Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення та монтаж вертикальних жалюзі
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-10-23-011697-a 0547a74e48874f949b82c7585f04fedc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вигінний Олександр Миколайович

+380472339151 onnotender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43142920
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Хрещатик, буд. 235
Контактна особа: Вигінний Олександр Миколайович
+380472339151
onnotender@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 13:12
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення та монтаж вертикальних жалюзі (ДК 021:2015: 39515420-5 Тканинні жалюзі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 100% оплати протягом 2-х банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг. Джерело фінансування: Державний бюджет Пiсляоплата 2 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Досвід роботи: 20%
Досвід роботи не менше 10 років: 20%
Досвід роботи менше 10 років: 0%
Якість: 10%
Документи, що підтверджують якість виробництва та Товару наявні: 10%
Документи, що підтверджують якість виробництва та Товару відсутні або наявні не на всі найменування: 0%
23 жовтня 2020 22:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 17:09
ТД_жалюзі.pdf
23 жовтня 2020 22:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 17:09
ТД_жалюзі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "МАНЕЖ" 289 300,00
UAH з ПДВ
272 500,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 190 750 Документи
ФОП "СТЕГУН ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" 288 700,00
UAH з ПДВ
273 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 191 100 Документи
ФОП "МОРОЗ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 295 000,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
1 295 000 Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 12:38
Договір Стоматологія.pdf
06 листопада 2020 13:29
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:59
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 листопада 2020 20:20
Електронний підпис
08 листопада 2020 20:16
Довідка про стаж.pdf
08 листопада 2020 20:16
Витяг з ЄДР.pdf
08 листопада 2020 20:16
ІПН.pdf
08 листопада 2020 20:16
Лист -згода.pdf
08 листопада 2020 20:16
Паспорт.pdf
08 листопада 2020 20:16
свідоцтво про реєстрацію.pdf
08 листопада 2020 20:16
Сертифікати.pdf
08 листопада 2020 20:16
Договір.pdf
08 листопада 2020 20:16
Довідки згідно додатку №3.pdf
08 листопада 2020 20:16
Тендерна пропозційа.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 09:48
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:24
Тендер Мороз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНЕЖ"

ФОП "СТЕГУН ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ"

ФОП "МОРОЗ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАНЕЖ"
#31332957
Переможець 272 500,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 23:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 16:45

Вимога про усунення невідповідностей

ч. 1 розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНЕЖ", код ЄДРПОУ 31332957, було встановлено його невідповідність в частині підтвердження відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме відсутність аналогічних договорів. 2. Додатком 2 до тендерної документації передбачений перелік кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. Одним з таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на надання послуг, аналогічного за своєю суттю до предмету закупівлі. Для підтвердження виконання 2-х аналогічних договорів за 2020 рік учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації. 3. Виходячи з цього Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНЕЖ", код ЄДРПОУ 31332957, повинен виправити встановлені невідповідності шляхом подання (дозавантаження) 2-х аналогічних договорів, про які ним була надана інформація в довідці про досвід виконання аналогічних договорів вих. № 131 від 02.11.2020.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 23:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНЕЖ"
#31332957
272 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 16:47
510 ДУ1 Манеж Специфікація.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:51
453 ТОВ МАНЕЖ Жалюзі(2).pdf укладений
27 листопада 2020 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1 додатка № 1 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 453
Договір:
Номер додаткової угоди: 453/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 272 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 416,67 UAH)