Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Одеської загальноосвітньої школи №110 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса,вул. Василя Стуса, 10 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання (ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
758 400,00 UAH
UA-2020-10-26-003094-c a3840d76080740e6ad0e6e63db8da321
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хуторна Олена

380487628629 Tender_40702912@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ МАЛИНОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ГЕНЕРАЛА ПЕТРОВА, будинок 22
Контактна особа: Хуторна Олена
380487628629
Tender_40702912@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 758 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 792,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3792 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Одеської загальноосвітньої школи №110 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса,вул. Василя Стуса, 10 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання

(ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65033, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Василя Стуса,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник торгів - Платник зобов’язується: - оплатити Підряднику роботи відповідно до форми № КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ( ф № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника торгів - Платника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 14:30
оголошення 110.docx
26 жовтня 2020 14:29
Вимоги 110.docx
27 жовтня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 14:30
оголошення 110.docx
26 жовтня 2020 14:29
Вимоги 110.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги, які не передбачені законодавством України, як обовязкові!
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:08
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 15:22
Напишить пункт або положення нормативно-правих актів де чітко зазначено, що обов'язково усім організаціям незалежно від форм власності мати нижченаведені сертифікати для провадження господарської діяльності з надання і виконання робіт протипожежного призначення? Чи не є це механізмом монополії у відборі учасників? Також, нижченаведені сертифікати є ругуляторним механізмом в Україні? При цьому Закон "Про ліцензування видів господарської діяльності" має вичерпний перелік документів для здобування ліцензії. Роз'яснення на офіційному сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій у розділі "Ліцензування" надаємо: Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія, це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (пункт 5 частини першої статті 1). Видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі (пункт 11 частини першої статті 1). У противному випадку, плануємо звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою. Пункти, які необхідно видалити з тендерної документації: 17. Учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на відповідну предмету закупівлі сферу діяльності 18. Учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» на відповідну предмету закупівлі сферу діяльності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Вимога щодо надання учасниками торгів сертифіката системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001) та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» - це гарантія спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом усього часу їх надання, дотримання вимог охорони здоров’я та безпеки праці, екологічної дієвості, а також це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які надаються підприємством, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт, знаходяться під контролем.
Як свідчить чисельна практика, колегія АМКУ відмовляє в задоволенні скарг з цього питання.
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з чинним законодавством, спрощені закупівлі оскаржити в АМКУ не можна.
Зміни до вимог закупівлі вноситься не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Централізоване протипожежне охоронне спостере 745 886,34
UAH з ПДВ
745 886,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 16:01
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:01
Vutyag z nakazu Davidchuk (4).zip
03 листопада 2020 16:01
Dovirenist Davidchuk (4).zip
03 листопада 2020 16:01
Bankivska Licenzia (4).zip
03 листопада 2020 16:01
6.2 Субпідряднік.pdf
03 листопада 2020 16:01
5.3 Акт огляду об'єкту.pdf
03 листопада 2020 16:01
5.1 Кошторисн. розрах.pdf
03 листопада 2020 16:01
5. Цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2020 16:01
4.2 Лист-згода.pdf
03 листопада 2020 16:01
4.1 Довідка налоги.pdf
03 листопада 2020 16:01
3.1 Проект договору.pdf
03 листопада 2020 16:01
3_1.2 Дефектний Акт.pdf
03 листопада 2020 16:01
3_1.1 Календарний графік.pdf
03 листопада 2020 16:01
204370_ГР_3113_3 792,00.zip
03 листопада 2020 16:01
2.7 ISO 14001-2015.pdf
03 листопада 2020 16:01
2.6 ISO 9001-2015.pdf
03 листопада 2020 16:01
2.5 Протокол на участь.pdf
03 листопада 2020 16:01
2.4 Витяг ПДВ.pdf
03 листопада 2020 16:01
2.3.1 Витяг.rtf
03 листопада 2020 16:01
2.3 Витяг.pdf
03 листопада 2020 16:01
2.2 Статут.pdf
03 листопада 2020 16:01
2.1 Підтв.повн.посад.особи.pdf
03 листопада 2020 16:01
1.1 Загальні відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Централізоване протипожежне охоронне спостере

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Централізоване протипожежне охоронне спостере
#35882249
Переможець 745 886,34
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 13:54

Документи

06 листопада 2020 13:49
16-110.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Централізоване протипожежне охоронне спостере
#35882249
745 886,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 13:49
16-110.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 11:44
договір 273-20 (СШ 110).pdf укладений
17 листопада 2020 11:43