Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Виконання функцій служби замовника (додаткові роботи) по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві»
Очікувана вартість
85 700,00 UAH
UA-2020-10-23-011890-a a2a100e1f5a7490daca055cb2b935353
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Гончаренко

+380504107844 pgoncharenko2007@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , м. Київ обл., м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3
Контактна особа: Павло Гончаренко
+380504107844
pgoncharenko2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 85 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 857,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання функцій служби замовника (додаткові роботи) по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Русанівська набережна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналоги
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:33
Чи буде вважатися аналогічним договором договір на здійснення функцій замовника ( об’єктів соціальної сфери, а саме будинків, палаців культури, у складі яких є кінотеатр, підприємств комунальної (державної) власності за кошти місцевого (державного) бюджету? 11. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного), що повинна містити інформацію про найменування організації із якою укладено аналогічний договір, а також номер, дату договору, перелік видів робіт, що виконувалися згідно договору (уся інформація зазначається по кожному договору окремо). Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів необхідно надати сканкопію (достатньо одного) аналогічного договору(-ів) з усіма сторінками та додатками, який(-і) відображено в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та актами виконаних робіт (достатньо одного). Аналогічними договорами, в розумінні цієї документації, є договори на здійснення функцій замовника ( об’єктів соціальної сфери, а саме кінотеатрів підприємств комунальної (державної) власності за кошти місцевого (державного) бюджету, із закупівлі за кодами ДК 021:2015: ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт / 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, інформація про які є у вільному доступі системі на інформаційному порталі держаних закупівель https://prozorro.gov.ua/ та які укладено та виконано у будь-який період з 2019 по 2020 роки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІК ФОРТІС" 74 520,00
UAH з ПДВ
74 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 22:02
sign.p7s
02 листопада 2020 22:01
Трудовий договір.pdf
02 листопада 2020 22:01
Тех завдання.pdf
02 листопада 2020 22:01
Страховий поліс.pdf
02 листопада 2020 22:01
Статут Фортіс.pdf
02 листопада 2020 22:01
Сертифікат ISO 9001-2015 і лист.pdf
02 листопада 2020 22:01
Сертифікат ISO 14001-2015.pdf
02 листопада 2020 22:01
Свідоцтво.pdf
02 листопада 2020 22:01
Протокол №1.pdf
02 листопада 2020 22:01
Пропозиція.pdf
02 листопада 2020 22:01
Працівники.pdf
02 листопада 2020 22:01
Посвідчення охорона праці.pdf
02 листопада 2020 22:01
Обладнання.pdf
02 листопада 2020 22:01
Наказ Фортіс.pdf
02 листопада 2020 22:01
Згода на обробку Киреев.pdf
02 листопада 2020 22:01
Згода на обробку Білоусова.pdf
02 листопада 2020 22:01
Досвід.pdf
02 листопада 2020 22:01
Договірна ціна.pdf
02 листопада 2020 22:01
Договір, ліцензія, акт АВК.pdf
02 листопада 2020 22:01
Довідка про Ст.17..pdf
02 листопада 2020 22:01
Відомості про учасника.pdf
02 листопада 2020 22:01
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 листопада 2020 22:01
Витяг з ЄДР станом на 23.10.2020.pdf
02 листопада 2020 22:01
Виписка з ЄДР Фортіс.pdf
02 листопада 2020 22:01
Видаткова накладна ноутбук.pdf
02 листопада 2020 22:01
1 ДФ 3 квартал з квитанц.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІК ФОРТІС"
#42094583
Переможець 74 520,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 15:52

Документи

03 листопада 2020 15:52
sign.p7s
03 листопада 2020 15:52
Рішення визначення №72.20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІК ФОРТІС"
#42094583
74 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 15:52
sign.p7s
03 листопада 2020 15:52
Рішення визначення №72.20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 листопада 2020 15:32
Договір №116.20.pdf укладений
06 листопада 2020 15:31
sign.p7s зміни до договору
03 грудня 2020 07:58
Додаткова угода 1 дог.Т-116.20.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 07:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: Т-116/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку