Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус, код ДК 021:2015 - 34120000-4)
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2020-10-23-012811-a 00691730bb044b88828154f7e9b410f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Лещенко

+380575833187 bogod.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 22719536
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, вул. Троїцька, буд. 15
Контактна особа: Олександр Лещенко
+380575833187
bogod.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 21:28
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 12:49
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Шкільний автобус, код ДК 021:2015 - 34120000-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м. Богодухів, вул. Троїцька, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 21:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 21:28
ТД_автобус--.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікації
Дата подання: 28 жовтня 2020 10:50
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 13:17
Доброго дня! Поясніть будь-даска, яка саме потрібна довідка про медичний огляд (якого встановленого зразка)? Дякуємо!
Відповідь: Учасник має надати у складі пропозиції медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників, оформлену відповідно до наказу Міністерства охорони здоровя України № 246 від 21.05.2007
Щодо довідки
Дата подання: 28 жовтня 2020 13:51
Дата відповіді: 02 листопада 2020 15:58
По аналогічній закупівлі була подана скарга і Ви внесли зміни, щодо надання довідки. Довідок по наказу №246 дуже багато! Який саме додаток потрібен вкажіть будь-ласка або вкажіть чітко форму довідки!
Відповідь: Потрібно надати медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників, а саме водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення автобусу у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів та працівників які будуть задіяні під час доставки, розвантаження товару до закладів освіти оформленого відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України № 246 від 21.05.2007.
Відповідно до п. 7 Переліку заходів та засобів з охорони праці затвердженою постановою КМУ від 27.06.03 р. № 994 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2018 р. N 134)- Проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці. Оскільки автомобіль є джерелом підвищеної небезпеки, то проведення попереднього медичного огляду обов'язкова. Медичні огляди проводяться відповідними закладами охорони здоров'я , Комісією з проведення медичних оглядів, лікарі які входять до складу комісії несуть відповідальність згідно із законодавством за відповідність медичного висновку фактичному стану здоров'я працівника. За результатами попереднього (періодичного) медичного огляду Комісією видається працівнику, який проходив огляд, медична довідка для проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника.
Довідка
Дата подання: 28 жовтня 2020 13:54
Дата відповіді: 02 листопада 2020 16:00
Підскажіть будь-ласка, навіщо медична довідка, якщо закуповується автобус, а не продукти харчування!?
Відповідь: Відповідно до п. 7 Переліку заходів та засобів з охорони праці затвердженою постановою КМУ від 27.06.03 р. № 994 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2018 р. N 134)- Проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці. Оскільки автомобіль є джерелом підвищеної небезпеки, то проведення попереднього медичного огляду обов'язкова. Медичні огляди проводяться відповідними закладами охорони здоров'я , Комісією з проведення медичних оглядів, лікарі які входять до складу комісії несуть відповідальність згідно із законодавством за відповідність медичного висновку фактичному стану здоров'я працівника. За результатами попереднього (періодичного) медичного огляду Комісією видається працівнику, який проходив огляд, медична довідка для проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" 2 090 000,00
UAH з ПДВ
2 079 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" 2 089 200,00
UAH з ПДВ
2 089 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:03
Документи пререможця.pdf
07 листопада 2020 23:47
Електронний підпис
07 листопада 2020 23:46
Формуляр.pdf
07 листопада 2020 23:46
Фінансова гарантія.zip
07 листопада 2020 23:46
Технічна специфікація.pdf
07 листопада 2020 23:46
Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2020 23:46
Супутні документи (4).rar
07 листопада 2020 23:46
Скан статуту.pdf
07 листопада 2020 23:46
Сертифікат.pdf
07 листопада 2020 23:46
Сертифікат КТЗ+додатки.pdf
07 листопада 2020 23:46
Проект Договору.pdf
07 листопада 2020 23:46
Настанова.pdf
07 листопада 2020 23:46
Кваліфікація Додаток 3.pdf
07 листопада 2020 23:46
Інші документи.pdf
07 листопада 2020 23:46
Відповідність ст 17.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 21:11
Електронний підпис
06 листопада 2020 21:11
UA.46E.0037.04 Додатки.pdf
06 листопада 2020 21:11
Технічна частина.pdf
06 листопада 2020 21:11
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2020 21:11
ТГ-201103-1.rar
06 листопада 2020 21:11
Статут та опис (повний).pdf
06 листопада 2020 21:11
Свідоцтво.rar
06 листопада 2020 21:11
Рішення №1.pdf
06 листопада 2020 21:11
Проект договору.pdf
06 листопада 2020 21:11
Паспорт та код.pdf
06 листопада 2020 21:11
Паспорт Брорзенець М. В..PDF
06 листопада 2020 21:11
Наказ директор.rar
06 листопада 2020 21:11
Наказ директор.pdf
06 листопада 2020 21:11
МВС.pdf
06 листопада 2020 21:11
Ліцензія.rar
06 листопада 2020 21:11
Ліцензія Витяг.rar
06 листопада 2020 21:11
Лист Ліцензія.rar
06 листопада 2020 21:11
Кваліфікаційні документи.pdf
06 листопада 2020 21:11
Інші документи.pdf
06 листопада 2020 21:11
ДПІ.pdf
06 листопада 2020 21:11
Документи ст. 17.pdf
06 листопада 2020 21:11
Документи на право підпису.pdf
06 листопада 2020 21:11
Документи ІЗІ ФІНАНС.pdf
06 листопада 2020 21:11
Договір Носівка.pdf
06 листопада 2020 21:11
Договір дезинфекції.pdf
06 листопада 2020 21:11
Довідка про заборгованість.pdf
06 листопада 2020 21:11
Довідка медичний огляд.pdf
06 листопада 2020 21:11
Довідка МВС.pdf
06 листопада 2020 21:11
Витяг.rar
06 листопада 2020 21:11
Витяг з ПДВ 16.10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ"
#37091926
Переможець 2 079 500,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ"
#37091926
2 079 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 21:07
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 13:27
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:59
Додаткова №1.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:24
Договір 216.pdf укладений
30 листопада 2020 16:23
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:04
Договір.Автобус_pdf.pdf укладений
30 листопада 2020 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 079 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 346 583,33 UAH)