Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Робочі станції
Очікувана вартість
485 500,00 UAH
UA-2020-10-25-000091-b ● e5ceea5dfb7347688591ff4e179be484
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСТИТУТ КОСМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ ТА ДЕРЖАВНОГО КОСМІЧНОГО АГЕНТСТВА УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 22971655 |
Вебсайт: | http://ikd.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03187, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ АКАДЕМІКА ГЛУШКОВА, будинок 40, корпус 4/1 |
Контактна особа: |
Віктор Володимирович +380933811591 palvik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2020 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2020 13:52 |
Очікувана вартість: | 485 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 427,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Робочі станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03187, Україна, Київська область, Київ, Пр.Академіка Глушкова 40 корю4/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30214000-2 — Робочі станції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 7 | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2020 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2020 15:19 |
Тендерна_документацiя Робочі станції.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 29 жовтня 2020 03:30
Дата відповіді: 31 жовтня 2020 13:44
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Усі посилання на назви торгової марки або назви технології подаються як аналог щоб учасник тендерної закупівлі міг запропонувати аналог або еквівалент. Якщо запропонований аналог або еквівалент за своїми характеристиками не гірше ніж технічні вимоги описані в тендерній документації він буде прийнятий до розгляду.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-25-000091-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:54
Умови
Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте наявна вимога: «Системний блок та монітор робочої станції для глибинного навчання нейронної мережі на великих об'ємах геопросторових даних повинні бути від одного виробника для уніфікації та спрощення сервісного обслуговування.». Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. У випадку відмови просимо Замовника обґрунтувати своє рішення аргументовано. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 листопада 2020 09:54
Стосовно вимоги: «Системний блок та монітор робочої станції для глибинного навчання нейронної мережі на великих об'ємах геопросторових даних повинні бути від одного виробника для уніфікації та спрощення сервісного обслуговування.» повідомляємо Вам, що на ринку України є більше двох виробників комп’ютерної техніки, які відповідають даній вимозі, а саме: Lenovo, Acer, HP, Asus, Dell, та інші, тому, Замовник ніяким чином не обмежує вибір обладнання, яке можна запропонувати до закупівлі та конкуренцію серед учасників.
Крім того, дана вимога встановлена з метою економії державних коштів, оскільки це дасть змогу значно полегшити обслуговування і управління фахівцем такого обладнання, а також гарантійне і постгарантійне обслуговування (у разі обслуговування техніки територіально в одному сервісному центрі при необхідності), оскільки, Замовник звертається саме до сервісного центру виробника. У випадку відсутності сервісного центру виробника або його наявність в різних територіально розміщених місцях, обумовить потребу в надмірних витратах Замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.
Крім того, дана вимога встановлена з метою економії державних коштів, оскільки це дасть змогу значно полегшити обслуговування і управління фахівцем такого обладнання, а також гарантійне і постгарантійне обслуговування (у разі обслуговування техніки територіально в одному сервісному центрі при необхідності), оскільки, Замовник звертається саме до сервісного центру виробника. У випадку відсутності сервісного центру виробника або його наявність в різних територіально розміщених місцях, обумовить потребу в надмірних витратах Замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЄРМОЛАЄВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" #2335304835 |
Переможець |
476 645,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 12:10
|
Договір_Робочі _станції_ІКД.pdf | укладений |
23 листопада 2020 12:02
|