Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги на Проектно-вишукувальні роботи з виготовлення Робочого проекту «Будівництво каналізаційного колектору в смт Хлібодарське Біляївського району Одеської області. Корегування»
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-10-23-011501-a 560a092c7e3d450db927c67e700b5812
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Данилова

+380679005674
+380487837063
xlibodar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хлібодарська селищна рада Біляївського району
Код ЄДРПОУ: 05583029
Місцезнаходження: 67667, Україна , Одеська обл., смт. Хлібодарське, вул. Маяцька Дорога, 20
Контактна особа: Ольга Данилова
+380679005674,+380487837063
xlibodar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги на Проектно-вишукувальні роботи з виготовлення Робочого проекту «Будівництво каналізаційного колектору в смт Хлібодарське Біляївського району Одеської області. Корегування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67667, Україна, Одеська область, cмт Хлібодарське, Маяцька дорога буд.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Безготівкова оплата після підписанна Акту сторонами в семиденний термін Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо експертного звіту
Дата подання: 26 жовтня 2020 13:04
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 13:28
Відповідно до п. 5 Технічної частини Додатку 3 На підтвердження обґрунтованості наданих Учасниками кошторисних розрахунків щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасники у складі своєї пропозиції мають надати позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації учасника закупівлі, складений повноважною експертною організацією. Відповідно до ДСТУ 8907:2019 «НАСТАНОВА ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» Розділ 6 п.6.1 та 6.2 та ПОСТАНОВИ КМУ N 560 термін проходження експертизи кошторисної частини складає 15 днів. Спрощена закупівля оголошена 23.10.2020 року, а кінцевий термін подання тендерних пропозицій 03.11.2020 року., тобто технічно неможливо надати вказаний експертний звіт в зазначені замовником строки, просимо надати роз'яснення щодо вказаної вимоги або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Єкспертний звіт повинен бути з документацією закупівлі
Щодо вимог про надання учасником спеціалістов.
Дата подання: 28 жовтня 2020 11:22
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 14:55
Доброго дня, в Додатку 1 тендерної документації міститься вимога щодо надання учасником інформації щодо наявності спеціалістів з наступними сертифікатами: - Сертифікат інженера - геолога; - Сертифікат інженера – геодезиста; - Сертифікат – Опір та стійкість; - Сертифікат – технічне обстеження будівель і споруд; - Сертифікат – в частині кошторисної документації; - Сертифікат – архітектурне об’ємне проектування. При цьому у Замовника наявна вимога щодо надання учасником спеціаліста, який має атестат – проведення обстеження інженерних мереж будівлі. Виходячи з функціонального призначення та повноважень спеціаліста, який має сертифікат «технічне обстеження будівель і споруд» та спеціаліста, який має атестат з «проведення обстеження інженерних мереж будівель» дані спеціалісти дублюють функції один одного. Залучення одночасно двох вищевказаних спеціалістів при виконання робіт, що є предметом даної закупівлі є недоцільним та необґрунтованим, у зв’язку з цим просимо надати роз’яснення щодо того чи може учасник у складі своєї пропозиції надати тільки сертифікат – технічне обстеження будівель і споруд або тільки атестат – проведення обстеження інженерних мереж будівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, проаналізувавши Ваше питання та переглянувши умови тендерної документації, Замовник приходить до наступних висновків.
Дійсно, в Додатку 1 тендерної документації міститься вимога щодо надання учасником інформації щодо наявності спеціалістів, зокрема з сертифікатом технічного обстеження будівель і споруд.
Також, в тендерній документації наявна вимога щодо надання Учасником інформації про спеціаліста, який має атестат – проведення обстеження інженерних мереж будівлі.
Замовник погоджується щодо недоцільності залучення до виконання робіт, що є предметом даної закупівлі одночасно двох вищевказаних спеціалістів.
У зв’язку з цим, Учасники вправі надати інформацію та відповідні документи щодо наявності в них спеціаліста, який має сертифікат – «технічне обстеження будівель і споруд», без надання інформації та додаткових документів щодо спеціаліста, який має атестат з «проведення обстеження інженерних мереж будівель».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП" 1 298 808,97
UAH з ПДВ
1 298 808,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 14:08
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:03
квитанція про сплату БГ.pdf
02 листопада 2020 14:03
Ліцензія_Повноваження_УБІБ.zip
02 листопада 2020 14:03
довідка про сплату БГ.pdf
02 листопада 2020 14:03
свідоцтво платника ПДВ.pdf
02 листопада 2020 14:03
лист про код доступу.pdf
02 листопада 2020 14:03
паспорт та код (3).pdf
02 листопада 2020 14:03
оренда приміщення.pdf
02 листопада 2020 14:03
СметчикИвановаСертификат.jpg
02 листопада 2020 14:03
цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2020 14:03
паспорт та код (4).pdf
02 листопада 2020 14:03
відомості щодо працівників.pdf
02 листопада 2020 14:03
відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 листопада 2020 14:03
графік виконання робіт.pdf
02 листопада 2020 14:03
проект договору.pdf
02 листопада 2020 14:03
тех. завдання.pdf
02 листопада 2020 14:03
отзыв1.pdf
02 листопада 2020 14:03
спеціалісти.pdf
02 листопада 2020 14:03
СметчикИвановаСвидотство.jpg
02 листопада 2020 14:03
Статут Бі Лайн Груп.pdf
02 листопада 2020 14:03
отзыв 2.pdf
02 листопада 2020 14:03
кошторисна частина.pdf
02 листопада 2020 14:03
повноваження щодо підпису.pdf
02 листопада 2020 14:03
відомості про підприємство.pdf
02 листопада 2020 14:03
відзив 3.pdf
02 листопада 2020 14:03
витяг з ЄДРПОУ.pdf
02 листопада 2020 14:03
Експертна оціна.pdf
02 листопада 2020 14:03
договір та акт експертиза.pdf
02 листопада 2020 14:03
відомості про мтб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІ ЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП"
#30704033
Переможець 1 298 808,97
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 10:19

Документи

03 листопада 2020 10:19
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:06
протокол № 84.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП"
#30704033
1 298 808,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 10:19
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:06
протокол № 84.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 17:23
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 16:24
Додаток1_до_дод_угода4.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 16:21
протокол УО.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 15:50
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 15:39
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
02 липня 2021 15:35
Додаток 1.pdf зміни до договору
02 липня 2021 15:35
Додаток 2.pdf зміни до договору
02 липня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 11:49
протокол № 89.jpg зміни до договору
05 січня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 11:23
додаток 1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:22
додаткова угода.pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:22
додаток 2.pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:22
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:18
Додатки до Договору 183.pdf укладений
06 листопада 2020 15:17
Договір 183.pdf укладений
06 листопада 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі звернення підрядника виникла необхідність подовжити термін строку дії договору до 30.09.2021року та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із потребою виконання додаткових робіт з проектування, виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у ТОВ «Бі Лайн Груп». Згідно п.5 частини 7 статті 3 Закону: «7. Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: 5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі.» - 15.09.2021 року був укладений договір №183/1 на предмет закупівлі: Проектно-вишукувальні роботи з виготовлення Робочого проекту «Будівництво каналізаційного колектору в смт Хлібодарське Біляївського району Одеської області. Корегування (за ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-17-000250-b. У зв'язку із вище зазначеним виникла необхідність і сторони дійшли згоди до продовження строку дії договору та а строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 30.10.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатково оприлюднюємо правильну сторінку з додаток №1 (протокол узгодження договірної ціни) до додаткової угоди №4 від 20.09.2021р. до договору №183 від 06.11.2020р. 22 вересня при публікації файла «додаткова угода 4.pdf» було помилково прикріплено сторінку з додаток №1 (протокол узгодження договірної ціни), який не стосується додаткової угоду №4 від 20.09.2021р. до договору №183 від 06.11.2020р.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток 1 до дотакової угоди 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 30 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 1 278 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 213 000,00 UAH)