Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210825 Вовчанськ - Землянки км 17+960 - км 23+960 у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance O-210825 Vovchansk-Zemlianky km 17+960 - km 23+960 in the Kharkiv region
Очікувана вартість
81 501 353,00 UAH
UA-2020-10-27-002263-c e1a8649da6074ae39fdb14a33d7f8fd8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

380665366965 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
380665366965
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
380665366965
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 13:11
Очікувана вартість: 81 501 353,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 630 027,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 815010 UAH
Publication date: 27 жовтня 2020 11:59
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 81 501 353 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 630 027 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tender proposals should be prepared - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210825 Вовчанськ - Землянки км 17+960 - км 23+960 у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance O-210825 Vovchansk-Zemlianky km 17+960 - km 23+960 in the Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Відповідно до п.4.25. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Відповідно до п.4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 11:56
ТД О-210825 Вовчанськ-Землянки.docx
27 жовтня 2020 11:56
Додаток №7 ДОГОВІР ТД О-210825.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 грудня 2020
UA-2020-10-27-002263-ce1a8649da6074ae39fdb14a33d7f8fd8
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ХСБМ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 листопада 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 грудня 2020 20:59
Електронний підпис
10 грудня 2020 20:59
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:42
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:42
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:20
Додаток 2 наявність техніки.pdf
26 листопада 2020 18:20
Статут та Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 18:20
банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 18:20
Додаток 7 Проект договору.pdf
26 листопада 2020 18:20
Додаток 4 Технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 18:20
Додаток 3 стаття 17.pdf
26 листопада 2020 18:20
Додаток 2 Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 18:20
Додаток 1 Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:20
Довідки.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ХСБМ-7" #36224983

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

27 листопада 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 18:38
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:38
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:38
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 18:38
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв.ч.2 Досвід 5.ч.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв.ч.2 Досвід 4.ч.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв.ч.2 Досвід 3.ч.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв.ч.2 Досвід 2.ч.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв.ч.2 Досвід 1.ч.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв. ч. 1 ч.2.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв. ч. 1 ч.1.pdf
26 листопада 2020 18:38
22884_ХСБМ_7_Гарантiя_24_11_2020.rar

Документи

27 листопада 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 09:27
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:27
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:25
3. Відповідність ст.17 Закону.pdf
27 листопада 2020 09:25
4. Банківська гарантія.rar
27 листопада 2020 09:25
1. Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.14. Дорожні робітники.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.3. Наявність досвіду.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.13. Машиністи екскаватора.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.12. Машиністи бульдозера.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.11. Машиністи ММ та ДБМ.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.9. Машиністи крана.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.8. Машиністи котка.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.7. Машиністи фрези.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.5. Машиністи автогрейдера.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.2.2. Водії.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.2.1. Водії.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ПП "ХСБМ-7"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 77 018 778,00
UAH з ПДВ
75 388 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 79 607 300,00
UAH з ПДВ
76 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХСБМ-7" 78 241 298,00
UAH з ПДВ
78 241 298,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 20:59
Електронний підпис
10 грудня 2020 20:59
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:42
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:42
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:20
Додаток 2 наявність техніки.pdf
26 листопада 2020 18:20
Статут та Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 18:20
банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 18:20
Додаток 7 Проект договору.pdf
26 листопада 2020 18:20
Додаток 4 Технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 18:20
Додаток 3 стаття 17.pdf
26 листопада 2020 18:20
Додаток 2 Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 18:20
Додаток 1 Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:20
Довідки.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 09:27
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:27
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:25
3. Відповідність ст.17 Закону.pdf
27 листопада 2020 09:25
4. Банківська гарантія.rar
27 листопада 2020 09:25
1. Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.14. Дорожні робітники.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.3. Наявність досвіду.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.13. Машиністи екскаватора.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.12. Машиністи бульдозера.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.11. Машиністи ММ та ДБМ.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.9. Машиністи крана.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.8. Машиністи котка.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.7. Машиністи фрези.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.5. Машиністи автогрейдера.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.2.2. Водії.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.2.1. Водії.pdf
27 листопада 2020 09:25
2.2.1. ІТР.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 18:38
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:38
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:38
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 18:38
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв.ч.2 Досвід 5.ч.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв.ч.2 Досвід 4.ч.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв.ч.2 Досвід 3.ч.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв.ч.2 Досвід 2.ч.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв.ч.2 Досвід 1.ч.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв. ч. 1 ч.2.pdf
26 листопада 2020 18:38
Кв. ч. 1 ч.1.pdf
26 листопада 2020 18:38
22884_ХСБМ_7_Гарантiя_24_11_2020.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ПП "ХСБМ-7"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК ЄВРОДОР"
#36256287
Переможець 75 388 750,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР"
#36256287
75 388 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 12:22
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 12:21
ДУ № 9 від 29.12.2023.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 12:21
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:33
ДУ№8 до Договору №42-12-20.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:33
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 12:14
ДУ №7 до Договору №42-12-20.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 12:13
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 12:14
ДУ №6 до Договору №42-12-20.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 12:13
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 08:20
ДУ №5 до Договору №42-12-20.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 08:19
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 09:38
ДУ№4 до Договору №42-12-20.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 09:38
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 16:30
ДУ №3 до Договору №42-12-20 (1).pdf зміни до договору
17 березня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 10:00
Договір №42-12-20.pdf укладений
21 грудня 2020 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 12.4. чинного ДОГОВОРУ № 42/12-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 21 грудня 2020 року уклали цю Додаткову угоду про наступне: пункт 3.1. Договору, пункт 4.25. Договору, Розділ 14 Договору та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 42/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 12.4. чинного Договору №42/12-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 21 грудня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 42/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 12.4. чинного Договору №42/12-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 21 грудня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 42/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 12.4. чинного Договору №42/12-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 21 грудня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 42/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 12.4. чинного Договору №42/12-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 21 грудня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції, Додаткову угоду №6 від 21.02.2022 року до Договору визнати недійсною
Номер договору про закупівлю: 42/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4. чинного ДОГОВОРУ №42/12-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 21 грудня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, Пункт 11.1. розділу 11 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ», Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 42/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4 чинного ДОГОВОРУ № 42/12-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 21 грудня 2020 року , уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 42/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 62 820 467,80
UAH (в тому числі ПДВ 10 470 077,97 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода №9 від 29.12.2023р. до ДОГОВОРУ №42/12-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 21.12.2020р.