Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах (Комплект освітнього обладнання для перших класів закладів освіти у складі: персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка для мультимедійного проектора, акустична система, маршрутизатор (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 99999999-9 Не відображене в інших розділах))
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-10-23-005833-c a95cd0305d2048c1966151c9e4419314
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігольник Пилип Володимирович

+380574622202 Chuguev.raiono.prozoro.online@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04591400
Місцезнаходження: 63513, Україна , Харківська обл., Чугуївський район, селище міського типу Кочеток, вулиця Жовтнева, будинок 18
Контактна особа: Ігольник Пилип Володимирович
+380574622202
Chuguev.raiono.prozoro.online@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 14:27
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою (детально у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплекти
ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах (Комплект освітнього обладнання для перших класів закладів освіти у складі: персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка для мультимедійного проектора, акустична система, маршрутизатор (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 99999999-9 Не відображене в інших розділах))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 20:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 20:02
ЗТД проектора 03.11.2020.pdf
03 листопада 2020 20:02
ТД проектора станом на 03.1120.pdf
03 листопада 2020 20:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 20:02
ЗТД проектора 03.11.2020.pdf
03 листопада 2020 20:02
ТД проектора станом на 03.1120.pdf
23 жовтня 2020 16:08
ТД освіта 23.10.20.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-12-000042 ● ecaa70ce47b74002ad4293c7a3860a4e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2023 22:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
12.01.2023 № 3
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 12.01.2023 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 12.01.2023 № 3

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

4 UA-2020-10-23-005833-c 23.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-25 17:17:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект освітнього обладнання для перших класів закладів освіти у складі: персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка для мультимедійного проектора, акустична система, маршрутизатор» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-10-23-005833-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
2. З якої причини Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору в порядку, передбаченому пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-01-30 17:28:38

Пояснення з власної ініціативи

Керівнику північно-східного офісу
Держаудитслужби Харківської області


Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чугуївської районної військової адміністрації Харківської області повідомляє, що відповідно до розпоряджень голови районної державної адміністрації від 16 січня 2021 року №07 «Про затвердження структури та граничної чисельності працівників Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області» та від 18 січня 2021 року №09 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 16.01.2021 №07» було перемейновано Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області у Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області.
На виконання вищевказаних розпоряджень було звільнено працівників відділу освіти Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області шляхом їх скорочення в межах граничної чисельності.
Відповідального за організацію та проведення процедур закупівель, із числа новопризначених працівників, не було визначено, у зв’язку із відсутністю вимог у працівників.
В листопада 2021 року було звільнено начальника відділу та заступника начальника відділу.
Звіти про виконання Договорів не було опубліковано у зв’язку із тим, що минув термін їх оприлюднення.
У зв’язку із відсутністю уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель в відділі освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чугуївської районної військової адміністрації Харківської області та електронних цифрових ключів у керівника відділу не було опубліковано звіти про виконання договорів у зв’язку із тим, що минув термін їх оприлюднення.


Заступник начальника відділу Інна РЯБІНІНА

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-01-30 17:31:24

Пояснення з власної ініціативи

Керівнику північно-східного офісу
Держаудитслужби Харківської області


Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чугуївської районної військової адміністрації Харківської області повідомляє, що відповідно до розпоряджень голови районної державної адміністрації від 16 січня 2021 року №07 «Про затвердження структури та граничної чисельності працівників Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області» та від 18 січня 2021 року №09 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 16.01.2021 №07» було перемейновано Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області у Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області.
На виконання вищевказаних розпоряджень було звільнено працівників відділу освіти Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області шляхом їх скорочення в межах граничної чисельності.
Відповідального за організацію та проведення процедур закупівель, із числа новопризначених працівників, не було визначено, у зв’язку із відсутністю вимог у працівників.
В листопада 2021 року було звільнено начальника відділу та заступника начальника відділу.
Звіти про виконання Договорів не було опубліковано у зв’язку із тим, що минув термін їх оприлюднення.
У зв’язку із відсутністю уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель в відділі освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чугуївської районної військової адміністрації Харківської області та електронних цифрових ключів у керівника відділу не було опубліковано звіти про виконання договорів у зв’язку із тим, що минув термін їх оприлюднення.


Заступник начальника відділу Інна РЯБІНІНА

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОКСЕНІЧ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 994 000,00
UAH з ПДВ
994 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІДАКТА" 997 500,00
UAH з ПДВ
997 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2020 00:26
Електронний підпис
21 листопада 2020 00:25
Dovidka MVS.pdf
21 листопада 2020 00:25
Dovidka DPS Czhuguiv.pdf
20 листопада 2020 21:38
Електронний підпис
20 листопада 2020 21:33
Dovidka MVS.jpg
20 листопада 2020 21:33
1605878550437.jpg
20 листопада 2020 21:33
Док. Переможця Чугуїв.pdf
10 листопада 2020 22:58
Електронний підпис

Публічні документи

09 листопада 2020 19:28
Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2020 19:28
договор.pdf
09 листопада 2020 19:28
технічна частина.zip
09 листопада 2020 19:28
кваліфікаційні критерії.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОКСЕНІЧ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "ДІДАКТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОКСЕНІЧ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3232212032
Переможець 994 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 19:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 19:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОКСЕНІЧ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3232212032
994 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 13:00
договор UA-2020-10-23-005833-c.PDF укладений
30 листопада 2020 12:57