Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система цифрова рентгенографічна на 2 робочих місця, НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Очікувана вартість
2 860 000,00 UAH
UA-2020-10-27-001373-c 1deb3975c59341d09c2b7e7d5d173b4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козар Галина Володимирівна

+380325221264 andriy_das@hotmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жовківська міська рада Жовківського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056248
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, пл. Вічева, 1
Контактна особа: Козар Галина Володимирівна
+380325221264
andriy_das@hotmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 11:34
Очікувана вартість: 2 860 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Умови забезпечення тендерних пропозицій визначені пунктами 3.4 та 3.5 Розділу 3 Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Система цифрова рентгенографічна на 2 робочих місця, НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) на розрахунковий рахунок Учасника. Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Покупцем вартості товарів, зазначених в специфікації до цього Договору, після їх отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або попередньою оплатою у разі необхідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 10:46
Тендерна_документацiя_правка.doc
27 жовтня 2020 10:46
Специфікація.doc
27 жовтня 2020 10:46
Проект_договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ 2 857 000,00
UAH з ПДВ
2 857 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЕОСАНТРІС 2 858 505,00
UAH з ПДВ
2 858 505,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 11:22
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:09
Довідка про переможця
17 листопада 2020 11:04
Довідка ДПІ
17 листопада 2020 11:04
Довідка про переможця п 8
17 листопада 2020 11:04
Довідка МВС
17 листопада 2020 11:04
Довідка про переможця п3
17 листопада 2020 11:04
Довідка про переможця п2
17 листопада 2020 11:04
Копія ліцензії ДІВ
11 листопада 2020 16:28
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:25
Свидетельство_РВС Банк_2020.zip
11 листопада 2020 16:25
Ліцензія.zip
11 листопада 2020 16:25
Довіреність_Пустовойт_1.zip
11 листопада 2020 16:25
гарантія_20201109_0005.pdf
11 листопада 2020 16:25
Гарантия_7870.zip

Публічні документи

09 листопада 2020 14:07
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:06
Файл 39.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 38.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 37.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 36.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 35.rar
09 листопада 2020 14:06
Файл 34.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 33.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 32.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 31.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 30.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 29.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 28.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 27.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 26.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 25.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 24.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 23.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 22.rar
09 листопада 2020 14:06
Файл 18.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 21.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 17.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 20.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 16.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 19.rar
09 листопада 2020 14:06
Файл 15.rar
09 листопада 2020 14:06
Файл 14.rar
09 листопада 2020 14:06
Файл 13.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 12.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 11.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 10.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 9.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 8.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 7.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 6.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 5.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 4.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 3.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 2.pdf
09 листопада 2020 14:06
Файл 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ

ТОВ ГЕОСАНТРІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ
#40130192
Переможець 2 857 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ
#40130192
2 857 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:32
сканирование.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:18
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:24
Зображення (3).jpg зміни до договору
24 грудня 2020 12:04
Зображення (2).jpg зміни до договору
24 грудня 2020 12:04
Зображення.jpg зміни до договору
24 грудня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 13:43
Договір укладений
24 листопада 2020 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни. У зв'язку з технічною неможливістю проставити на даному етапі суму договору без ПДВ, пов'язану з функціоналом майданчика, правильним слід вважати суму договору 2703037.15 без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни. У зв'язку з технічною неможливістю проставити на даному етапі суму договору без ПДВ, пов'язану з функціоналом майданчика, правильним слід вважати суму договору 2670093.46 без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML