Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заміни картриджів для друкуючих пристроїв.
Очікувана вартість
5 367 928,20 UAH
UA-2020-10-26-006651-a 93ffafb6cdf54e29a9eea02d8bdd8828
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


згідно Додатку №1 до Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79 найменувань
Послуги із заміни картриджів для друкуючих пристроїв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  01 листопада 2021
ДК 021:2015: 72253000-3 — Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату Послуг, наданих у Розрахунковому місяці, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту та на його (Акту) підставі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2020 14:30
ЗВІТ ДОГ. 499.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙВЕЛЛ"
#31645973
Переможець 5 367 928,20
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 14:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Інформація про зміну істот.умов ДД1_499.docx зміни до договору
03 листопада 2021 11:05
ДД1_499.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 11:05
Договір 499 від 23.10.2020 (скан).pdf укладений
26 жовтня 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.3. розділу 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору викласти в наступній редакції: «1.3. Послуги за цим Договором надаються протягом періоду з «02» листопада 2020 р. по «01» грудня 2021 р. включно.». 2. Пункт 9.1. розділу 9. «ІНШІ УМОВИ» Договору викласти в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення їх підписів відбитками печаток Сторін (за наявності) та діє до 01 січня 2022 року.».
Номер договору про закупівлю: 499
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML