Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Лист оцинкований та лист профільний)
Очікувана вартість
5 760,00 UAH
UA-2020-10-27-000328-a 88b9b87e1aca4b1bb9d5ae1317575a36
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ксандопуло Олена Вікторівна

+380667784579 lenaksan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Середино-Будської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147823
Місцезнаходження: 41000, Україна , Сумська обл., Середина-Буда, вул.Сівер'янівська,5
Контактна особа: Ксандопуло Олена Вікторівна
+380667784579
lenaksan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Ціна за одиницю: 330UAH без ПДВ
(Лист оцинкований 1,15м./2м.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41000, Україна, Сумська область, м.Середина-Буда, вул.Сівер'янівська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
18 шт
Ціна за одиницю: 210UAH без ПДВ
(Лист профільний 0,3мм./1м./2м.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41000, Україна, Сумська область, м.Середина-Буда, вул.Сівер'янівська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється за фактом постачання товару на підставі документів,що підтверджують факт поставки (видаткових накладних/ рахунку). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 жовтня 2020 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гончаров М.І.
#2294408410
Переможець 5 760,00
UAH
27 жовтня 2020 09:11

Документи

27 жовтня 2020 09:11
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:10
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 10:38
звіт.pdf укладений
05 листопада 2020 10:36
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 09:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
(Лист оцинкований 1,15м./2м.) 6 шт 330,00
UAH
(Лист профільний 0,3мм./1м./2м.) 18 шт 210,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 760,00
UAH