Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв’язку АТ «Укрпошта» м.Вінниця
Collection of cash proceeds in post offices of SC "Ukrposhta" Vinnytsia
Очікувана вартість
1 017 412,00 UAH
UA-2020-10-23-009403-a 26dd9b18387b4c16ae3965b5ef17c629
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Свідерська

+380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі вінницької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20116650
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вул. Соборна, 59
Контактна особа: Тетяна Свідерська
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Анатолій Чухно
+380508503019
chukhno-ab@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi vinnytskoi dyrektsii
National ID: 20116650
Contact point: Tatiana Sviderska
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Additional contacts: Анатолій Чухно
+380508503019
chukhno-ab@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 1 017 412,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 087,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 жовтня 2020 15:07
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 12:00

Information

Estimated total value: 1 017 412 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 5 087 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Шановні Учасники! Під час використання електронної системи закупівель дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.
Розгорнути Згорнути
Dear Participants! When using the electronic procurement system, data are created and submitted taking into account the requirements of the laws of Ukraine "On electronic documents and electronic document management" and "On electronic trust services". You can create and sign an electronic document with a qualified electronic signature using public software packages, for example: https://acskidd.gov.ua/sign.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8916 послуга
Послуги з перевезення (доставка та збирання валютних цінностей (Головна каса – відділення Замовника або відділення - Головна каса)), кількість заїздів за 12 міс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Transportation services (delivery and collection of currency values (Main box office - Customer's branch or branch - Main box office)), number of arrivals for 12 months.
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
336 послуга
Послуги з інкасації (переміщення валютних цінностей (Головна каса – Банк, або Банк – Головна каса), кількість заїздів за 12 міс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Collection services (transfer of currency values ​​(Main box office - Bank, or Bank - Main box office)), number of arrivals for 12 months.
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата за послуги в розмірах, передбачених Договором, проводиться Замовником щомісячно не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому був виставлений Виконавцем рахунок-фактура Замовнику щодо сплати за період, впродовж якого послуги були надані, та підлягають оплаті. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції АТ «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: 21050, Вінниця, вул. Соборна, 59. Код згідно з ЄДРПОУ Закупівельника: 20116650. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 15:58
ТД інкасація ВД нова редакція від 19.11.20.docx.p7s
19 листопада 2020 15:58
Перелік змін 19.11.2020.docx
19 листопада 2020 15:58
Перелік змін 19.11.2020.docx 1.p7s
19 листопада 2020 15:58
ТД інкасація ВД нова редакція від 19.11.20.docx
19 листопада 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 15:58
ТД інкасація ВД нова редакція від 19.11.20.docx.p7s
12 листопада 2020 13:16
ТД інкасація ВД нова редакція від 12.11.20.docx.p7s
23 жовтня 2020 15:07
ТД інкасація ВД.docx.p7s
19 листопада 2020 15:58
Перелік змін 19.11.2020.docx
12 листопада 2020 13:16
Перелік змін 12.11.2020.docx
19 листопада 2020 15:58
Перелік змін 19.11.2020.docx 1.p7s
12 листопада 2020 13:16
Перелік змін 12.11.2020.docx.p7s
19 листопада 2020 15:58
ТД інкасація ВД нова редакція від 19.11.20.docx
12 листопада 2020 13:16
ТД інкасація ВД нова редакція від 12.11.20.docx
23 жовтня 2020 15:07
ТД інкасація ВД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 11 листопада 2020 12:25
Дата відповіді: 11 листопада 2020 18:13
Виключити умову страхування з тендерної документації. Час доставки підкріплення продовжити з 8.00 до 12.00, а час збирання цінностей встановити пн-пт з 16.00 до 21.00.
Відповідь: Доброго дня! Щодо умов страхування до Тендерної документації будуть внесені зміни. Змінити години доставки підкріплення та час збирання цінностей не можливо у зв'зку із тим, що це призвиде до порушення технологічного процесу підприємства, так як це суперечить графіку роботи листонош та графіку роботи відділень (значна частина ВПЗ в м.Вінниці закінчують свою роботу о 20 год. вечора, а друга частина о 18 год. вечора, тому збирання готівки має здійснюватись з 16:00 до 20:00). Дякуємо за активну участь у закупівлі!
Щодо умов тендеру
Дата подання: 11 листопада 2020 12:28
Дата відповіді: 11 листопада 2020 18:15
Загальна сума тендеру не відповідає реальній вартості надання послуг. Сума тендеру повинна становити в розрахунку не менше 150 грн/заїзд.
Відповідь: Доброго дня! Формування очікуваної вартості послуг з інкасації та перевезення валютних цінностей здійснено на підставі аналізу аналогічних послуг на ринку. Дякуємо за активну участь у закупівлі!

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-10-23-009403-a26dd9b18387b4c16ae3965b5ef17c629
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі вінницької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20116650
Місцезнаходження: 21050, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вул. Соборна, 59
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

16 листопада 2020 11:09
Ліцензія.pdf
16 листопада 2020 11:09
Лист-відгук.pdf
16 листопада 2020 11:09
Додаток 5.pdf
16 листопада 2020 11:09
Додаток 3.pdf
16 листопада 2020 11:09
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" 786 420,00
UAH
786 420,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 11:09
Ліцензія.pdf
16 листопада 2020 11:09
Лист-відгук.pdf
16 листопада 2020 11:09
Додаток 5.pdf
16 листопада 2020 11:09
Додаток 3.pdf
16 листопада 2020 11:09
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій