Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фармацевтична продукція (Influenza, inactivated, split virus or surface antigen (ВАКСІГРИП ТЕТРА спліт-вакцина для профілактики грипу чотирьохвалентна, інактивована суспензія для ін’єкцій, по 0,5 мл у попередньо заповненому шприці))
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-10-23-006117-a 67cf5e4be61c453290303221d26d63ce
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Тетяна Григорівна

0977245090 dutpolbyh@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2"
Код ЄДРПОУ: 01994600
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., БІЛА ЦЕРКВА, вул.Шевченка 69
Контактна особа: Мельник Тетяна Григорівна
0977245090
dutpolbyh@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
10 вересня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2020-09-10-001487-а. Проте станом на 27 вересня 2020 року аукціон не відбувся , оскільки було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені .
Тому 30 вересня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю за цими лотами UA-2020-09-30-001250-в. Проте знову ж таки станом на 16 жовтня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що тендер автоматично відмінявся електронною системою закупівель, за предметом Фармацевтична продукція - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33600000-6 через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 12:59
Оскарження наміру укласти договір: 03 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


фармацевтична продукція (Influenza, inactivated, split virus or surface antigen (ВАКСІГРИП ТЕТРА спліт-вакцина для профілактики грипу чотирьохвалентна, інактивована суспензія для ін’єкцій, по 0,5 мл у попередньо заповненому шприці))

фармацевтична продукція (Influenza, inactivated, split virus or surface antigen (ВАКСІГРИП ТЕТРА спліт-вакцина для профілактики грипу чотирьохвалентна, інактивована суспензія для ін’єкцій, по 0,5 мл у попередньо заповненому шприці))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 доза
фармацевтична продукція (Influenza, inactivated, split virus or surface antigen (ВАКСІГРИП ТЕТРА спліт-вакцина для профілактики грипу чотирьохвалентна, інактивована суспензія для ін’єкцій, по 0,5 мл у попередньо заповненому шприці))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Influenza, inactivated, split virus or surface antigen

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

23 жовтня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 12:49
2020-10-23-0005.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Спільне українсько-естонгське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Оптіма Фарм,ЛТД"
#21642228
Переможець 50 400,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 12:59

Документи

23 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
23 жовтня 2020 12:59
2020-10-23-0005.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 12:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Спільне українсько-естонгське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Оптіма Фарм,ЛТД"
#21642228
50 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
23 жовтня 2020 12:59
2020-10-23-0005.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 12:45
2020-11-16-0002.pdf укладений
16 листопада 2020 12:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50 400,00
UAH