Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), система централізованого спостерігання в Йосипівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Йосипівка, вул. Софіївська, 101» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 024 994,80 UAH
UA-2020-10-23-008054-a 1b7d80e46a5b40da9167a6497b42940c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Валентинович Ткаченко

+380485131474 osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145240
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт. Овідіополь, вул. Миру, буд. 19
Контактна особа: Олександр Валентинович Ткаченко
+380485131474
osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 024 994,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 249,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240.
4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, вул. Миру, 19.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мартинюк Світлана Володимирівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, 67801, Одеська обл., Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, вул. Миру, 19, телефон 04851 3-14-74, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), система централізованого спостерігання в Йосипівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Йосипівка, вул. Софіївська, 101».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), система централізованого спостерігання в Йосипівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Йосипівка, вул. Софіївська, 101» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Одеська область, Овідіопольський район, с. Йосипівка, вул. Софіївська, 101.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 024 994,80 грн. (один мільйон двадцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто чотири гривні 80 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «29» жовтня 2020 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «03» листопада 2020 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 копійок).
21. Вид забезпечення пропозиції: Електронна банківська гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), система централізованого спостерігання в Йосипівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Йосипівка, вул. Софіївська, 101»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, с. Йосипівка, Софіївська, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 14:16
Додаток_1.pdf
23 жовтня 2020 14:16
Додаток_2.pdf
23 жовтня 2020 14:16
Додаток_3.pdf
23 жовтня 2020 14:16
Додаток_4.pdf
23 жовтня 2020 14:16
Додаток_5.pdf
23 жовтня 2020 14:16
Документацiя.pdf
23 жовтня 2020 14:16
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МС ПЛЮС" 1 024 900,00
UAH з ПДВ
1 024 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 15:57
Електронний підпис
02 листопада 2020 15:52
якість робіт.pdf
02 листопада 2020 15:52
якість обладнання.pdf
02 листопада 2020 15:52
Штатний розклад.pdf
02 листопада 2020 15:52
Трудовая Дурягин.pdf
02 листопада 2020 15:52
тех.хар-ки.pdf
02 листопада 2020 15:52
термін послуг.pdf
02 листопада 2020 15:52
субпідрядник.pdf
02 листопада 2020 15:52
Статут нова редакція.pdf
02 листопада 2020 15:52
сметы.pdf
02 листопада 2020 15:52
Сертифікат ISO.pdf
02 листопада 2020 15:52
Рішення засновників.pdf
02 листопада 2020 15:52
пропозиція.pdf
02 листопада 2020 15:52
працівники.pdf
02 листопада 2020 15:52
обладнання.pdf
02 листопада 2020 15:52
Наказ.pdf
02 листопада 2020 15:52
Наказ Кундієв.pdf
02 листопада 2020 15:52
Наказ Дурягін.pdf
02 листопада 2020 15:52
Наказ Данильченко.pdf
02 листопада 2020 15:52
Ліцензія.pdf
02 листопада 2020 15:52
Кундієв посвідчення.pdf
02 листопада 2020 15:52
Кундієв диплом.pdf
02 листопада 2020 15:52
код.pdf
02 листопада 2020 15:52
календарний графік.pdf
02 листопада 2020 15:52
згода санкції.pdf
02 листопада 2020 15:52
згода з проектом договору.pdf
02 листопада 2020 15:52
Дурягін диплом.pdf
02 листопада 2020 15:52
Договір оренди приміщення.pdf
02 листопада 2020 15:52
Договір оренди обладнання.pdf
02 листопада 2020 15:52
Договір автомобіль.pdf
02 листопада 2020 15:52
довкілля1.pdf
02 листопада 2020 15:52
довідка аналогічна угода.pdf
02 листопада 2020 15:52
Декларація відповідності.pdf
02 листопада 2020 15:52
Данильченко посвідчення.pdf
02 листопада 2020 15:52
Данильченко диплом.pdf
02 листопада 2020 15:52
Гарантійний лист.pdf
02 листопада 2020 15:52
Гарантійний лист Резерв.PDF
02 листопада 2020 15:52
Гарантійний лист Веллез.pdf
02 листопада 2020 15:52
відомості про учасника.pdf
02 листопада 2020 15:52
Відгук Марьянівська ЗОШ.pdf
02 листопада 2020 15:52
Банківська гарантія.zip
02 листопада 2020 15:52
Аналогічний договір.rar
02 листопада 2020 15:52
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МС ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МС ПЛЮС"
#42699336
Переможець 1 024 900,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 10:44

Документи

04 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:20
Повідомлення_про_намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МС ПЛЮС"
#42699336
1 024 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:20
Повідомлення_про_намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:20
Звіт_про виконання договору(2).pdf укладений
05 січня 2021 16:12
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 10:06
Договір №17.PDF укладений
11 листопада 2020 09:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 024 900,00
UAH