Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з поточного ремонту камер водопровідної мережі із заміною сталевих фасонних частин, труб та засувок на об’єктах КП «Водоканал» (Цех № 2) м.Запоріжжя
Очікувана вартість
358 513,20 UAH
UA-2020-10-23-004950-c 47d9e8d2301944e9b71e25107934758d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цупко Олександр Миколайович

380676172038 tsupko.a@vodokanal.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая буд 61
Контактна особа: Цупко Олександр Миколайович
380676172038
tsupko.a@vodokanal.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 358 513,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 585,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з поточного ремонту камер водопровідної мережі із заміною сталевих фасонних частин, труб та засувок на об’єктах КП «Водоканал» (Цех № 2) м.Запоріжжя
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник після підписання договору надає Виконавцю аванс у розмірі до 30% коштів від договірної ціни на придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання терміном на 60 календарних днів, включно з днем перерахування такого авансу. Підставою для виплати авансу є рахунок Виконавця. Замовник здійснює аванс впродовж 15 робочих днів з дня отримання належним чином оформленого рахунку Виконавця. Аванс 15 Робочі 30
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів після двостороннього підписання акту надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:00
23.10.2020 Оголошення ремонт камер Цех №2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будівельник 2013 342 483,60
UAH з ПДВ
342 483,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:16
кваліфікаційні вимоги.rar
02 листопада 2020 09:36
Електронний підпис
02 листопада 2020 09:35
інші документи.rar
02 листопада 2020 09:35
кошторисна документація.rar
02 листопада 2020 09:35
кваліфікаційні вимоги.rar
02 листопада 2020 09:35
уповноважена особа.rar
02 листопада 2020 09:35
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будівельник 2013

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будівельник 2013
#38625504
Переможець 342 483,60
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельник 2013
#38625504
342 483,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Акты №1,2 от 27 01 21 Цех №2.PDF укладений
26 травня 2021 15:30
Акты 4-5 от 28.04.21.PDF укладений
26 травня 2021 15:30
Акты №3 от 26 02 21 Цех №2.PDF укладений
26 травня 2021 15:30
ДУ № 2 від 25.05.21 до догов № 1392-20 від 16.11.20.pdf зміни до договору
26 травня 2021 12:03
ДУ № 2 від 25.05.21 до догов № 1392-20 від 16.11.20.pdf зміни до договору
26 травня 2021 11:47
ДУ № 1 від 15.01.21 до догов № 1392-20 від 16.11.20.pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:26
№ 1392-20 від 16.11.20 ТОВ Будівельник 2013.pdf укладений
16 листопада 2020 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через карантинні обмеження
Номер договору про закупівлю: 1392/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів послуг
Номер договору про закупівлю: 1392/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості послуг внаслідок зменшення обсягів закупівлі послуг
Номер договору про закупівлю: 1392/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 266 908,80
UAH (в тому числі ПДВ 44 484,80 UAH)