Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-10-26-000470-c 1487df2950894c4e9190d9db32f8e32b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маринець Андрій Володимирович

+380464122892 knp_zpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Ріпкинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Ріпкинської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 38720288
Місцезнаходження: 15000, Україна , Чернігівська обл., смт Ріпки, вул Соборна, 9
Контактна особа: Маринець Андрій Володимирович
+380464122892
knp_zpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 09:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 09:48
Початок аукціону: 05 листопада 2020 14:16
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Стіл комп'ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
14 шт
Шафа для одягу з двома дверима
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
14 доза
Шафа для документів відкрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Шафа для документів зі скляними дверцями зверху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
25 шт
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 шт
Тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа для документів із склом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Пенал із склом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Пенал відкритий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 шт
Стіл офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 шт
Стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, вулиця Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 13:38
ogoloshennya_ЦПМСД_офісні_меблі_26_10_2020_.doc
26 жовтня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 13:38
ogoloshennya_ЦПМСД_офісні_меблі_26_10_2020_.doc
26 жовтня 2020 09:43
ogoloshennya_ЦПМСД_офісні_меблі_26_10_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога надання сертифікатів
Дата подання: 26 жовтня 2020 11:37
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 13:34
В Оголошенні до тендеру Замовник вимагає від Учасника надати: 2.Для підтвердження відповідності технічних вимог до товару Постачальник при поставці Товару надає копію паспорту виробника, копію сертифікату відповідності на товар. З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними, дискримінаційними та такими, що перешкоджають вільній конкуренції. Просимо Замовника вилучити з оголошення вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання повідомляємо, вимогу щодо необхідності наявності копії сертифікату відповідності на товар буде вилучено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович 134 100,00
UAH з ПДВ
125 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Чернігівторг 141 564,00
UAH з ПДВ
126 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Кассоне" 165 169,20
UAH з ПДВ
153 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Міщенко Сергій Миколайович 153 720,00
UAH з ПДВ
153 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 22:17
Електронний підпис
03 листопада 2020 22:15
Цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2020 22:15
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
03 листопада 2020 22:15
Паспорт код.pdf
03 листопада 2020 22:15
Лист сертифікації якості.pdf
03 листопада 2020 22:15
Інформація про учасника.pdf
03 листопада 2020 22:15
Довідка_по_персоналу.pdf
03 листопада 2020 22:15
Довідка про уповноваженого.pdf
03 листопада 2020 22:15
Довідка про печатку.pdf
03 листопада 2020 22:15
Довідка ліцензування.pdf
03 листопада 2020 22:15
Довiдка_про_обладнання.pdf
03 листопада 2020 22:15
Декларація Веремієнко.pdf
03 листопада 2020 22:15
Виписка.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:04
Гарантійний лист .pdf
03 листопада 2020 17:04
Документи якості.7z
03 листопада 2020 17:04
Теххарактеристики.pdf
03 листопада 2020 17:04
Пропозиція .pdf
03 листопада 2020 17:04
опис ЧТ.jpg
03 листопада 2020 17:04
Інформація про учасника.pdf
03 листопада 2020 17:04
Довідка щодо ліцензування.pdf
03 листопада 2020 17:04
Витяг з ЄДР.pdf
03 листопада 2020 17:04
Виписка з ЄДР.pdf
03 листопада 2020 17:04
Статут ТОВ ЧЕРНІГІВТОРГ.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 16:13
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:12
Cassone_UA_Меблі_Офіси.pdf
03 листопада 2020 16:12
Лист КАССОНЕ досягнення.pdf
03 листопада 2020 16:12
Витяг ПДВ КАССОНЕ.pdf
03 листопада 2020 16:12
Витяг ЄДР КАССОНЕ.pdf
03 листопада 2020 16:12
Проєкт договору.pdf
03 листопада 2020 16:12
Пропозиція КАССОНЕ.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 09:15
Електронний підпис
04 листопада 2020 09:06
додаток 4 Проект Договору.pdf
04 листопада 2020 09:06
Лист згода з договором.pdf
03 листопада 2020 16:41
Право підпису.pdf
03 листопада 2020 16:41
довідка ліцензування.pdf
03 листопада 2020 16:41
Інформація про учасника.pdf
03 листопада 2020 16:41
МТБ.pdf
03 листопада 2020 16:41
Дилерський договір.pdf
03 листопада 2020 16:41
Досвід. Деснянська ср.pdf
03 листопада 2020 16:41
Досвід.pdf
03 листопада 2020 16:41
Паспорт.pdf
03 листопада 2020 16:41
Документи С.М..pdf
03 листопада 2020 16:41
Гарантійний лист 2.pdf
03 листопада 2020 16:41
Гарантійний лист 1.pdf
03 листопада 2020 16:41
додаток 3 Цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2020 16:41
Висновок кромка.pdf
03 листопада 2020 16:41
Висновок фурнітура.pdf
03 листопада 2020 16:41
Висновок Свиспан.pdf
03 листопада 2020 16:41
Висновок EGGER.pdf
03 листопада 2020 16:41
Сертифікат Аншар.pdf
03 листопада 2020 16:41
Сертифікати.pdf
03 листопада 2020 16:41
Сертифікат СВІСС КРОНО.pdf
03 листопада 2020 16:41
Висновок Linken.pdf
03 листопада 2020 16:41
Сертифікати-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Веремієнко Максим Петрович

ТОВ Чернігівторг

ТОВ "Кассоне"

Фізична особа- підприємець Міщенко Сергій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
Переможець 125 990,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 13:25

Документи

06 листопада 2020 13:25
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
125 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 13:25
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
31 січня 2021 15:20
договір укладений
18 листопада 2020 12:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 125 990,00
UAH