Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтажні та пусконалагоджувальні послуги по створенню локального устаткування, а саме автоматичної системи контролю обліку електроенергії на об’єктах каналу Дніпро-Донбас).
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-10-24-001142-a fdcdf9f75b23445cb5418a8fa0de31f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стіжко Артем

+380569560599 energo-ukdd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління каналу Дніпро-Донбас
Код ЄДРПОУ: 05387179
Вебсайт: http://ukdd.dp.ua
Місцезнаходження: 51918, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Дніпробудівська, буд. 6-А
Контактна особа: Стіжко Артем
+380569560599
energo-ukdd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2020 23:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 11:42
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтажні та пусконалагоджувальні послуги по створенню локального устаткування, а саме автоматичної системи контролю обліку електроенергії на об’єктах каналу Дніпро-Донбас).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем Акту наданих послуг. Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, з дати отримання Актів наданих послуг, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Кам’янське. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 00:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 00:11
Перелік змін від 02.11.2020.pdf
03 листопада 2020 00:11
Тендерна документація аское 24.10.2020 зі змінами від 02.11.2020.pdf
31 жовтня 2020 00:44
Перелік змін від 30.10.2020.pdf
03 листопада 2020 00:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2020 00:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2020 00:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 00:11
Перелік змін від 02.11.2020.pdf
03 листопада 2020 00:11
Тендерна документація аское 24.10.2020 зі змінами від 02.11.2020.pdf
31 жовтня 2020 00:44
Тендерна документація аское 24.10.2020 зі змінами 30.10.2020.pdf
24 жовтня 2020 23:54
Тендерна документація аское 23.10.2020.pdf
31 жовтня 2020 00:44
Перелік змін від 30.10.2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-24-000040 ● e8d90bb1cf72474bbe52e687bbe274b4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020 19:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

23.12.2020 № 254

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.12.2020 № 254

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

1
UA-2020-10-24-001142-a
24.10.2020 Управління каналу Дніпро-Донбас (код за ЄДРПОУ 05387179) Дані автоматичних індикатарів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПРОТОКОЛ №7 засідання тендерного комітету Управління каналу Дніпро-Донбас 21.01.2021 р. Початок о 12:00 ПРИСУТНІ: Голова тендерного комітету - Стіжко А. С. Заступник голови тендерного комітету - Потапенко Є.М. Секретар тендерного комітету - Воловик Р.О. Члени тендерного комітету - Цукарева Ю.М. - Заліщук С.В. - Барабоха Л.С. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд рішення Держаудитслужби, щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтажні та пусконалагоджувальні послуги по створенню локального устаткування, а саме автоматичної системи контролю обліку електроенергії на об’єктах каналу Дніпро-Донбас), № закупівлі UA-2020-10-24-001142-a. 2. Прийняття заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону України про публічні закупівлі (далі — Закон). 3. Оприлюднення інформації та/або документів, що свідчать про вжиття заходів щодо виявлених порушень. По першому питанню. СЛУХАЛИ: голову тендерного комітету Стіжко А.С., який повідомив, що 24 грудня 2020 року о 00:00 був розпочатий моніторинг Держаудитслужби закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтажні та пусконалагоджувальні послуги по створенню локального устаткування, а саме автоматичної системи контролю обліку електроенергії на об’єктах каналу Дніпро-Донбас), № закупівлі UA-2020-10-24-001142-a. За результатами моніторингу були встановленні порушення Закону України про Публічні закупівлі, а саме : - розміру забезпечення тендерної пропозиції, встановлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону; - тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС», встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону та пункту 4 розділу 3 Тендерної документації. Пояснення тендерного комітету Управління каналу Дніпро-Донбас, щодо виявлених порушень. Відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотки у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Під час оголошення та складання тендерної документації була допущенна технічна помилка заміть 3 відсотків від очікуваної вартості було перераховано 5 відсотків, що є порушенням. Однак слід зазначити, що дане порушення ні в якому разі не вплинули на об’єктивність прийнятих рішень, не завадили вільної конкуренції та не призвели до збитків Державі. Учасники не зверталися до Замовника та не подавали скарги та вимоги, що не можуть задовольнити вимогу в наданні забезпечення. Закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтажні та пусконалагоджувальні послуги по створенню локального устаткування, а саме автоматичної системи контролю обліку електроенергії на об’єктах каналу Дніпро-Донбас), № закупівлі UA-2020-10-24-001142-a була виконана в повному обсязі в строк встановлений тендерною документацією та задовольнила всі технічні та якісні вимоги, що були висунуті в даній закупівлі. Учасник переможець надав забезпечення яке вимагав замовник. У складі Тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС» надано лист від 02.11.2020 року № 02.11.2020/10 де зазначено, що «ТОВ «ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС» повідомляє, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 календарних днів», при цьому не зазначено з якого періоду, що суперечить вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону та пункту 4 розділу 3 Тендерної документації. Щодо цього порушення Замовником у тендерній документації визначено строк з якого починається дія тендерної пропозиції, а саме з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, теж саме наведено у пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. Тобто Законом встановлено дату з якої починається строк перебігу дії тендерної пропозиції та повинен бути не менше 90 днів. Також ані в Законі, ані в тендерній документації не вимагається зазначати строк з якої починається дія тендерної пропозиції. По другому питанню Щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону. За для недопущення виявлених порушень в подальшому тендерний комітет Управління каналу Дніпро-Донбас прийняв такі рішення: 1. Під час складання тендерної документації та оприлюднення закупівлі, якщо вимагається забезпечення тендерної пропозиції використовувати формулу розрахунку суми забезпечення, а саме: очікувана вартість*3%=сума тендерного забезпечення. Голові тендерного комітету Стіжко А.С. контролювати розрахунок тендерного забезпечення та виконання статті 25 Закону під час складання тендерної документації та оприлюднення закупівлі. 2. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону вимагати від Учасників надання довідки у довільній формі, в якій зазначити що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, становить не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Голові тендерного комітету Стіжко А.С. контролювати виконання пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, та врахувати дану вимогу під час складання тендерної документації. По третьому питанню. Доручити секретарю тендерного комітету Воловик Р.О., протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію (даний протокол), що свідчать про вжиття заходів за для уникнення допущених порушень під час здійснення закупівель. Голосували по першому питанню: Голова тендерного комітету Стіжко А. С. – за Заступник голови тендерного комітету Потапенко Є.М. – за Секретар тендерного комітету Воловик Р.О. – за Член тендерного комітету Цукарева Ю.М. – за Член тендерного комітету Заліщук С.В. – за Член тендерного комітету Барабоха Л.С. – за Голосували по другому питанню: Голова тендерного комітету Стіжко А. С. – за Заступник голови тендерного комітету Потапенко Є.М. – за Секретар тендерного комітету Воловик Р.О. – за Член тендерного комітету Цукарева Ю.М. – за Член тендерного комітету Заліщук С.В. – за Член тендерного комітету Барабоха Л.С. – за Голосували по третьому питанню: Голова тендерного комітету Стіжко А. С. – за Заступник голови тендерного комітету Потапенко Є.М. – за Секретар тендерного комітету Воловик Р.О. – за Член тендерного комітету Цукарева Ю.М. – за Член тендерного комітету Заліщук С.В. – за Член тендерного комітету Барабоха Л.С. – за О 14:00 засідання тендерного комітету було завершено.

2021-01-22 21:49:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС» встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону та пункту 4 розділу 3 Тендерної документації.)
  2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС" 1 289 860,45
UAH з ПДВ
1 289 860,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРІАДНА ТМ" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 09:56
Остаточна пропозиція.pdf
20 листопада 2020 09:56
Відповідність ст 17.pdf
10 листопада 2020 15:09
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:04
Банківська гарантія.rar
10 листопада 2020 15:04
Фінансовий звіт.pdf
10 листопада 2020 15:04
Технічне завдання.pdf
10 листопада 2020 15:04
Тендерна пропозиція.pdf
10 листопада 2020 15:04
Статут.pdf
10 листопада 2020 15:04
свидетельство НДС.pdf
10 листопада 2020 15:04
Рішення.pdf
10 листопада 2020 15:04
Проект договору.pdf
10 листопада 2020 15:04
Податковий росрахунок 1-дф.rar
10 листопада 2020 15:04
перечень електрозахисту.pdf
10 листопада 2020 15:04
паспорт директора.pdf
10 листопада 2020 15:04
Наказ на директора.pdf
10 листопада 2020 15:04
Матеріально-технічна база.pdf
10 листопада 2020 15:04
Лист від виробника.pdf
10 листопада 2020 15:04
Інші довідки.pdf
10 листопада 2020 15:04
Інформація про працівників.pdf
10 листопада 2020 15:04
Забезпечення договору.pdf
10 листопада 2020 15:04
Документи субпідрядника.rar
10 листопада 2020 15:04
Дозволи та ліцензії.pdf
10 листопада 2020 15:04
Довідка про санкції.pdf
10 листопада 2020 15:04
Відповідність ст 17.pdf
10 листопада 2020 15:04
Витяг ПДВ.pdf
10 листопада 2020 15:04
Виписка ЄДР.pdf
10 листопада 2020 15:04
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 21:31
Технічне завдання.pdf
09 листопада 2020 21:31
Статут.pdf
09 листопада 2020 21:31
Проект договору.pdf
09 листопада 2020 21:31
Інформація про учасника.pdf
09 листопада 2020 21:31
Відповідність ст 17.pdf
09 листопада 2020 21:31
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС"

ТОВ "АРІАДНА ТМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС"
#40536870
Переможець 1 289 860,45
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 23:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 23:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС"
#40536870
1 289 860,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 22:28
ГрандСтройАльянс_removed.pdf укладений
31 грудня 2020 22:27
Document 31.12.2020 (1).pdf укладений
31 грудня 2020 22:27
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 15:28
Дод. угода2 від 14.12.2020р..pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:44
ДУ1 від 14.12.2020.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 03:41
Document 25.11.2020.pdf укладений
25 листопада 2020 03:40
Document 25.11.2020 (1).pdf укладений
25 листопада 2020 03:40
Document 25.11.2020 (2).pdf укладений
25 листопада 2020 03:39
Document 25.11.2020 (3).pdf укладений
25 листопада 2020 03:39
Document 25.11.2020 (4).pdf укладений
25 листопада 2020 03:39
Document 25.11.2020 (5).pdf укладений
25 листопада 2020 03:39
додаток 1 до договору 3110.pdf укладений
25 листопада 2020 03:39
договір 3110.pdf укладений
25 листопада 2020 03:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 289 860,45
UAH (в тому числі ПДВ 159 640,99 UAH)