Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджа
Очікувана вартість
310,00 UAH
UA-2020-10-26-001423-b 7b6d8efcacfa464f8852b864175e697a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортяш Олена Володимирівна

+380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22978663
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9
Контактна особа: Бортяш Олена Володимирівна
+380544971837
shst.mr-osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ціна за одиницю: 95UAH з ПДВ
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт
Ціна за одиницю: 120UAH з ПДВ
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до пункту 1 статті 49 Бюджетного Кодексу України в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця після пред'явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг та підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних послуг на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2020 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Терешенок Лідія Іванівна
#1869105803
Переможець 310,00
UAH
26 жовтня 2020 13:27

Документи

26 жовтня 2020 13:27
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:25
Протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 13:40
Договір _ 230 від 26102020 року.PDF укладений
26 жовтня 2020 13:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа 2 шт 95,00
UAH з ПДВ
Заправка картриджа 1 шт 120,00
UAH з ПДВ