Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з просочування деревини
Очікувана вартість
70 727,22 UAH
UA-2020-10-27-001762-a 3d42b43013d8465880a0b536e63dd85c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шашенок

+380963681690 barvinok17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "БАРВІНОК" БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05392080
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Короленка, буд. 57 А
Контактна особа: Надія Шашенок
+380963681690
barvinok17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 11:05
Очікувана вартість: 70 727,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 353,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з просочування деревини (послуги по вогнезахисній обробці (просочуванні) дерев'яних конструкцій покрівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Короленка, 57-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 10:09
дефектн. акт.docx
27 жовтня 2020 10:09
проект договору.docx
27 жовтня 2020 10:09
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ст. 17
Дата подання: 29 жовтня 2020 21:31
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 10:50
Шановний замовнику, п.17 точно для переможця? Адже це весь перелік документів, його ви отримаєте лише після визнання учасника переможцем. Й надання оригіналу довідки МВС під час підписання договору неможливе. (дана вимога є недоречною, оскільки отримуються за допомогою електроної системи МВС з підписом, така ситуацій й з ДФС). Замиовнику, ви впевненні, що не опечатка й п. 17 для Учасників, а не переможця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно статті 14 Закону "Про публічні закупівлі" Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. 2. Спрощена закупівля складається з таких етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведеня спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оолошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; Отже, Закон не зобов'язує вимагати документи переможця саме в період оскарження. Повідомляємо Вас про те, що на даний момент є можливість отримати всі зазначені документи не тільки в електронному вигляді, а й в паперовому.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-001762-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "МАГНЕТТО", Код ЄДРПОУ:35360336
Дата подання: 29 жовтня 2020 21:34
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Шановний замовнику.!!! Просимо Вас ознайомитися з НАКАЗОМ 1064, який зазначає норми в сфері обробки, з ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" в частині кваліфікаційних критеріїв й правил надання вогнезахисних робіт!!! Вами зазначено вимогу наявності в Учасника "копія чинного договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, складеного між Учасником та страховою компанією", просимо надати пояснення з посиланням на чинну норму закону в сфері закупівель, яка вказує на відношення цього документу до даної послуги. Надати обгрунтування, щодо даного кваліфікаційного критері, яким чином він відноситься до предмету закупівлі, яка підстава для його надання. Даний Критерій є дискримінаційним й ніяким чином не відноситься до послух за предметом закупівлі!!!!!!!!!!
ВИМАГАЄМО НАДАТИ ПОЯСНЕННЯ Й ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТД, ВИКЛЮЧИВШИ З НЕЇ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ, ЯКА ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, ПОРУШУЄ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ В СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ!!!!!!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 10:56
Шановний учаснику, для підтвердження учасників кваліфікаційним критеріям, Замовник вимагає зазначений вами документ. Повідомляємо Вас про те, що даний документ не є таким, що обмежує конкурентність, оскільки кожен учасник може отримати його.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 листопада 2020 09:06
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
04 листопада 2020 09:06
Електронний підпис
04 листопада 2020 09:05
Протокол №2.PDF