Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ФІРМА "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 03348465 |
Вебсайт: | http://lsct.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, ВУЛИЦЯ ЖОВКІВСЬКА, будинок 18 |
Контактна особа: |
Гнатів Ірина +380676963591 praid2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2020 13:14 |
Очікувана вартість: | 2 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 88500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Повна оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 робочих днів з дня поставки. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2020 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2020 14:24 |
Тендерна документація_1.1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
під час циклу спорожнення, повинна бути виконана, щонайменше, з двома точками кріплення і мати
щонайменше один засіб відкривання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-07-000010 ● d773eb7fc8ce4178b1d4ac13b14437bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2021 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2021 № 549
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.09.2021 № 549.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-10-23-004435-c, 23.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-08 10:12:21
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-10-23-004435-c, яка проводилася Львівським комунальним підприємством «Транспортна фірма «Львівспецкомунтранс» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, за результатами торгів Замовником укладено договір з ТОВ «НВП «Укрресурс» на поставку контейнерів пластмасових з плоскою кришкою від 27.11.2020 № б/н (далі – Договір) вартістю 2 352 000,00 гривень.
Згідно п. 9.1 Договору він набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2020, а в частині розрахунків – до повного виконання. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1) Чи здійснено ТОВ «НВП «Укрресурс» поставку контейнерів пластмасових з плоскою кришкою згідно умов Договору (надати підтверджуючі документи)?
2) Чи здійснено Замовником оплату за Договором в повному обсязі (надати підтверджуючі документи)?
3) Чи наявна в Замовника станом на день публікації цього запиту кредиторська забогованість перед ТОВ «НВП «Укрресурс» за Договором?
4) Чи укладались додаткові угоди до Договору та, якщо укладались, які саме (зміна ціни, строку дії договору тощо) та чому їх не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-10 13:09:36
відповідь на запит від 08.09.2021
Замовник надає пояснення на запит Держаудитслужби від 08.09.2021 та додає підтверджуючі документи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок моніторингу детально розглянуто тендерним комітетом, проведено аналіз виявлених порушень, зроблено висновки про врахування в подальшій роботі. Більш детально про вжиті заходи у прикріпленому файлі.
2021-09-28 11:03:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
2 577 000,00
UAH з ПДВ
|
2 352 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Елкопласт Україна |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
2 355 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Імпорт Склад Сервіс |
2 670 000,00
UAH з ПДВ
|
2 415 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "Укрресурс" #34396623 |
Переможець |
2 352 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 13:17
|
Укрресурс_1.1.pdf | укладений |
27 листопада 2020 13:16
|