Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для лінії аварійного енергоживлення телекомпанії
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2020-10-26-002912-b f0ab381a864b443e9e9d7445af1b4b42
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савенко Ольга Ігорівна

+380674471691 savenko.o@kievtv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»
Код ЄДРПОУ: 25195855
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Контактна особа: Савенко Ольга Ігорівна
+380674471691
savenko.o@kievtv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 08:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 14:52
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект обладнання для лінії аварійного енергоживлення телекомпанії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька, 17-М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 18:28
Перелік змін до ТД Резервне живлення Ред 05 11 2020.docx
05 листопада 2020 18:28
ТД_резервна лінія ЗМІНЕНА РЕД 05 11 2020.doc
05 листопада 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 21:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 18:28
Перелік змін до ТД Резервне живлення Ред 05 11 2020.docx
04 листопада 2020 21:15
Перелік змін до ТД Резервне живлення Ред 04 11 2020.docx
30 жовтня 2020 14:51
Перелік змін до ТД Резервне живлення.docx
05 листопада 2020 18:28
ТД_резервна лінія ЗМІНЕНА РЕД 05 11 2020.doc
04 листопада 2020 21:15
ТД_резервна лінія ЗМІНЕНА РЕД 04 11 2020.doc
30 жовтня 2020 14:51
ТД_резервна лінія ЗМІНЕНА РЕД 30 10 2020.doc
26 жовтня 2020 17:51
ТД_резервна лінія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання
Дата подання: 31 жовтня 2020 03:33
Дата відповіді: 03 листопада 2020 19:47
Шановний Замовник ! В технічних вимогах предмету закупівлі, зазначено характеристику: «Вага, кг – не більше 1200». Прошу уточнити особливості експлуатації дизель-генераторної станції для якої зазначено вимогу обмеження по вазі не більше 1200кг.
Відповідь: Дизель-генераторна станція буде розміщена на території з підземними комунікаціями Орендодавця, з боку якого було погоджено розміщення генератора з певними обмеженнями по вазі. Замовником ведуться перемовини щодо можливості збільшення ваги генератора. У випадку отримання погодження щодо збільшення ваги, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-26-002912-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:39423347
Дата подання: 27 жовтня 2020 13:15
Вимога Замовнику
Шановний, Замовник!
Згідно Додатку 1 тендерної документації, Ви закуповуєте пересувний дизель-генератор, тобто, згідно Додатку 1 Технічні вимоги: «Дизельний генератор має бути встановлений на двовісному причепі».
Отже, конструктивно, даний дизель-генератор встановлено на причіп, згідно Ваших вимог для пересування по дорогам загального користування, оскільки разом з прицепом необхіодно надати: «документи необхідні для реєстрації причепа/лафету в сервісному центрі МВС України».
У цьому ж Додатку 1 Технічні вимоги Ви висуваєте вимоги до габаритних розмірів та ваги самого дизель-генератора БЕЗ причепу.
Дана вимога не логічна, т. я. габаритні розміри та вага окремого дизель-генератора НЕ мають значення, значення мають габаритні розміри та вага дизель-генератора ВСТАНОВЛЕНОГО на причеп (довжина причепа з дишлом, ширина причепа в найбільш широкому місці, висота причепа з встановленим дизель-генератором, вага причепа з встановленим дизель-генератором). Саме в таких габаритних розмірах та вазі Ви маєте експлуатувати пересувний дизель-генератор.
У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
У ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням.
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
«5. Недискримінація учасників:
3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників."
Отже висуваючи вимоги до габаритних розмірів та ваги дизель-генератора, та замовчуючи вимоги, щодо дійсно робочих параметрів Товару, Ви створюєте передумови до порушення вищезазначених пунктів статей Закону України про публічні Закупівлі.
Просимо видалити вимоги щодо ваги та габаритів дизель-генератора в Технічних вимогах Додатку 1, або змінити його на дійсно технічно обґрунтований параметр: габаритні розміри та вага дизель-генератора на причепі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2020 17:52
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Предметом даної процедури є закупівля комплекту обладнання для лінії аварійного енергоживлення телекомпанії. Відповідно технічні характеристики для всього обладнання заплановані мінімально необхідні для вирішення кінцевої задачі з урахуванням потреб телекомпанії.
З метою досягнення кінцевого результату для Замовника важливі технічні характеристики саме дизельного генератора, які чітко і окреслені в тендерній документації. І власне які Замовник буде прискіпливо перевіряти при оцінці тендерних пропозицій учасників. Тоді як причеп є обовʼязковою складовою товару, однак має дещо похідне значення. Зокрема може бути виконаний (побудований) як виробниками дизельних генераторів, так і іншими компаніями в індивідуальному порядку під розміри генератора, але з обовʼязковим наданням документів для можливості його реєстрації в сервісному центрі МВС України. Відповідно, визначити наперед «габаритні розміри та вага дизель-генератора ВСТАНОВЛЕНОГО на причеп (довжина причепа з дишлом, ширина причепа в найбільш широкому місці, висота причепа з встановленим дизель-генератором, вага причепа з встановленим дизель-генератором)» Замовник не має можливості. Фінальні габаритні розміри будуть визначені відповідним переможцем у документах, які має надати Замовнику. Саме у звʼязку з цим, Замовником обумовлюються технічні характеристики однієї з основних комплектуючих товару.
Говорити про наявність дискримінаційних підстав не має підстав. Адже Замовник не обмежує потенційних учасників а ні в розмірах, а ні конструкції причепу.
Номер вимоги: UA-2020-10-26-002912-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:39423347
Дата подання: 27 жовтня 2020 13:20
Вимога Замовнику
Шановний, Замовник!
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, щодо інших учасників.
Дизель-генератор, є комплектним електротехнічним пристроєм, що призначений для автономної генерації електричної енергії. В якості палива використовується дизельне паливо. Основними техніко-експлуатаційними та економічними характеристиками дизель-генератора є: Резервна потужність, напруга, частота, комплектація, функціонал панелі керування.
Отже, ми погоджуємося, що висунуті у Додатку 1 до Тендерної документації вимоги, щодо двигуна: «Двигун дизельний, 1500 об/хв», є обґрунтованими та важливими при проведенні закупівлі.
Однак, вимога «Ступінь стиснення» у Додатку 1 до Тендерної документації містить вимоги, що прямо ОБМЕЖУЮТЬ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме:
"Ступінь стиснення 17:1"

Дана характеристика є СУТО КОНСТРУКТИВНОЮ ОСОБЛИВІСТЮ двигуна, вона прямо НЕ впливає на техніко-експлуатаційні та економічні показники дизель-генератора і залежить від конструкторських розробок виробника обладнання.
Дана вимога не обґрунтована технічно, але, в свою чергу обмежує рівні права інших учасників Тендеру.
Крім того, зазначені вимоги до двигуна зазначені у Додатку 1 : «Двигун дизельний, 1500 об/хв, Об’єм 4,4л, Ступінь стиснення 17:1, турбонаддув, об’єм системи охолодження 13л, об’єм системи змащення 8л», відповідають тільки одній моделі дизельного двигуна, а саме модель двигуна 1104A-44TG2 (Perkins), що унеможливлює запропонувати інші моделі інших виробників, які можуть забезпечити аналогічні або кращі техніко-експлуатаційні та економічні характеристики дизель-генератора, навіть (унеможливлює запропонувати) двигуни того самого виробника (Perkins), та серії двигунів, але моделей з кращими експлуатаційними характеристиками (потужність, точність вихідної напруги та інше). Тобто ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, не дає можливість запропонувати товар з аналогічною або більшою економією та ефективністю, призводить до дискримінації учасників, та створює умови для корупційних дій і зловживань.

У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
У ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням.
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
«5. Недискримінація учасників:
3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників."
Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу (щодо Ступіню стиснення) з Тендерної документації, т. я. застосування даних вимог ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, штучно ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, створює потенційну можливість корупційних дій та, як наслідок може призвести до ПЕРЕВИТРАТ бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2020 17:51
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Предметом даної процедури є закупівля комплекту обладнання для лінії аварійного енергоживлення телекомпанії. Відповідно технічні характеристики для всього обладнання заплановані мінімально необхідні для вирішення кінцевої задачі з урахуванням потреб телекомпанії.
Технічні характеристики двигуна безпосередньо впливають на номінальний режим роботи аварійного обходу. Замовник готовий розглядати генератори з показниками ступеня стиснення не гірше, ніж «17:1», а також «Двигун дизельний, 1500 об/хв, Об’єм 4,4л, Ступінь стиснення 17:1, турбонаддув, об’єм системи охолодження 13л, об’єм системи змащення 8л», про що чітко вказано в технічному завданні: «У технічному завданні всі параметри мають необхідне значення і якщо учасник бачить, що є потрібне покращення з метою безпечної експлуатації має запропонувати альтернативне рішення» Тобто, у випадку, якщо будь-який з учасників запропонує технічне рішення на базі більш ефективного двигуна дизель-генератора в межах очікуваної вартості закупівлі, Замовник розглядатиме таку пропозицію.
Враховуючи викладене, зазначена вимога щодо визначення ступеня стиснення є реалізацією обов’язку замовника торгів на зазначення інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а не дискримінацією. Тим більше, що на ринку України із зазначеними характеристиками описаного двигуна представлені достатньо немало моделей різних виробників.
Номер вимоги: UA-2020-10-26-002912-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:39423347
Дата подання: 31 жовтня 2020 02:50
Вимога
Шановний Замовник !
Оскільки Ви зазначаєте що " Замовник готовий розглядати генератори з показниками ступеня стиснення не гірше, ніж «17:1»" , що «Альтернативні значення розглядаються тільки у разі, якщо вони є кращими за необхідні значення.», що «у випадку, якщо будь-який з учасників запропонує технічне рішення на базі більш ефективного двигуна дизель-генератора в межах очікуваної вартості закупівлі, Замовник розглядатиме таку пропозицію»
Оскільки Ви внесли зміни 30.10.2020 у тендерну документацію щодо таких параметрів двигуна, як швидкість обертання, об’єм системи охолодження, об’єм системи змащення, вказавши для цих параметрів не гірші значення, але не зробили це для ступеня стиснення та об’єму двигуна.
Вимагаємо :
- зазначити у Тендерній документації які показники для ступеня стиснення будуть не гірші, або видалити цю вимогу (щодо ступеню стиснення),
- зазначити у Тендерній документації які показники об’єму двигуна будуть не гірші.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 листопада 2020 19:37
Шановний Учасник.
Розглянувши Вашу вимогу, змушені відмовити в її задоволенні. З метою розширення варіантів комплектуючих Товару, які можуть бути запропоновані в межах даної закупівлі, Замовником були переглянуті певні технічні характеристики. В той же час, Замовник не готовий змінювати певні важливі характеристики, адже в кінцевому випадку це може призвести до погіршення якості кінцевого товару та можливих проблем у Замовника при його експлуатації.
Номер вимоги: UA-2020-10-26-002912-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:39423347
Дата подання: 25 листопада 2020 17:45
Вимога/скарга замовнику
КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» (далі Замовник) було розпочато процедуру закупівлі Відкриті торги, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-26-002912-b, на закупівлю Товару: за кодом ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (Комплект обладнання для аварійної лінії енергоживлення телекомпанії)
ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» (ЄДРПОУ 39423347) прийняло участь у процедурі закупівлі: відкриті торги, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-26-002912-b , та подало тендерну пропозицію відповідно вимогам тендерної документації.
24 листопада 2020р. згідно протоколу № 905 тендерного комітету Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» за результатами розгляду пропозиції Учасника «Науково-виробниче підприємство «МАДЕК», Замовником було прийнято рішення : «про визначення переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 31120000-3 Генератори (Комплект обладнання для аварійної лінії енергоживлення телекомпанії), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-26- 002912-Ь, товариство з обмеженою відповідальністю «МАДЕК» (код ЄДРПОУ 13695593)» та ухвалив «укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем відкритих торгів товариство з обмеженою відповідальністю «МАДЕК» (код ЄДРПОУ 13695593)»

Ми, ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» (ЄДРПОУ 39423347) як учасник процедури закупівлі, розглянули та вивчили надані документи учасника «МАДЕК #13695593» на відповідність вимогам тендерної документації та просимо Вас звернути увагу на порушення умов (вимог) тендерної документації, а саме:

1. Згідно з розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів»
Згідно Таблиці 2 «Перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації в перелік обов’язкових документів входить «Тендерна пропозиція (форма, наведена у Додатку 6 до Тендерної документації)».
Серед документів учасника «МАДЕК #13695593» даний документ «Тендерна пропозиція (форма, наведена у Додатку 6 до Тендерної документації)» відсутній, відповідно тендерна пропозиція учасника «МАДЕК #13695593» не відповідає вимогам тендерної документації, відповідно його пропозиція має бути відхилена.
Згідно протоколу № 905 від 24 листопада 2020р. замовник зазначає, що «при перевірці тендерної пропозицій ТОВ «МАДЕК» (код СДРПОУ 13695593) на її відповідність вимогам тендерної документації, порушень чинного законодавства та умов тендерної документації виявлено не було, вci необхідні документи та інформація, які вимагались, наявні.» - що не відповідає дійсності.
Вважаємо, що замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника «МАДЕК #13695593» як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

2. Учасник «МАДЕК #13695593» у своїй тендерній пропозиції не надав документ в якому він пропонує предмет закупівлі із зазначенням найменування товару запропонованого Учасником, тому незрозуміло яким чином Замовник перевірив та встановив відповідність запропонованого Учасником товару вимогам тендерної документації, оскільки Замовник у протоколі зазначає, що «тендерна пропозицiя даного Учасника вiдповiдае вимогам технiчного завдання.»

3. Згідно Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ХАРАКТЕРИСТИКИ) ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Замовником вимагається: «Надані учасником технічні параметри мають бути підтверджені відповідними документами від виробника дизельного генератора (копії відповідних документів Учасник має долучити до тендерної пропозиції) або посиланням в тендерній пропозиції на відповідний сайт виробника, де зазначені відповідні технічні характеристики.»
Учасник «МАДЕК #13695593» не надав «відповідні документи від виробника», оскільки в тендерній пропозиції учасника «МАДЕК #13695593» містяться лише листи з характеристиками які надані самим учасником, а саме файл «CAL CALG Брошура по корпусам.pdf», «P88-3 50Hz.pdf» «Відповідність технічних характеристик.pdf». На підтвердження того, що листи з характеристиками які надані самим учасником не є підтвердженням від виробника, Замовник вже зазначав в протоколі №812 від 15 жовтня 2020р. підкреслюючи в аналогічній ситуації, що: «листи з характеристиками не являються документами вiд виробника дизельного генератора».
Учасник «МАДЕК #13695593» надав посилання на сайт https://www.fgwilson.com/ru_RU/products/new/fg-wilson/diesel-generators/small-range-220-kva/1000004203.html . За цим посиланням відсутні повні характеристики за якими можна порівняти технічні параметри надані учасником, відповідно учасником не надано підтвердження технічних параметрів наданих учаником, зокрема:
На вимогу зазначену у Додатку 1 до тендерної документації дизель-генераторна станція має відповідати наступним вимогам:
- «Кількість фаз 3» - учасник не надав підтвердження Згідно Додатку 1 до тендерної документації цього технічного параметра;
- «Рівень шуму при 100% навантаження на відстані не далі за 20 м не більше 60 Дб» - - учасник не надав підтвердження від виробника цього технічного параметра. При цьому за непідтвердженою інформацією яку надав учасник, в документі «Відповідність технічних характеристик.pdf» рівень шуму учасник зазначає «Рівень шуму при 100% навантаження на відстані 15м – 60Дба», а документі «CAL CALG Брошура по корпусам.pdf» яку надав учасник (і яка не підтверджена виробником), і за ймовірною моделлю P88-3 рівень шуму зазначений 62-63% при 100% навантажені. Тобто надана інформація щодо рівня шуму є недостовірною. При цьому замовник висував вимогу до рівня шуму «не далі за 20 м не більше 60 Дб» - учасник не надав підтвердження Згідно Додатку 1 до тендерної документації цього технічного параметра;.
- «Присутня система автоматичного підігріву охолоджувальної рідини двигуна та автоматичної підзарядки акумуляторних батарей» - учасник не надав підтвердження Згідно Додатку 1 до тендерної документації цього технічного параметра;
- «Пускова потужність генератора, не менше 95кВт / 119кВА;» - учасник не надав підтвердження Згідно Додатку 1 до тендерної документації цього технічного параметра;
- «Захисний автомат дизель-генератора 125А» - учасник зазначив у файлі «Відповідність технічних характеристик.pdf» «Захисний автомат дизель-генератора 160А», тобто за даним пунктом пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам замовника;
- «Станція має системи (систему) моніторингу: - Відображення стану роботи ДГУ в реальному часі, керування, вимірювання параметрів; - Час до проведення ТО, час безперервної роботи, напрацювання; - Рівень палива, потужність; - Миттєве відправлення СМС на обрані номери плюс дублювання по e-mail; - Резервування даних, список аварій.» - учасник не надав підтвердження Згідно Додатку 1 до тендерної документації цього технічного параметра.

Вважаємо, що замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника «МАДЕК #13695593» як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.

Згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Згідно ч.15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника у разі факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі
Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;.


4. Учасник «МАДЕК #13695593» надає документ (у файлі «Відповідність технічних характеристик.pdf».) в якому зазначені дві колонки з різними параметрами і немає зазначення яка колонка до чого відноситься, при чому вся таблиця має назву «Технічні характеристики запропонованого товару», що може розцінюватись як подання двох технічних пропозицій, а за умовами тендерної докуемнтації : «кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію».

5. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації Замовником вимагається надати «Довідка, у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, з підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору. Довідка повинна містити назви та адреси замовника (замовників), П.І.Б. і телефони контактних осіб замовника.». Учасник «МАДЕК #13695593» надав файл «Довідка про аналогічні поставки.pdf» в якому не зазначив адресу замовника. Відповідно надана інформація не відповідає умовам тендерної документації.

Вважаємо, що замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника «МАДЕК #13695593» як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.

Згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.

6. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації Замовником вимагається надати «не менше однієї засвідченої учасником копії договору з доказами належного виконання такого договору.» Учасник «МАДЕК #13695593» надав файл «Договір аналог. поставки.pdf» який містить тільки копію договору, але не надав докази належного виконання цього договору. Відповідно надана інформація не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо, що замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника «МАДЕК #13695593» як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.

Згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.

7. Згідно п.8 таблиці 2 додатку 2 Замовник вимагає надати «Довідка/інформація в довільній формі про те, що Учасником при поставці Товару будуть надані наступні документи: інструкція, гарантійний талон, сертифікат відповідності на Товар та інші документи необхідні для реєстрації причепа/лафету в сервісному центрі МВС України». Учасник «МАДЕК #13695593» не надав довідку/інформацію про те, що Учасником при поставці Товару будуть надані інші документи необхідні для реєстрації причепа/лафету в сервісному центрі МВС України.
Вважаємо, що замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника «МАДЕК #13695593» як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.

Згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

8. Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції – замовник вимагає заватаження файлів, в т.ч. з «інформацією про субпідрядника». Даний документ учасником «МАДЕК #13695593» не надано.

Вважаємо, що замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника «МАДЕК #13695593» як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.


9. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації – замовник вимагає надати гарантійний лист «Гарантійний термін обслуговування повинен становити не менше 48 місяців /500 мотогодин на рік з дня підписання акту введення в експлуатацію». Учасник «МАДЕК #13695593» надав інформацію щодо гарантійного терміну без зазначення, що гарантія починається «з дня підписання акту введення в експлуатацію» - що не відповідає вимогам тендерної документації.

Вважаємо, що замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника «МАДЕК #13695593» як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.



ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Скасувати своє рішення про визнання переможцем процедури вiдкритих торгiв на закупiвлю товару за кодом ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (Комплект обладнання для аварійної лінії енергоживлення телекомпанii), iдентифiкатор закупiвлi UA-2020-10-26-002912-b mоварuсmво з обмеженою вiдповiдальнiсmю «МАДЕК» (код 13695593) відповідно до протоколу № 905 від 24 листопада 2020р тендерного комітету Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»


Примітка : Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, та вся інформація є публічними та знаходяться у вільному доступі, в тому числі на веб-ресурсі: https://prozorro.gov.ua/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2020 19:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО»
код ЄДРПОУ 39423347

ВІДПОВІДЬ
на Вимогу Учасника ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО», подану 25.11.2020 року,
ID закупівлі UA-2020-10-26-002912-b

Тендерний комітет КП КМР «Телекомпанія «Київ», розглянувши Вимогу Учасника ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» (надалі – Скаржник), поданої 25.11.2020 року о 17:45 за результатами процедури відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (Комплект обладнання для аварійної лінії енергоживлення телекомпанії), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-26-002912-b, про скасування рішення про визнання переможцем учасника ТОВ «МАДЕК» (надалі – Учасник), змушений відмовити в її задоволенні з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації Замовник визначив, що до формальних (несуттєвих) належать помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції: технічні, механічні, та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, та описки.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
…зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів Учасника.
…Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Інформація щодо відсутності в складі пропозиції Учасника документу під назвою «тендерна пропозиція», описана у Вимозі, відноситься якраз до формальних (несуттєвих) помилок.
Адже інформація про вартість тендерної пропозиції міститься безпосередньо в електронній формі на площадці уповноваженого органу; інформація про учасника, яка передбачена формою №6, зазначена учасником в документі під назвою «Загальні відомості про учасника», безпосередній опис товару, запропонованого Учасником, міститься в документі «Технічні характеристики запропонованого товару», файлі під назвою «Підтвердження ТТХ виробником» та інших документах, долучених до тендерної пропозиції Учасника.
Інформація про запропонований Учасником товар також міститься на сайті виробника. Так, за посиланням https://www.fgwilson.com/en_GB/products/new/fg-wilson/diesel-generators/small-range-220-kva/1000004203.html# наявна інформація з характеристиками запропонованого товару, які додатково були перевірені Замовником на відповідність технічному завданню. Жодних невідповідностей зафіксовано не було
Більш того, відповідно до посиланням http://www.fgwilson.com.ua/ наявна інформація, що ТОВ «МАДЕК» є авторизованим дилером даної компанії



Враховуючи викладене, твердження Скаржника щодо нерозуміння «яким чином Замовник перевірив та встановив відповідність запропонованого Учасником товару вимогам тендерної документації» також спростовуються: вся необхідна інформація наявна як складі тендерної пропозиції Учасника, так і на сайті виробника.

Щодо тверджень Скаржника про начебто невідповідність запропонованого товару вимогам технічного завдання слід зазначити наступне.
Додатком №1 до тендерної документації в т.ч. одна дизель-генераторна станція для якої встановлені певні вимоги. Також в даному документі зазначено, що Замовник готовий розглядати альтернативні значення «у разі, якщо вони є кращими за необхідні значення».
Інформація, яка міститься на сайті виробника, а також продубльована в тендерній документації Учасника відповідає вимогам тендерного завдання. Запропонований Учасником захисний автомат дизель-генератора 160А є більш потужнім, що не можна розцінювати як погіршення. Відповідно, це не можна розцінювати як порушення технічного завдання.

Щодо тверджень, викладених Скаржником в пункті 4 Скарги. В даному документі чітко вбачається, що колонка зліва містить технічні параметри Замовника, передбачені технічним завданням, справа – технічні параметри Товару, запропонованого Учасником. Замовник не вбачає підстав для розцінювання даного документу як подання двох різних пропозицій.
Твердження Скаржника, зазначені в п. 5 Скарги, щодо відсутності адреси Замовника в довідці про аналогічні роботи, відносяться до формальних порушень. Інформація з адресою Замовника зазначена в копії аналогічного договору, який наявний в складі тендерної пропозиції Учасника.

Твердження Скаржника про відсутність в складі тендерної пропозиції інформації про те, що при поставці Товару будуть надані наступні документи: інструкція, гарантійний талон, сертифікат відповідності на Товар та інші документи необхідні для реєстрації причепа/лафету в сервісному центрі МВС України, не відповідають дійсності. Інформація про це міститься в документі Учасника «Технічні характеристтики запропонованого Товару». Відповідно, це також відноситься до формальних порушень.

Щодо відсутності інформації про субпідрядника. Беручи до уваги, що предметом даної закупівлі є товари, Замовник не вправі, відповідно до положень Закону витребовувати. Обовʼязок подання даного документу передбачений при закупівлі послуг та робіт.

Враховуючи викладене, вважаємо, що твердження Скаржника, викладені в Вимозі, в переважній більшості відносяться до формальних порушень, які не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відповідно, вимоги Скаржника, викладені в Вимозі, не підлягають задоволенню.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-26-002912-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:39423347
Дата подання: 04 грудня 2020 16:10
Скарга
Скарга у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 21:39
Рішення від 09.12.2020 № 22763 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 21:38
Рішення від 17.12.2020 № 23376.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2020 23:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол буде розміщено найближчим часом
Дата виконання рішення замовником: 24 грудня 2020 13:29

Документи подані скаржником

04 грудня 2020 15:53
Скарга
04 грудня 2020 15:53
додаток

Документи подані замовником

08 грудня 2020 19:22
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ЕНЕРГІЯ ПЛЮС" 810 000,00
UAH з ПДВ
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МАДЕК 974 400,00
UAH з ПДВ
893 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО 1 104 000,00
UAH з ПДВ
894 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 12:05
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:00
9 довідка мат-техн бази.pdf
12 листопада 2020 12:00
8 довідка гарантії.pdf
12 листопада 2020 12:00
7 гарантійний лист навчання.pdf
12 листопада 2020 12:00
5 Гарантійний лист доставки.pdf
12 листопада 2020 12:00
3 Гарантійний лист.pdf
12 листопада 2020 12:00
1 Лист згода договір.pdf
12 листопада 2020 12:00
14 тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 12:00
Опис.pdf
12 листопада 2020 12:00
Наказ на вступ на посаду.pdf
12 листопада 2020 12:00
Лист відгук про співпрацю.pdf
12 листопада 2020 12:00
Витяг.pdf
12 листопада 2020 12:00
Статут.pdf
12 листопада 2020 12:00
Рішення.pdf
12 листопада 2020 12:00
Каталог Лістер Петер.pdf
12 листопада 2020 12:00
Виписка.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 16:01
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:00
Довідка банкрутство.pdf.p7s
04 грудня 2020 16:00
Довідка банкрутство.pdf
27 листопада 2020 15:17
Електронний підпис
26 листопада 2020 22:01
Тендерна пропозиція МАДЕК.pdf
12 листопада 2020 15:50
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:50
Св-во пдв.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
Св-во пдв.pdf
12 листопада 2020 15:50
Протокол Зборів.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
Протокол Зборів.pdf
12 листопада 2020 15:50
Призначення на посаді.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
Призначення на посаді.pdf
12 листопада 2020 15:50
Підтвердження.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
Підтвердження.pdf
12 листопада 2020 15:50
Підтвердження на посаді.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
Підтвердження на посаді.pdf
12 листопада 2020 15:50
Згода на обр. перс. даних.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
Згода на обр. перс. даних.pdf
12 листопада 2020 15:50
Заг. відомості.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
Заг. відомості.pdf
12 листопада 2020 15:50
Договір аналог. поставки.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
Договір аналог. поставки.pdf
12 листопада 2020 15:50
Дов-ть Коломейко.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
Дов-ть Коломейко.pdf
12 листопада 2020 15:50
Витяг пдв.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
Витяг пдв.pdf
12 листопада 2020 15:50
P88-3 50Hz.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
P88-3 50Hz.pdf
12 листопада 2020 15:50
Confirmation of dealer status 2020 Madek.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
Confirmation of dealer status 2020 Madek.pdf
12 листопада 2020 15:50
CAL CALG Брошура по корпусам.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:50
CAL CALG Брошура по корпусам.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 16:01
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:50
01 Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 15:50
фін звіт з квитанцією.pdf
12 листопада 2020 15:50
Лист-роз щодо бенефіціарів.pdf
12 листопада 2020 15:50
дов мат-тех база.pdf
12 листопада 2020 15:50
09 дов ст 17.pdf
12 листопада 2020 15:50
07-6 Гарантійний лист .pdf
12 листопада 2020 15:50
07-4 лист від виробника.pdf
12 листопада 2020 15:50
07-3 Паспорт-специфікація.pdf
12 листопада 2020 15:50
07-2 гарант лист щодо причепу.pdf
12 листопада 2020 15:50
07-1 гарантійний термін.pdf
12 листопада 2020 15:50
03 витяг пдв.pdf
12 листопада 2020 15:50
02-3 протокол.pdf
12 листопада 2020 15:50
02-2 наказ про призначення.pdf
12 листопада 2020 15:50
02-1 Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ЕНЕРГІЯ ПЛЮС"

МАДЕК

ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ЕНЕРГІЯ ПЛЮС"
#42546916
Рішення скасоване 810 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 10:56
МАДЕК
#13695593
Рішення скасоване 893 400,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 10:56
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ЕНЕРГІЯ ПЛЮС"
#42546916
Відхилено 810 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 13:41
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО
#39423347
Очікує рішення 894 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 13:46
МАДЕК
#13695593
Відхилено 893 400,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 13:46

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 04 січня 2021 16:09
Кінець періоду оскарження: 15 січня 2021 00:00
Дата відміни: 15 січня 2021 00:03
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послу
Документи:
04 січня 2021 16:09
Електронний підпис
04 січня 2021 16:05
протокол