Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція з елементами захисту (бланки ветеринарних довідок, ветеринарних свідоцтв та ветеринарно-санітарні паспорти)
Очікувана вартість
2 718,00 UAH
UA-2020-10-26-003777-a 2ddab2842c1a467faeb0ab89b5d4c676
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Панченко

+380950972887
+380687977134
vetmed.buh2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧУГУЇВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА ЛІКАРНЯ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ
Код ЄДРПОУ: 00705976
Місцезнаходження: 63540, Україна , Харківська обл., Чугуївський р-н, с. Коробочкине, вул. МИРУ, буд. 115 А
Контактна особа: Наталія Панченко
+380950972887,+380687977134
vetmed.buh2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Друкована продукція з елементами захисту (бланки ветеринарних довідок, ветеринарних свідоцтв та ветеринарно-санітарні паспорти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Друкована продукція з елементами захисту (бланки ветеринарних довідок, ветеринарних свідоцтв та ветеринарно-санітарні паспорти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м.Чугуїв, вул.Гагаріна,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКА ОФСЕТНА ФАБРИКА
#05450185
Переможець 2 718,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 11:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 17:20
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 12:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 718,00
UAH (в тому числі ПДВ 453,00 UAH)