Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

контейнери пластмасові з плоскою кришкою
Очікувана вартість
2 950 000,00 UAH
UA-2020-10-23-004435-c 580dc6193bae4bfd98afe47e0fb61a3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатів Ірина

+380676963591 praid2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ФІРМА "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 03348465
Вебсайт: http://lsct.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, ВУЛИЦЯ ЖОВКІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Гнатів Ірина
+380676963591
praid2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 13:14
Очікувана вартість: 2 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 88500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


контейнери пластмасові з плоскою кришкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт.
контейнери пластмасові з плоскою кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Жовківська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Повна оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 робочих днів з дня поставки. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 14:24
Тендерна документація_1.1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина - шарнірне кріплення
Дата подання: 23 жовтня 2020 15:10
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 09:44
Відповідно до вимог технічного завдання Замовником вимагається 4-секційне шарнірне кріплення кришки з корпусом. Просимо надати роз’яснення, що саме мається на увазі Замовником в розрізі даної технічної вимоги? Що є складовими даного кріплення, його технічну природу, метод роботи, спосіб кріплення та кількість?
Відповідь: Дана технічна характеристика повинна забезпечити рухомість кришки для зручного та повного її відкриття під час вивантаження контейнеру. Шарнірне кріплення передбачає переміщення елементів один відносно одного , що не зменшує надійність кріплення при нерівномірному навантаженні кріплення та дозволяє перерозподілити частину навантаження. Така технічна характеристика відповідає положенню стандарту EN 840 -2: 5.3 Кришка(и) повинна повністю закривати отвір контейнера. Вона повинна легко відкритися сама по собі
під час циклу спорожнення, повинна бути виконана, щонайменше, з двома точками кріплення і мати
щонайменше один засіб відкривання.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-07-000010 ● d773eb7fc8ce4178b1d4ac13b14437bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2021 16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.09.2021 № 549

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Леся ПИШНИК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.09.2021 № 549.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-10-23-004435-c, 23.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-08 10:12:21

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-10-23-004435-c, яка проводилася Львівським комунальним підприємством «Транспортна фірма «Львівспецкомунтранс» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, за результатами торгів Замовником укладено договір з ТОВ «НВП «Укрресурс» на поставку контейнерів пластмасових з плоскою кришкою від 27.11.2020 № б/н (далі – Договір) вартістю 2 352 000,00 гривень.
Згідно п. 9.1 Договору він набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2020, а в частині розрахунків – до повного виконання. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1) Чи здійснено ТОВ «НВП «Укрресурс» поставку контейнерів пластмасових з плоскою кришкою згідно умов Договору (надати підтверджуючі документи)?
2) Чи здійснено Замовником оплату за Договором в повному обсязі (надати підтверджуючі документи)?
3) Чи наявна в Замовника станом на день публікації цього запиту кредиторська забогованість перед ТОВ «НВП «Укрресурс» за Договором?
4) Чи укладались додаткові угоди до Договору та, якщо укладались, які саме (зміна ціни, строку дії договору тощо) та чому їх не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-10 13:09:36

відповідь на запит від 08.09.2021

Замовник надає пояснення на запит Держаудитслужби від 08.09.2021 та додає підтверджуючі документи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок моніторингу детально розглянуто тендерним комітетом, проведено аналіз виявлених порушень, зроблено висновки про врахування в подальшій роботі. Більш детально про вжиті заходи у прикріпленому файлі.

2021-09-28 11:03:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 2 577 000,00
UAH з ПДВ
2 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Елкопласт Україна 2 700 000,00
UAH з ПДВ
2 355 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Імпорт Склад Сервіс 2 670 000,00
UAH з ПДВ
2 415 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 14:39
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:39
FW_ УКРРЕСУРС гарантія.zip
13 листопада 2020 15:39
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:39
Цiнова_пропозицiя.pdf.p7s
13 листопада 2020 15:38
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:33
Цiнова_пропозицiя.pdf
13 листопада 2020 15:33
Довiдка_по._ч.2_ст.17.pdf
13 листопада 2020 15:33
Довiдка_по._п._13_ч.1_ст.17.pdf
13 листопада 2020 15:33
Довiдка_по_п._8__ч._1_ст.17.pdf
13 листопада 2020 15:33
Довiдка_по_п._3__ч._1_ст.17.pdf
13 листопада 2020 15:33
Довiдка_по_п._12__ч.1_ст.17.pdf
13 листопада 2020 15:33
Довiдка_МВС.pdf
13 листопада 2020 15:33
Довiдка_МВС.p7s
13 листопада 2020 15:33
Довiдка__по_п._6_ч.1_ст._17.pdf
13 листопада 2020 15:33
Довiдка__по_п._2_ч._1_ст._17.pdf
06 листопада 2020 17:48
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:42
FW_ УКРРЕСУРС гарантія.zip
06 листопада 2020 17:42
9. Iн. по. п. 13 ч.1 ст.17.pdf
06 листопада 2020 17:42
8. Iн. по п. 12  ч.1 ст.17.pdf
06 листопада 2020 17:42
7. Iн. по п. 6 ч.1 ст. 17.pdf
06 листопада 2020 17:42
6. Iн. по ч. 1 та ч.2 ст.17.pdf
06 листопада 2020 17:42
5. Довiдка щодо санкцii.pdf
06 листопада 2020 17:42
4. Щодо субпiдрядника.pdf
06 листопада 2020 17:42
3. Згода з iст. ум. дог..pdf
06 листопада 2020 17:42
24. Паспорт керiвника.pdf
06 листопада 2020 17:42
22. Iн. по. ч.2 ст.17.pdf
06 листопада 2020 17:42
21. Згода перс. данi.pdf
06 листопада 2020 17:42
2. Довiдка-дозволу лiцензii.pdf
06 листопада 2020 17:42
19. Вiдомостi про учасника.pdf
06 листопада 2020 17:42
18. Щодо балансу.pdf
06 листопада 2020 17:42
17. Фiнансовий звiт за 2019р..pdf
06 листопада 2020 17:42
16. Рiшення № 2.pdf
06 листопада 2020 17:42
15. Рiшення (копiя, ориг.).pdf
06 листопада 2020 17:42
14.  Наказ (копiя, ориг.).pdf
06 листопада 2020 17:42
13. Статут Укрресурс.pdf
06 листопада 2020 17:42
12. Щодо значн. правоч..pdf
06 листопада 2020 17:42
11. Повноваження пiдпису.pdf
06 листопада 2020 17:42
10. Проект договору.pdf
06 листопада 2020 17:42
1. Цiнова пропозицiя.pdf
06 листопада 2020 17:42
27. Вiдгук до ан. дог..pdf
06 листопада 2020 17:42
25. Про  аналог. дог..pdf
06 листопада 2020 17:42
35. Технiчний паспорт 1100л.pdf
06 листопада 2020 17:42
32. Опис  контейнера.pdf
06 листопада 2020 17:42
31. Технiчна специфiкацiя.pdf
06 листопада 2020 17:42
30. Щодо  сертифiкацii.pdf
06 листопада 2020 17:42
29. Лист-роз'яснення.pdf
06 листопада 2020 17:42
28. Захист довкiлля.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 17:43
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:40
Технічна частина.pdf
06 листопада 2020 17:40
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2020 17:40
Статут.PDF
06 листопада 2020 17:40
Стаття 17.pdf
06 листопада 2020 17:40
Сертифікат.pdf
06 листопада 2020 17:40
Проєкт договору.pdf
06 листопада 2020 17:40
Гарантія _20985.rar
06 листопада 2020 17:40
Обробка персональних даних.pdf
06 листопада 2020 17:40
Відповідність EN 840 2.pdf
06 листопада 2020 17:40
Документи на директора.pdf
06 листопада 2020 17:40
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 листопада 2020 17:40
Витяг з ПДВ.pdf
06 листопада 2020 17:40
Витяг 2020 .pdf
06 листопада 2020 17:40
Висновок СЕС.pdf
06 листопада 2020 17:40
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 14:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:18
Статут ІСС.pdf
06 листопада 2020 14:18
Протокол засновників наказ.pdf
06 листопада 2020 14:18
Опис до нового статуту ИСС.pdf
06 листопада 2020 14:18
Відомості з ЄДР.pdf
06 листопада 2020 14:18
ВИТЯГ від 25.08.2020.pdf
06 листопада 2020 14:18
Виписка_ІСС_завірений.pdf
06 листопада 2020 14:18
9.ЕБГ ТОВ ІСС UA-2020-10-23-004435-c.zip
06 листопада 2020 14:18
9-1 Відомості про Учасника.pdf
06 листопада 2020 14:18
8-1 Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2020 14:18
7-1 Проект договору.pdf
06 листопада 2020 14:18
5-2 Висновок СЕС.pdf
06 листопада 2020 14:18
5-1 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
06 листопада 2020 14:18
12-1 Лист повідомлення.pdf
06 листопада 2020 14:18
1-2 Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "Укрресурс"

ТОВ Елкопласт Україна

Імпорт Склад Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "Укрресурс"
#34396623
Переможець 2 352 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс"
#34396623
2 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:17
Укрресурс_1.1.pdf укладений
27 листопада 2020 13:16