Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів за кодом CPV – 50510000-3 за ДК 021:2015 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранових установок)
Очікувана вартість
2 367 767,75 UAH
UA-2020-10-26-002859-b 45d938c36aa34eb6874c07cb8699113c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білецький Сергій Володимирович

+380444893327 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, 03057, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Білецький Сергій Володимирович
+380444893327
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 15:55
Очікувана вартість: 2 367 767,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 838,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів


Обсяг надання послуг – технічне обслуговування та ремонт 10 (десяти) одиниці техніки
Місце надання послуг – СТО виконавця у м. Києві
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
Українська мова.
У випадку надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів російською мовою.
У іншому випадку, в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками – нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірені підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Застосований критерій оцінки - ціна
посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками - начальник відділу проведення тендерних процедур Репецька Катерина Євгенівна, телефон: (044)489-33-27, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 посл.
50513000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів Кран-маніпулятор PALFINGER 17.001-SLD1 встановлений на шасі IVECO EVROKARGO ML180E30/P, АА0746ТО, Y89P17001J1C24046, 2018р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50513000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів
12 посл.
50513000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів Кран-маніпулятор PALFINGER 17.001-SLD1 встановлений на шасі IVECO EVROKARGO ML180Е25, АА0256РХ, Y89P17001H1C24028, 2017р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50513000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів
13 посл.
50513000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів Кран-маніпулятор PALFINGER 17.001-SLD1 встановлений на шасі IVECO EVROKARGO ML160Е22, АА3729РН, Y89P17001G1C24026, 2016р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50513000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів
10 посл.
50513000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів Кран-маніпулятор PALFINGER 17.001-SLD1 встановлений на шасі IVECO EVROKARGO ML180Е25, АА5932РО, Y79G213BUHAA93104, 2017р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50513000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів
13 посл.
50513000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів Кран-маніпулятор PALFINGER РК32080 на шасі IVECO EVROKARGO ML180E25/Р-Е5), АА8842ІТ, Y89P320800K1C24048, 2018р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50513000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів
7 посл.
50513000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів Крано-маніпулятор UR-V503 на шасі КАМАЗ, АА0968НА, ХТС65117071140011, 2007р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50513000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів
2 посл.
50513000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів КС4572А на шасі КАМАЗ, 054-22КА, ХТС532130Т1089686, 1996р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50513000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів
4 посл.
50513000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів КТА-25 на шасі КАМАЗ, АА0971НА, ХТС55111R72304484, 2007р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50513000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів
31 посл.
50513000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів КТА-25 на шасі КАМАЗ, АА0972НА, ХТС55111R72304484, 2007р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50513000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів
31 посл.
50513000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів КС-55727-С-12 на шасі МАЗ, АА4265ТХ, Y3M55727CJ0000042, 2017р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50513000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Українська мова (детально – у тендерній документації). Застосовані критерії оцінки - ціна. Місцезнаходження замовника - 03057 м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2 Розрахунки за фактично надані послуги проводяться шляхом оплати Замовником у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Виконавця, що вказаний в цьому Договорі протягом 10 банківських днів після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, який підписується уповноваженими представниками Сторін. Оплата за Договором здійснюється Замовником відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного Кодексу України та наявного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування цієї закупівлі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 17:16
Додаток 6.docx.p7s
26 жовтня 2020 17:16
Додаток 6 (1).docx
26 жовтня 2020 17:16
Додаток 5.docx.p7s
26 жовтня 2020 17:16
Додаток 5 (1).docx
26 жовтня 2020 17:16
Додаток 4.docx.p7s
26 жовтня 2020 17:16
Додаток 4 (1).docx
26 жовтня 2020 17:16
Додаток 3.docx (1).p7s
26 жовтня 2020 17:16
Додаток 3.docx
26 жовтня 2020 17:16
Додаток 2.docx.p7s
26 жовтня 2020 17:16
Додаток 2 (1).docx
26 жовтня 2020 17:16
Додаток 1.docx.p7s
26 жовтня 2020 17:16
Додаток 1 (1).docx
26 жовтня 2020 17:16
ТД ТО крани.docx.p7s
26 жовтня 2020 17:16
ТД ТО крани (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Автолайф Центр 2 130 300,00
UAH з ПДВ
2 118 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АТЦ "ЛІВОБЕРЕЖНИЙ" 2 359 700,00
UAH з ПДВ
2 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 13:50
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:49
Протокол
24 листопада 2020 13:49
Наказ
24 листопада 2020 13:49
Довідка щодо реєстру
24 листопада 2020 11:00
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:47
Довідка щодо корупції
24 листопада 2020 10:47
Довідка щодо банкрутства
24 листопада 2020 10:47
Довідка щодо реєстру
24 листопада 2020 10:47
Довідка щодо зобовязань
24 листопада 2020 10:46
Довідка МВС
18 листопада 2020 10:08
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:05
Акти
18 листопада 2020 10:05
Додаткова угода
11 листопада 2020 17:32
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:03
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:02
29Щодо дії ліцензії.pdf
11 листопада 2020 14:25
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:11
18Довідка щодо інформації.pdf
11 листопада 2020 14:11
17Довыдка щодо санкцій.pdf
11 листопада 2020 14:11
26Опис до статуту 2019.pdf
11 листопада 2020 14:11
14Проект договору.pdf
11 листопада 2020 14:11
25Статут 2019.pdf
11 листопада 2020 14:11
4Протокол Водолага.pdf
11 листопада 2020 14:11
24Договір оренди.pdf
11 листопада 2020 14:11
3Наказ.pdf
11 листопада 2020 14:11
1Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 14:11
9Лист гарантія ст 17.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 13:11
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:08
уставні документи.rar
11 листопада 2020 13:08
Довідки документації.pdf
11 листопада 2020 13:08
довідка.pdf
11 листопада 2020 13:08
довідка ст.17.pdf
11 листопада 2020 13:08
Відгук № 16-134 від 25.06.2020.pdf
11 листопада 2020 13:08
аналогічний договір.pdf
11 листопада 2020 13:08
Акти до договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Автолайф Центр

ТОВ "АТЦ "ЛІВОБЕРЕЖНИЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Автолайф Центр
#35222000
Переможець 2 118 460,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 17:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 17:15

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей 1.1. У складі тендерної пропозиції учасника надано (назва файлу «19Документи щодо виконання аналог_чного договору») договір № 4 про технічне обслуговування і ремонт від 04.02.2020 р. терміном дії до 31.12.2021 року, акт наданих послуг, відгук від замовника вих№ 44 від 05.11.2020 року на суму виконання договору 9 960,00 грн. п. 2 Додатку № 6 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: копію договору (копії договору/договорів можуть бути надані без усіх додатків у повному обсязі) та документи, що підтверджують повне виконання наданого договору (договорів), позитивний лист-відгук* або інший документ (видаткові накладні або акти приймання-передачі або акти виконаних робіт або наданих послуг (їх копії). Надані у складі тендерної пропозиції акт та лист-відгук не містять інформації про повне виконання зазначеного договору, оскільки договір є чинним до 31.12.2021, та відповідно до п. 2.1. зазначеного договору послуги надаються за зверненням замовника. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку №223/Т від 11.11.2020 (назва файлу «22Дов_дка про наявн_сть обладнання та матер_ально техн_чно_ бази»), яка містить інформацію про наступне обладнання, наявність якого вимагається в Додатку № 3 до тендерної документації : Обладнання та матеріально-технічна база Марка\виробник тощо Стенд для ремонту та перевірки гідроциліндрів СТИГ-10 Зчитувач параметрів роботи автокрана СТИ-3 СТИ-3 Стенд для ремонту та перевірки приборів безпеки автокранів скн-мпз СКН-МП2 Гідротестер насосів ГТ-600М Вантажопідіймальне обладнання не менше 10 тонн (Кран балка з вантажопідйомністю не менше ніж 10 тон) Кран-балка 1А5 Кран-балка ОП1,0 На підтвердження інформації, викладеній у довідці, відповідно до п.1 Додатку № 6 до тендерної документації необхідно надати: На підтвердження інформації, викладеній у довідці, учасник надає документи (їх копії), що підтверджують право власності/користування учасника вказаним у довідці обладнанням/матеріально-технічною базою та станцією технічного обслуговування (копії свідоцтва/витягу на підтвердження права власності, копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) /копії оборотно-сальдової відомості (витягу з оборотно-сальдової відомості) тощо, договору оренди, чинного протягом всього періоду надання послуг (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акта приймання-передачі, підписаного сторонами. У складі тендерної пропозиції учасником надано витяг з оборотно-сальдової відомості (назва файлу «23Витяг оборотно сальдово_ в_домост_», «Витяг оборотно сальдово_ в_домост_»), інформація у якій не співпадає з маркою/виробником обладнання, зазначеного у наданій довідці, а саме: Стенд для ремонту та перевірки гідроциліндрів, Стенд для ремонту та перевірки приборів безпеки автокранів СКН, Гідротестер насосів ГТ, Кран балка ОП. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Порушено вимогу тендерної документації, а саме: п.1, 2 Додатку № 6 – у частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», що відповідно до п.1. ч. 1 ст. 31 Закону є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документи/інформація, які підтверджують право власності/користування обладнанням, внесеним у довідку №223/Т від 11.11.2020 (назва файлу «22Дов_дка про наявн_сть обладнання та матер_ально техн_чно_ бази»), зокрема, документи, які підтверджують відповідність інформації наданої в довідці інформації відображеній в оборотно-сальдовій відомості 3.2. Документи/інформація, які підтверджують повне виконання договору № 4 про технічне обслуговування і ремонт від 04.02.2020 або іншого аналогічного договору. Перерахована інформація/документи повинна бути надана із врахуванням вимог тендерної документації (Додаток № 6) до документального способу підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Автолайф Центр
#35222000
2 118 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 13:59
Договір 240 01.12.2020 Послуги з рем і тех обслугов кранів.pdf укладений
01 грудня 2020 13:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 118 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 353 076,67 UAH)