Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини будівлі та приміщень КНП «Міська дитяча лікарня № 5» ХМР щодо забезпечення доступності маломобільних груп населення за адресою: м. Харків, Стадіонний проїзд, 6/5
Очікувана вартість
193 432,82 UAH
UA-2020-10-26-004362-c 2837310fd69c4cfd990c3843e6c9e01b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальникова Владлена Вікторівна

hmdl-5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003528
Місцезнаходження: 61099, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Танкопія, 43
Контактна особа: Сальникова Владлена Вікторівна
hmdl-5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 16:00
Очікувана вартість: 193 432,82 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 967,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини будівлі та приміщень КНП «Міська дитяча лікарня № 5» ХМР щодо забезпечення доступності маломобільних груп населення за адресою: м. Харків, Стадіонний проїзд, 6/5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська область, Харків, Стадіонний проїзд, 6/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ЗАМОВНИК має право проводити ПІДРЯДНИКУ авансові платежі у розмірі 30% від загальної суми Договору для закупки матеріальних ресурсів, згідно Постанови КМУ №1070 від 04.12.19р., Термін попередньої оплати, передбачений в п. 2.2 даного Договору, 10 (десять) календарних днів від дня одержання авансу (Постанова КМУ № 1070 від 04.12.2019р.). Фактична вартість робіт за Договором залежить від об’ємів робіт і визначається по актам виконаних робіт, підписаними сторонами. Датою оплати вартості (ціни) Робіт вважається дата надходження грошових коштів на поточний рахунок ПІДРЯДНИКА. Остаточний розрахунок за роботи з капітального ремонту проводиться ЗАМОВНИКОМ не пізніше 14 днів після прийому робіт згідно акта виконаних робіт. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 27 жовтня 2020 12:01
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:25
Доброго дня. У Додатку 3 - кваліфікаційні вимоги Вами зазначено, що "Переможець за результатами аукціону, повинен додати до переліку своїх документів оновлену Комерційну пропозицію та надати інформацію про право підписання договору про закупівлю". Але ст.14 Закону "Про публічні закупівлі" не передбачає такої вимоги. п.2 ст.14 містить вичерпний перелік етапів проведення спрощеної процедури
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо надання оновленої комерційної пропозиції мається на увазі не весь пакет документів, що надає учасник, а лише один документ (форма ФОРМА «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» на 1 стор.), в якому зазначалась би нова сума за результатами аукціону.
Учасник, якого буде визнано переможцем може надати цей документ безпосередньо Замовнику або надіслати електронною поштою. Вже після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Це потрібно для укладання договору за новою сумою (що може відрізнятись від початкової пропозиції учасника).
Що стосується надання інформації стосовно підписання договору про закупівлю. То згідно чинного цивільного законодавства України, таке право можуть мати кілька осіб, які згідно довіреностей мають право підписувати договори.
Тобто, комерційну пропозицію підписав директор підприємства, а договір може підписати, згідно наданій довіреності, його заступник. Це право потрібно підтвердити, надавши відповідний документ.
Ця інформація також надається безпосередньо перед укладанням договору про закупівлю.

З повагою,
Шаповалова Н. М.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД" 193 432,82
UAH з ПДВ
193 432,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 09:13
Електронний підпис
03 листопада 2020 09:13
9 Витяг ПДВ.pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
9 Витяг ПДВ.pdf
03 листопада 2020 09:13
8 ЄДР.pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
8 ЄДР.pdf
03 листопада 2020 09:13
8 виписка ЄДР.pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
8 виписка ЄДР.pdf
03 листопада 2020 09:13
7 проект догов..pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
7 проект догов..pdf
03 листопада 2020 09:13
6.3 Відгуки.pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
6.3 Відгуки.pdf
03 листопада 2020 09:13
6.2 Договор 20.03-20, дц.pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
6.2 Договор 20.03-20, дц.pdf
03 листопада 2020 09:13
6.2 акт.pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
6.2 акт.pdf
03 листопада 2020 09:13
6.1 договір, дц, акт.pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
6.1 договір, дц, акт.pdf
03 листопада 2020 09:13
4 Дозвіл, ліцензія.pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
4 Дозвіл, ліцензія.pdf
03 листопада 2020 09:13
3 Статут.pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
3 Статут.pdf
03 листопада 2020 09:13
12 гар. лист.pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
12 гар. лист.pdf
03 листопада 2020 09:13
11 Лист-погодження.pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
11 Лист-погодження.pdf
03 листопада 2020 09:13
1 комер. пропозиція.pdf.p7s
03 листопада 2020 09:13
1 комер. пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД"
#39224677
Переможець 193 432,82
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 13:58

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД"
#39224677
193 432,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 12:19
Договір кап.ремонт щодо забезпечен. доступності маломобільних груп населення.pdf укладений
10 листопада 2020 12:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 193 432,82
UAH (в тому числі ПДВ 32 238,80 UAH)