Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: 33600000-6 – Фармацевтична продукція ( Лікарські засоби: Ciprofloxacin, Levofloxacin, Cefepime, Potassium chloride)»
Очікувана вартість
558 000,00 UAH
UA-2020-10-27-002788-c 48b60eb4b60f4bd2b1d03c2ade2d74d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герман Анна Вікторівна

380472544493 maruk90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Герман Анна Вікторівна
380472544493
maruk90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 15:38
Очікувана вартість: 558 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" , Пропозиції готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 пляшки
Ципрофлоксацин розчин для в/в інфузій 2 мг/мл по 100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33650000-1 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
МНН: Ciprofloxacin
4000 пляшки
Лефлоцин розчин для інфузій 5 мг/мл по 100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33650000-1 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
МНН: Levofloxacin
1000 Флакон
Цефепім Юрія-Фарм, порошок для розчину для ін'єкцій по 1000 мг у флаконі №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33650000-1 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
МНН: Cefepime
10 Флакон
Калію хлорид концентрат для розчину для інфузій 75 мг/мл по 20 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33620000-2 — Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
МНН: Potassium chloride

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 12:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
27 жовтня 2020 12:58
ТД 27.10.2020 (ципрофлок.лефлоц. цефепім).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 554 967,00
UAH з ПДВ
554 967,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС 557 750,00
UAH з ПДВ
557 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 14:19
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:08
Довіреність Свіргун.pdf
25 листопада 2020 14:08
Протокол зборів.pdf
20 листопада 2020 17:36
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:58
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:00
Черкаська обласна лікарня.pdf
19 листопада 2020 14:00
Довідки переможця.pdf
19 листопада 2020 14:00
Довідка Свіргун п6 13.11.zip
19 листопада 2020 14:00
public_doc.p7s
13 листопада 2020 16:06
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:49
8.Інші документи.pdf
13 листопада 2020 15:49
7.ПРоект договору.pdf
13 листопада 2020 15:49
4.Стаття17.pdf
13 листопада 2020 15:49
2.Тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2020 15:49
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 17:44
пропозиція.JPG
11 листопада 2020 17:44
Статут копiя.pdf
11 листопада 2020 17:44
ПДВ.JPG
11 листопада 2020 17:44
Наказ.JPG
11 листопада 2020 17:44
Лицензия копия.jpg
11 листопада 2020 17:44
витяг_ТМС_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 554 967,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
554 967,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 10:31
ДОД.УГОДА № 3 до № 2788.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:27
ДОД.УГОДА 2 ДО № 2788 .pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:52
ДОД.УГОДА №1 до № 2788.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 08:53
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 08:53
Договір №2788 ЛІКИ МТК.pdf укладений
30 листопада 2020 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини 5 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1.3 Договору № 2788 від 30.11.2020 року , Сторони погодили , зменшити обсяги закупівлі . Також Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №271), та положень пп.6 п. 4 ст. 41 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі», пунктів 3.4 договору, Сторони погодили зменшити суму Договору № 2788 від 30.11.2020 року на 35559,00 грн.(тридцять п’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят дев’ять грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 35280,00 грн. 2. Загальна вартість Додаткової Угоди №1 в межах п 4.1. до Договору № 2788 від 30.11.2020 становить: 519 408,00грн. (п’ятсот дев’ятнадцять тисяч чотириста вісім грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ складає: 1008,00грн . 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 2788
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: 2788
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з урахуванням положень додаткової угоди № 2 від 31.12.2020 р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Сума виконання договору, укладеного в попередньому році становить 519 408,00 грн.. Вартість цієї Додаткової угоди складає 103 400,00 грн. згідно специфікації (Додаток 1).
Номер договору про закупівлю: 2788
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 622 808,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 744,45 UAH)