 листопада 2020 10:55
2.1. Лист-пояснення.pdf.p7s
05 листопада 2020 10:55
2.1. Лист-пояснення.pdf
05 листопада 2020 10:55
1.2. Проект договору.pdf.p7s
05 листопада 2020 10:55
1.2. Проект договору.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 13:09
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:06
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:01
КЕП.rar
05 листопада 2020 13:01
12.1. Лист-роз'яснення баланс.pdf
05 листопада 2020 13:01
11. Виписка з ЄДР.pdf
05 листопада 2020 13:01
8. Банківська гарантія.rar
05 листопада 2020 13:01
2. Проект договору.pdf
05 листопада 2020 13:01
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 09:50
Електронний підпис
05 листопада 2020 09:49
ЕЦП БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 1678.rar
05 листопада 2020 09:49
6 Довідка про персонал.PDF
05 листопада 2020 09:49
9 сертифікати.pdf
05 листопада 2020 09:49
КРАСНОПОЛЬСЬКА.pdf
05 листопада 2020 09:49
ПРОКІПЕЦЬ.pdf
05 листопада 2020 09:49
Свідоцтво про шлюб Закопко.pdf
05 листопада 2020 09:49
10 2018 выписка.PDF
05 листопада 2020 09:49
ЛЕВІНА.pdf
05 листопада 2020 09:49
1.1. Кошторис 1.PDF
05 листопада 2020 09:49
2 Проект договору.PDF
05 листопада 2020 09:49
11 Баланс заверенный.PDF
05 листопада 2020 09:49
7 Відомості про учасника.PDF
05 листопада 2020 09:49
13 Довідка чисті активи.PDF
05 листопада 2020 09:49
Закопко В..PDF
05 листопада 2020 09:49
1.1. Пропозиція 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Землемір

ФОП "ПРИХОДЬКО ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ОЦІНКИ"

ПП Землі Півдня

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Землемір
#30769242
Відхилено 182 400,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 14:46
ФОП "ПРИХОДЬКО ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ"
#2964622311
Переможець 232 999,98
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ"
#2964622311
232 999,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2023 13:30
ДУ №4 621220.pdf зміни до договору
18 січня 2023 13:30
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2022 17:35
ДУ3 до Дог.621220 від 09.12.2020 ФОП Приходько Д.С..pdf зміни до договору
01 вересня 2022 17:35
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:23
ДУ2 Дог.621220 від 09.12.20..pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 11:02
Повідомлення (внесення змін до договору 621220 від 09.12.2020 ФОП Приходько Д.С) (1).pdf зміни до договору
16 червня 2021 11:02
ДУ1 до Дог.621220 від 09.12.2020 ФОП Приходько Д.С (1).pdf зміни до договору
16 червня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 17:07
Договір 621220 від 09.12_ФОП Приходько лот 1.pdf укладений
09 грудня 2020 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 621220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно вимог п.4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі». Строк виконання робіт: протягом шести місяців з дати отримання вихідних даних відповідно до календарного плану виконання робіт (Додаток №2), але не пізніше 30.04.2022 р
Номер договору про закупівлю: 621220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжено строк дії договору та виконання зобов'язань за договором
Номер договору про закупівлю: 621220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжено строк дії договору до 30.09.2023р. та строк виконання зобов'язань за договором до 31.07.2023р.
Номер договору про закупівлю: 621220
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML