Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Паркова в с.Шпитьки, Києво-Святошинського району, Київської області» (ДК 021:2015: код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Очікувана вартість
1 418 356,80 UAH
UA-2020-10-26-007866-a bcbe28bda1bc4545a9626390a045b100
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вікторівна Кучер

+380984576542 shpitki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШПИТЬКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362177
Місцезнаходження: 08122, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Шпитьки, вул. Покровська, буд. 5
Контактна особа: Вікторія Вікторівна Кучер
+380984576542
shpitki@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 418 356,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 183,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*

1. Найменування замовника: Шпитьківська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04362177.
4. Місцезнаходження замовника: 08122, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Шпитьки, вул. Покровська, буд. 5.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Кучер Вікторія Вікторівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощеної процедури закупівлі Шпитьківської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, 08122, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Шпитьки, вул. Покровська, буд. 5, телефон +380984576542, e-mail: shpitki@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Паркова в с.Шпитьки, Києво-Святошинського району, Київської області».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Паркова в с.Шпитьки, Києво-Святошинського району, Київської області». (ДК 021:2015: код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Клас наслідків (відповідальності) об'єкту закупівлі - СС1
Технічне завдання
ДЕФЕКТНИЙ АКТ
На Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Паркова в с. Шпитьки, Києво-Святошинського району, Київської області
Для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення згідно будівельних норм, стандартів і правил стосовно створення доступності, у населеному пункті наявні узбіччя, які не створюють перешкод для пересування та підлягають підвищеному ущільненню для безпечного доступу до проїзжої частини
Об'єми робіт
Примітки
Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями.

10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08122, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Шпитьки, вул. Паркова.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 418 356,80 грн. (один мільйон чотириста вісімнадцять тисяч триста п’ятдесят шість грн. 80 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 183,56 грн. (чотирнадцять тисяч сто вісімдесят три грн. 56 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «30» жовтня 2020 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «04» листопада 2020 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: 7 000‬,00 грн. (сім тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення пропозиції: Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта.
Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Шпитьківська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області (код ЄДРПОУ 04362177) р/р: №UA428201720344210003000019919 в ДКСУ в м. Київ МФО 820172 суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у оголошенні, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення пропозиції 7 000‬,00 грн. (сім тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника, про що у складі пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
_________________________
*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Документація електронних закупівель ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Паркова в с.Шпитьки, Києво-Святошинського району, Київської області» (ДК 021:2015: код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг») та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Паркова в с.Шпитьки, Києво-Святошинського району, Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08122, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Шпитьки, вул. Паркова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11" 1 333 531,20
UAH з ПДВ
1 333 531,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 18:09
Електронний підпис
03 листопада 2020 18:09
16. Сертифікат якості ISO.pdf
03 листопада 2020 18:09
15. Ліцензія.pdf
03 листопада 2020 18:09
14. Статут.pdf
03 листопада 2020 18:09
13. Додаток №5 Пропозиція.pdf
03 листопада 2020 18:09
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
03 листопада 2020 18:09
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
03 листопада 2020 18:09
Dovidka_PrivatBank_Plat_Likv.pdf
03 листопада 2020 18:09
Підписаний_gar5739.pdf
03 листопада 2020 18:09
5.2.4. Атест АБЗ 1.pdf
03 листопада 2020 18:09
5.2.3. Договір з лабораторією.pdf
03 листопада 2020 18:09
5.2.1. Довідка лабораторія.pdf
03 листопада 2020 18:09
5.2. Довідка АБЗ.pdf
03 листопада 2020 18:09
5.1.4 Договір оренди №0107 01.pdf
03 листопада 2020 18:09
5.1.3. Договір оренди №0308 01.pdf
03 листопада 2020 18:09
5.1.2. Договір оренди №1.pdf
03 листопада 2020 18:09
5.1.1. Договір оренди 1980.pdf
03 листопада 2020 18:09
5.1. Договір оренди 1979.pdf
03 листопада 2020 18:09
5. Додаток №3 Форма №3.pdf
03 листопада 2020 18:09
4.6. Довідка 1ДФ та форма №Д4.pdf
03 листопада 2020 18:09
4.3. Дані про кошторисника.pdf
03 листопада 2020 18:09
4.1. Штатний розклад.pdf
03 листопада 2020 18:09
4. Додаток №3 Форма №2.pdf
03 листопада 2020 18:09
3.2. Відгук від замовника.pdf
03 листопада 2020 18:09
3.1. Договір №174.pdf
03 листопада 2020 18:09
3. Додаток №3 Форма №1.pdf
03 листопада 2020 18:09
2.5. 82.imd
03 листопада 2020 18:09
2.4. Розрахунок до ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11"
#41272096
Переможець 1 333 531,20
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 12:26

Документи

05 листопада 2020 12:26
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:24
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11"
#41272096
1 333 531,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2020 12:26
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:24
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:26
ДУ Шпитьки.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 16:27
SCAN_20201110_142624669.pdf укладений
10 листопада 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді).
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 329 596,40
UAH (в тому числі ПДВ 221 599,40 UAH)