Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плакати ПДР України
Posters Traffic rules of Ukraine
Очікувана вартість
295 293,60 UAH
UA-2020-10-23-012792-a 95133a92a01c4730aa9e280344035e80
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Шифрук

+380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Andrii Shyfruk
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 21:22
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 22:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 13:35
Очікувана вартість: 295 293,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 476,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 жовтня 2020 21:22
Enquiries until: 13 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 19 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 листопада 2020 22:00

Information

Estimated total value: 295 294 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 476 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, building 22. The conditions for providing security for the tender offer are specified in the tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126 комплект
Плакати Правила дорожнього руху України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Posters Traffic rules of Ukraine
CPV: 79820000-8
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки (передачі) кожної окремої партії Товару Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації. The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, building 22. The conditions for providing security for the tender offer are specified in the tender documentation. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 21:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 21:22
ТД Плакати ПДР.docx
23 жовтня 2020 21:22
ТД Плакати ПДР.docx.p7s

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 листопада 2020
UA-2020-10-23-012792-a95133a92a01c4730aa9e280344035e80
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП Марченко Віталій Анатолійович Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ДЄЛО" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 17:51
ТОВ "Спринт-Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА КНИЖКОВА ФАБРИКА "ГЛОБУС" КОРПОРАТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО АТ "ДАК "УКРВИДАВПОЛІГРАФІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 листопада 2020 22:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 листопада 2020 22:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

06 листопада 2020 16:57
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:02
Лист відгук.pdf
06 листопада 2020 16:02
Виписка з ЄДР.pdf
06 листопада 2020 16:02
Лист гарантія ст.17.pdf
06 листопада 2020 16:02
Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2020 16:02
Про ненадання док-ів.pdf
06 листопада 2020 16:02
Проект договору.pdf
06 листопада 2020 16:02
Технічна специфікація.pdf
06 листопада 2020 16:02
Форма Цінова пропозиції.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ «АВТО ДЄЛО» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки учасником не надана інформація та документи (довідка про виконання аналогічного договору),що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, якa має відповідати вимогам тендерної документації, встановленим замовником. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

23 листопада 2020 22:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2020 14:54
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:53
Лист відгук.pdf
19 листопада 2020 14:53
лист відгук.doc
19 листопада 2020 14:53
Повний витяг з ЄДР.rtf
19 листопада 2020 14:53
лист гарантія.doc
19 листопада 2020 14:53
технічна специфікація.doc

Документи

23 листопада 2020 22:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 грудня 2020 12:58
Електронний підпис
15 грудня 2020 12:58
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 грудня 2020 12:58
Опис Статут-2019.pdf
15 грудня 2020 12:58
Статут для тендеру 2019.pdf
08 грудня 2020 18:12
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:47
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:47
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:47
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
20 листопада 2020 11:47
Лист-гарантія.pdf
20 листопада 2020 11:47
Лист_відгук.pdf
20 листопада 2020 11:47
Довідка.pdf
20 листопада 2020 11:47
Відомості про учасника.pdf

Документи

23 листопада 2020 22:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 листопада 2020 22:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:00
Лист-відгук.pdf
23 листопада 2020 11:00
Статут 2019.pdf
23 листопада 2020 11:00
Проект договору.pdf
23 листопада 2020 11:00
Протокол директор.pdf
23 листопада 2020 11:00
Код доступу до статуту.pdf
23 листопада 2020 11:00
Відомості про учасника.pdf
23 листопада 2020 11:00
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 листопада 2020 11:00
Витяг з ЄДР від 26.10.20.pdf

Документи

23 листопада 2020 22:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 листопада 2020 19:11
Електронний підпис
23 листопада 2020 19:11
Електронний підпис
23 листопада 2020 19:10
Контракт Голова правління.PDF
23 листопада 2020 19:10
Установчий документ Статут.pdf
23 листопада 2020 19:10
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 листопада 2020 19:10
5_лист-гарантія ст.17.PDF
23 листопада 2020 19:10
2_тех.специфікація.PDF
23 листопада 2020 19:10
3_Відомості про учасника.PDF
23 листопада 2020 19:10
Відгук Точка.PDF
23 листопада 2020 19:10
Відгук берека нова.PDF
23 листопада 2020 19:10
Наказ про призначення.pdf
23 листопада 2020 19:10
ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Марченко Віталій Анатолійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ДЄЛО"

ТОВ "Спринт-Сервіс"

ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА КНИЖКОВА ФАБРИКА "ГЛОБУС" КОРПОРАТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО АТ "ДАК "УКРВИДАВПОЛІГРАФІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спринт-Сервіс" 74 000,00
UAH з ПДВ
74 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ" 193 032,00
UAH з ПДВ
149 839,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ" 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА КНИЖКОВА ФАБРИКА "ГЛОБУС" КОРПОРАТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО АТ "ДАК "УКРВИДАВПОЛІГРАФІЯ" 209 658,46
UAH з ПДВ
209 658,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 12:58
Електронний підпис
15 грудня 2020 12:58
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 грудня 2020 12:58
Опис Статут-2019.pdf
15 грудня 2020 12:58
Статут для тендеру 2019.pdf
08 грудня 2020 18:12
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:47
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:47
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:47
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
20 листопада 2020 11:47
Лист-гарантія.pdf
20 листопада 2020 11:47
Лист_відгук.pdf
20 листопада 2020 11:47
Довідка.pdf
20 листопада 2020 11:47
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:00
Лист-відгук.pdf
23 листопада 2020 11:00
Статут 2019.pdf
23 листопада 2020 11:00
Проект договору.pdf
23 листопада 2020 11:00
Протокол директор.pdf
23 листопада 2020 11:00
Код доступу до статуту.pdf
23 листопада 2020 11:00
Відомості про учасника.pdf
23 листопада 2020 11:00
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 листопада 2020 11:00
Витяг з ЄДР від 26.10.20.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 19:11
Електронний підпис
23 листопада 2020 19:11
Електронний підпис
23 листопада 2020 19:10
Контракт Голова правління.PDF
23 листопада 2020 19:10
Установчий документ Статут.pdf
23 листопада 2020 19:10
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 листопада 2020 19:10
5_лист-гарантія ст.17.PDF
23 листопада 2020 19:10
2_тех.специфікація.PDF
23 листопада 2020 19:10
3_Відомості про учасника.PDF
23 листопада 2020 19:10
Відгук Точка.PDF
23 листопада 2020 19:10
Відгук берека нова.PDF
23 листопада 2020 19:10
Наказ про призначення.pdf
23 листопада 2020 19:10
ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спринт-Сервіс"

ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА КНИЖКОВА ФАБРИКА "ГЛОБУС" КОРПОРАТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО АТ "ДАК "УКРВИДАВПОЛІГРАФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Спринт-Сервіс"
#36866846
Переможець
74 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 11:41
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спринт-Сервіс"
#36866846
74 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 19:13
Спринт-Сервіс від 29.12.2020.pdf укладений
29 грудня 2020 19:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 73 997,28
UAH (в тому числі ПДВ 12 332,88 UAH)