Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стелажі Архівні (металеві)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-10-26-004287-c 3258ea679f7e42e1be4c5a5a31988ad4
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Федорин Михайло Олександрович


knmctender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій
Код ЄДРПОУ: 21507625
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Спаська,12
Контактна особа: Федорин Михайло Олександрович
,
knmctender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Стелажі Архівні (металеві)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Спаська,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020  —  27 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 8 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Яке навантаження?
Дата подання: 29 жовтня 2020 15:46
Доброго дня, шановний Замовнику! Яке навантаження на полицю або загалом на весь стелаж Вам необхідно? Окрім розмірів це один із основних показників.
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій