Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електро-монтажні роботи (встановлення системи блискавкозахисту)
Очікувана вартість
658 988,00 UAH
UA-2020-10-23-007605-a 8294996e18aa47928bf4b80c56caddea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Джамілова

+380682418113 pyatmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "П'ятихатська центральна районна лікарня" П'ятихатської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01989088
Місцезнаходження: 52100, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, місто П'ятихатки, , ВУЛ. ПРОКОПЕНКО, будинок 13
Контактна особа: Світлана Джамілова
+380682418113
pyatmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 13:52
Початок аукціону: 16 листопада 2020 12:42
Очікувана вартість: 658 988,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 589,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівлі: Комунальне підприємство «П’ятихатська центральна районна лікарня» П’ятихатської районної ради», розташованого за адресою: 52100, Дніпропетровська область, м. П’ятихатки, вул. Прокопенко, б.13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52100, Україна, Дніпропетровська область, м. П`ятихатки, вул.Прокопенко,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати відповідь
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:33
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 14:53
З метою дотримання вимог замовника та проведення коректного економічно-обгрунтованого розрахунку робіт за предметом закупівлі, просимо Вас розмістити на майданчику технічне завдання замовника до даної закупівлі , в якому буде наведено перелік робіт з вказівкою необхідного обсягу та матеріальних ресурсів, за яким оголошено закупівлю та проведено експертизу кошторисної документації . В технічному завдані просимо обов"язково навести : 1) види робіт 2 )обсяг робіт 3) обсяг матеріальних ресурсів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаючи на ваше питання повідомляємо, що до даної закупівлі надано робочий проект (сканований) в повному обсязі, де прописані види робіт , обсяги монтажних і будівельних робіт, вказівки з монтажу системи блискавкозахисту, введення в експлуатацію , кількість та креслення корпусів , перелік та кількість необхідних матеріалів та багато іншої інформації .
Робочий проект виконаний на підставі завдання на проектування , затвердженого Замовником і пройшов експертизу.
Просимо надати відповідь
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:47
Дата відповіді: 02 листопада 2020 15:49
Розрахунок кошторисної вартості даної закупівлі має відповідати розцінкам за яким проведено експертизу кошторисної документації. При складанні кошторису на підставі проекту та завдання до робочого проекту, кошторисник може застосувати розцінки, які вважає правильними для даної роботи. Різниця між кошторисом складеним для експертизи та кошторисом за яким учасник надає свою пропозицію буде відрізнятися по складу та розцінкам. Тобто кошториси учасників будут відрізнятися за кількістю та видами розцінок (деякі роботи можна розрахувати укрупненими розцінок або розбити на окремі роботи), як буде проведено замовником правильність розрахунку та відповідність кошторисної документації на яку було проведено експертизу? Для коректного розрахунку просимо надати дефектний акт, або перелік робіт з кошторису за яким було проведено експертизу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, на Ваше питання уже була надана відповідь . "Відповідаючи на ваше питання повідомляємо, що до даної закупівлі надано робочий проект (сканований) в повному обсязі, де прописані види робіт , обсяги монтажних і будівельних робіт, вказівки з монтажу системи блискавкозахисту, введення в експлуатацію , кількість та креслення корпусів , перелік та кількість необхідних матеріалів та багато іншої інформації . Робочий проект виконаний на підставі завдання на проектування , затвердженого Замовником і пройшов експертизу." Замовник вважає , що для здійснення данної закупівлі було достатньо надано інформації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" 493 650,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС." 397 000,00
UAH з ПДВ
309 980,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 432 791,72
UAH з ПДВ
396 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 09:38
Електронний підпис
10 листопада 2020 09:37
Протоколи нові.pdf
10 листопада 2020 09:37
Протокол ПТА.pdf
10 листопада 2020 09:37
Посвідчення ПТМ 2020.pdf
10 листопада 2020 09:37
Опис 01.10.2020.pdf
10 листопада 2020 09:37
Нові посвідчення.pdf
10 листопада 2020 09:37
Наказ про призначення.pdf
10 листопада 2020 09:37
Наказ про Ліцензію.pdf
10 листопада 2020 09:37
Довідки.pdf
10 листопада 2020 09:37
Довідки - 2.pdf
10 листопада 2020 09:37
Витяг з Єдиного податку.pdf
10 листопада 2020 09:37
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 10:50
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:53
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:50
Договір КП Пятихатська ЦРЛ.pdf
12 листопада 2020 16:50
Додаток до ліцензії.pdf
12 листопада 2020 16:50
Лицензия ДСНС.jpeg
12 листопада 2020 16:50
Аналогічний договір ст. 2.jpg
12 листопада 2020 16:50
Аналогічний договір ст. 1.jpg
12 листопада 2020 16:50
Витяг ЄП ТОВ.pdf
12 листопада 2020 16:50
Витяг з ЄДР печать підпис.pdf
12 листопада 2020 16:50
Протокол зборів ТОВ.pdf
12 листопада 2020 16:50
Наказ про право підпису.jpg
12 листопада 2020 16:50
Статут ТОВ.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 09:00
Електронний підпис
13 листопада 2020 08:59
Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2020 08:59
Ст 17.pdf
13 листопада 2020 08:59
Проект договору.pdf
13 листопада 2020 08:59
Опис код доступу .pdf
13 листопада 2020 08:59
Лист-згода .pdf
13 листопада 2020 08:59
Лист-гарантія .pdf
13 листопада 2020 08:59
Лист-відгук.pdf
13 листопада 2020 08:59
Кошторис .pdf
13 листопада 2020 08:59
Копія_Статуту.pdf
13 листопада 2020 08:59
Копія_про зміну адреси.pdf
13 листопада 2020 08:59
Копія_Наказ на директора.pdf
13 листопада 2020 08:59
Копія_Виписки.pdf
13 листопада 2020 08:59
Копія ліцензії.pdf
13 листопада 2020 08:59
Копія дозвіл.pdf
13 листопада 2020 08:59
Копія дозвіл 1.pdf
13 листопада 2020 08:59
Копія Декларація .pdf
13 листопада 2020 08:59
Копія витяг ЄДР.pdf
13 листопада 2020 08:59
Договір.pdf
13 листопада 2020 08:59
Довідка щодо підписанта.pdf
13 листопада 2020 08:59
Довідка щодо ліцензії.pdf
13 листопада 2020 08:59
Довідка фахівці.pdf
13 листопада 2020 08:59
Довідка ст 17.pdf
13 листопада 2020 08:59
Довідка про досвід роботи.pdf
13 листопада 2020 08:59
Довідка МТБ .pdf
13 листопада 2020 08:59
Графік виконання робіт .pdf
13 листопада 2020 08:59
Відомості про учасника .pdf
13 листопада 2020 08:59
Акт виконаних робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"

ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС."

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"
#39345421
Відхилено 260 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 15:02
ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС."
#43550331
Переможець 309 980,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС."
#43550331
309 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 16:21
ДУ Блискавкозахист.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 16:03
дог 215 Блискавкозахист.PDF укладений
07 грудня 2020 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з некоректними заповненнями додатку №2 до договору 215 від 07,12,2020р.ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти в наступній редакції: Найменування робіт - Термін виконання робіт: 1.Придбання матеріалу - Грудень 2020р. 2.Підготовчі роботи - Грудень 2020р. 3.Земляні роботи - Грудень 2020р. 4.Прокладання та забивання заземлювачів -Грудень 2020р. 5.Монтаж вертикальних опусків по фасаду -Грудень 2020р. 6.Монтаж блискавкоприймачів -Грудень 2020р. 7.Оформлення паспорту системи блискавкозахисту -Грудень 2020р. 8.Підписання актів виконаних робіт -Не пізніше 24 грудня 2020 року Інші пункти договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 309 980,00
UAH