Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з улаштування засобів безперешкодного доступу до об'єктів житлово-комунального та громадського призначення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення будівлі амбулаторії № 1 КНП "ЦПМСД № 3" КМР за адресою: вул. Женевська, 6б, м. Кривий Ріг Дніпропетровської обл. ДСТУ Б. Д. 1.1. - 1:2013, код 45450000 - 6 Інші завершальні будівельні роботи.
Очікувана вартість
200 976,00 UAH
UA-2020-10-27-001662-b 4aed1dfeffc4429cb13a08d71aed5eea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудич Євгенія В'ячеславівна

0564948093 cpmsd3buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3
Код ЄДРПОУ: 37861791
Місцезнаходження: 50031, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Женевська, буд. 6б
Контактна особа: Рудич Євгенія В'ячеславівна
0564948093
cpmsd3buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 15:25
Початок аукціону: 13 листопада 2020 15:25
Очікувана вартість: 200 976,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 004,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з улаштування засобів безперешкодного доступу до об'єктів житлово-комунального та громадського призначення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення будівлі амбулаторії № 1 КНП "ЦПМСД № 3" КМР за адресою: вул. Женевська, 6б, м. Кривий Ріг Дніпропетровської обл. ДСТУ Б. Д. 1.1. - 1:2013, код 45450000 - 6 Інші завершальні будівельні роботи.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Женевська, буд. 6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник передбачає попередню оплату, з урахуванням того, що розмір такої оплати не перевищує 30% загальної вартості робіт за договором Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Акту та Довідки. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 13:17
Тендерна документація.docx
27 жовтня 2020 13:17
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

обсягі робіт
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:19
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 11:19
Прошу для ознайомлення викласти креслення робочого проекту. Дякую.
Відповідь: Інформація про необхідні технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі "Поточний ремонт з улаштування засобів безперешкодного доступу до об'єктів житлово-комунального та громадського призначення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення будівлі амбулаторії № 1 КНП "ЦПМСД № 3" КМР за адресою: вул. Женевська, 6б, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області." (технічна специфікація), викладені в додатку 3 до тендерної документації (дефектний акт).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР" 193 977,78
UAH з ПДВ
193 977,78
UAH з ПДВ
Документи
СЕМЕРЕНКО ІННА ВОЛОДИМИРІВНА 198 672,44
UAH з ПДВ
198 672,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 16:08
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:03
Стаття 17.pdf
30 листопада 2020 16:03
Dovidka_20322373690370724184.pdf
17 листопада 2020 15:44
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:44
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:27
Договір 154 КБ-2 та КБ-3.pdf
17 листопада 2020 15:26
ДУ№2 з додатком.pdf
17 листопада 2020 15:26
ДУ №1 з додатками.pdf
17 листопада 2020 15:26
Договір №154 з додатками.pdf
12 листопада 2020 09:23
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:20
Акт огляду12112020.pdf
12 листопада 2020 09:20
ДЦ.rar
11 листопада 2020 18:34
Лист-Згода.pdf
11 листопада 2020 18:27
проект договору .pdf
11 листопада 2020 18:21
Статут ПП Поларіс.pdf
11 листопада 2020 18:01
договор аналог.pdf
11 листопада 2020 18:01
ДЦ.rar
11 листопада 2020 18:01
Кошторис пдф.pdf
11 листопада 2020 18:01
Фін звіт.pdf
11 листопада 2020 18:01
Рішення власника.pdf
11 листопада 2020 18:01
Додаток до ліцензії.pdf
11 листопада 2020 18:01
Ліцензия.pdf
11 листопада 2020 18:01
НАКАЗ 1к.pdf
11 листопада 2020 18:01
Виписка з ЄДР2.pdf
11 листопада 2020 18:01
Виписка з ЄДР1.pdf
11 листопада 2020 18:01
лист з кодом доступу.pdf
11 листопада 2020 18:01
Реквізити ПП Поларіс-КР.pdf
11 листопада 2020 18:01
код доступу Статут.pdf
11 листопада 2020 18:01
витяг ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2020 18:01
Штатний ПП.pdf
11 листопада 2020 18:01
Стаття 17.pdf
11 листопада 2020 18:01
Реквізити ПП Поларіс-КР.pdf
11 листопада 2020 18:01
Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 18:01
Лист згода з обробкою.pdf
11 листопада 2020 18:01
Мат БАЗА ст.16.pdf
11 листопада 2020 18:01
гарантійний лист санкції.pdf
11 листопада 2020 18:01
Аналог роботи.pdf
11 листопада 2020 18:01
Лист згода з розрах.pdf
11 листопада 2020 18:01
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 09:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:29
Акт.pdf
12 листопада 2020 09:29
спеціалісти.rtf
12 листопада 2020 09:29
ФОП реквізити.rtf
12 листопада 2020 09:29
лист-гарантія.rtf
12 листопада 2020 09:29
охорона праці.docx
12 листопада 2020 09:29
пас2.jpg
12 листопада 2020 09:29
Лист згода праців.docx
12 листопада 2020 09:29
Дов.погодж..rtf
12 листопада 2020 09:29
пас3.jpg
12 листопада 2020 09:29
проект договору.docx
12 листопада 2020 09:29
характеристики.rtf
12 листопада 2020 09:29
код.jpg
12 листопада 2020 09:29
Матер. база.rtf
12 листопада 2020 09:29
пас1.jpg
12 листопада 2020 09:29
тендерна пропозиція.docx
12 листопада 2020 09:29
20170707_153723(1).jpg
12 листопада 2020 09:29
Лист згода з розрахунком.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР"

СЕМЕРЕНКО ІННА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР"
#42838392
Переможець 193 977,78
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 13:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 12:35

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. При перегляді тендерної пропозиції учасника було виявлено наступні невідповідності пропозиції з умовами тендерної документації: 1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до вимог п. 5.1. р. ІІІ та п. 3 додатку № 2 тендерної документації надав копії аналогічних договорів без додатків, та не надав документального підтвердження їх виконання у повному обсязі: не усі акти виконаних робіт за формою КБ-2в. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1 надати копію аналогічного договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами (за наявності), завірених належним чином; 2.2 надати копії документів, що підтверджують виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт(наданих послуг) за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) за формою КБ-3. Надані документи повинні бути належним чином завірені підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР"
#42838392
193 977,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 15:09
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 13:18
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
27 травня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 15:53
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
19 березня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 10:04
Договір № 123 від 04.12.2020.pdf укладений
04 грудня 2020 10:03
Локальний кошторис,розрахунок загальновиробничих витрат,підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
04 грудня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 5.1 Договору підряду № 123 від 04.12.2020 року, викласти у наступній редакції: «Строк виконання робіт: до 19.05.2021 року», та п. 11.1 викласти в наступній редакції: «Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 31 травня 2021 року, а в частині розрахунків та взятих зобов’язань за цим договором, до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 28.65 грн.
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 193 949,13
UAH