Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали та комплектуючі до картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв
Очікувана вартість
700,00 UAH
UA-2020-10-26-000359-a 4b1d11e2421843af999fcf88e61211f4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Старуха

+380971678668 koroposvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Коропської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147434
Місцезнаходження: 16200, Україна , Чернігівська обл., Короп, вул. Вознесенська, 24
Контактна особа: Петро Старуха
+380971678668
koroposvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Витратні матеріали та комплектуючі до картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв: тонер до картріджа; фотобарабан до картріджа
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
тонер до картріджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16200, Україна, Чернігівська область, смт. Короп, вул. Вознесенська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штуки
фотобарабан до картріджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16200, Україна, Чернігівська область, смт. Короп, вул. Вознесенська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

26 жовтня 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛАРЧЕНКО ІРИНА БОРИСІВНА
#2469208289
Переможець 700,00
UAH
26 жовтня 2020 08:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 20:46
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 08:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 700,00
UAH