Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2020-10-26-003537-a ● de3853a47a8d4f9097c00f5549b77cea
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Мирноградська центральна міська лікарня" Мирноградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01990855 |
Місцезнаходження: | 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Соборна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Ганна Володимирівна Голубєва +380623963585 dcgbadm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2020 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2020 14:39 |
Очікувана вартість: | 216 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Мирноградська центральна міська лікарня» Мирноградської міської ради.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01990855.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, буд. 20, м. Мирноград, Донецька обл., 85323.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Голубєва Ганна Володимирівна, директор медичний, голова тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Мирноградська центральна міська лікарня» Мирноградської міської ради, тел. +380623963585, e-mail: dcgbadm@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Персональний комп’ютер.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 30213300-8 «Настільні комп’ютери».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Персональний комп’ютер – 15 одиниць.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Соборна, буд. 20, м. Мирноград, Донецька обл., 85323.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 216 000,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 160,00 грн. (дві тисячі сто шістдесят грн. 00 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «11» листопада 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Мирноградська центральна міська лікарня» Мирноградської міської ради.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01990855.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, буд. 20, м. Мирноград, Донецька обл., 85323.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Голубєва Ганна Володимирівна, директор медичний, голова тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Мирноградська центральна міська лікарня» Мирноградської міської ради, тел. +380623963585, e-mail: dcgbadm@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Персональний комп’ютер.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 30213300-8 «Настільні комп’ютери».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Персональний комп’ютер – 15 одиниць.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Соборна, буд. 20, м. Мирноград, Донецька обл., 85323.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 216 000,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 160,00 грн. (дві тисячі сто шістдесят грн. 00 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «11» листопада 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 одиниця
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85323, Україна, Донецька область, м. Мирноград, вул. Соборна, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2020 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2020 11:47 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx | |
26 жовтня 2020 11:47 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Персонал_ний_комп_ютер).doc | |
26 жовтня 2020 11:47 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc | |
26 жовтня 2020 11:47 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc | |
26 жовтня 2020 11:47 |
ТД_ДОДАТОК_3.docx | |
26 жовтня 2020 11:47 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
26 жовтня 2020 11:47 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 26 жовтня 2020 20:53
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 09:38
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Мирноградська центральна міська лікарня» Мирноградської міської ради повідомляє про наступне: Змістом Додатку 3 до тендерної документації замовником торгів встановлено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація (технічні вимоги) предмету закупівлі. Слід зазначити, що усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів, тому під час подання тендерної пропозиції учасник повинен врахувати вимоги щодо наявності можливості задоволення потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
* або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.
* або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.
Тендер
Дата подання: 26 жовтня 2020 20:53
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 09:39
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Мирноградська центральна міська лікарня» Мирноградської міської ради повідомляє про наступне: Змістом п. 3 Додатку 3 до тендерної документації замовником торгів встановлено, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та налаштування програм здійснює Постачальник за свій рахунок. Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на поставку, навантаження/розвантаження, монтаж товару з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" #2888921144 |
Відхилено |
204 180,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 16:09
|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Переможець |
207 936,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 15:10
|
30.11.2020 ДУ Компи 207 тис. Бюджет.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 15:20
|
Договор Комп..pdf | укладений |
30 листопада 2020 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 450 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |