Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (поновлення горизонтальної розмітки) (5 лотів))
Очікувана вартість
1 602 822,00 UAH
UA-2020-10-23-003977-c 8c20870a3634427291ca0ff47f19dce8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 09:00
Очікувана вартість: 1 602 822,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

23 жовтня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 13:56
Проект договору.doc
23 жовтня 2020 13:55
Додатки до ТД.doc
23 жовтня 2020 13:52
ТД розмітка 5 лотів (поновлення).doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (поновлення горизонтальної розмітки на автомобільній дорозі Т-06-01 Баранівка – Висока Піч протяжністю 44,3 км))
Опис предмету закупівлі:
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 421 494,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 107,47 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12644.82 UAH

Аукціон

Початок: 10 листопада 2020 12:17
Закінчення: 10 листопада 2020 12:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (поновлення горизонтальної розмітки на автомобільній дорозі Т-06-01 Баранівка – Висока Піч протяжністю 44,3 км))
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Виконавець повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об'єкт. Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг Фінансові зобов'язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані послуги згідно форми №КБ-2в та форми №КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов'язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 Цивільного Кодексу України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (форми №КБ-2в та форми №КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 420 494,00
UAH з ПДВ
420 494,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" 401 959,20
UAH з ПДВ
401 959,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 421 200,00
UAH з ПДВ
421 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБД" 421 494,00
UAH з ПДВ
421 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 15:56
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:51
Договірна ціна лот №1.pdf
19 листопада 2020 15:03
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:01
Копія дозволу та ліцензії.pdf
19 листопада 2020 14:25
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:23
Довідкм МВС 11.11.2020.pdf
19 листопада 2020 10:58
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:56
стаття 17 для Переможця.pdf
19 листопада 2020 10:56
public_doc (1).pdf
19 листопада 2020 10:56
public_doc (1).p7s
13 листопада 2020 13:00
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:46
Електронний підпис
06 листопада 2020 19:52
Електронний підпис
06 листопада 2020 19:43
9. Проект договору лот-1.pdf
06 листопада 2020 19:43
5. Технічне завдання лот-1.pdf
06 листопада 2020 19:43
5. Гарантійний лист Дод5,6.pdf
06 листопада 2020 19:43
2. Тендерна Пропозиція лот-1.pdf
06 листопада 2020 19:43
12.Сертифікати СОУ на фарбу.pdf
06 листопада 2020 19:43
16. Баланс.zip
06 листопада 2020 19:43
15.1.Лист-відгук.pdf
06 листопада 2020 19:43
13. Гарантiйний лист санкцii.pdf
06 листопада 2020 19:43
6. Лист-гарантiя довкiлля.pdf
06 листопада 2020 19:43
3.4. Накази на працівників.pdf
06 листопада 2020 19:43
3.4. Довідка про працівників.pdf
06 листопада 2020 19:43
3.2. Пояснення_акт.pdf
06 листопада 2020 19:43
1. Інформація про учасника.pdf
06 листопада 2020 19:43
Реєстр поданих документів.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 13:43
Електронний підпис
06 листопада 2020 13:43
гарантія 302.47512.7z
06 листопада 2020 13:43
гарантія 302.47511.7z
06 листопада 2020 13:43
гарантія 302.47510.7z
06 листопада 2020 13:43
гарантія 302.47509.7z
06 листопада 2020 13:43
гарантія 302.47508.7z
06 листопада 2020 13:43
76-77. Документи.pdf
06 листопада 2020 13:43
56. Опис з кодом.pdf
06 листопада 2020 13:43
52. Протокол 1-20 від 24.06.20.pdf
06 листопада 2020 13:43
51. Інформаційна довідка.pdf
06 листопада 2020 13:43
44-50. Гарантійні листи.pdf
06 листопада 2020 13:43
40-41. Інформація ст.17.pdf
06 листопада 2020 13:43
39-2. Баланс за 1 півріччя 2020.PDF
06 листопада 2020 13:43
39-1. Баланс за 2019 р.pdf
06 листопада 2020 13:43
37-38. Копія довідок, Лист.pdf
06 листопада 2020 13:43
35-36. Аналоігчний договір.pdf
06 листопада 2020 13:43
33-34. Наявність працівників.pdf
06 листопада 2020 13:43
32. Сфера акредитации 1О159.pdf
06 листопада 2020 13:43
30. Сфера акредитації №1О360.pdf
06 листопада 2020 13:43
24. Лист від Держдор НДІ.pdf
06 листопада 2020 13:43
18. Свідоцтво на землю.PDF
06 листопада 2020 13:43
1. Інформація про учасника.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 22:34
Електронний підпис
06 листопада 2020 22:11
Електронний підпис
06 листопада 2020 21:13
Фінансова звітність.zip
06 листопада 2020 21:13
Тех. вимоги.zip
06 листопада 2020 21:13
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2020 21:13
Кваліфікація ч. 2.zip
06 листопада 2020 21:13
Кваліфікація ч. 1.zip
06 листопада 2020 21:13
Інші документи.zip
06 листопада 2020 21:13
Документи ст. 17.zip

Публічні документи

06 листопада 2020 15:25
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:15
Тендерна пропозиція 1_5 лот.pdf
06 листопада 2020 14:15
Відповідність _Довідки.pdf
06 листопада 2020 14:15
7.1.Досвід Дог Черн 1.pdf
06 листопада 2020 14:15
Відгук від Замовника.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
Відхилено 401 959,20
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 16:39
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 420 494,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 16:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 09:41

Документи

12 листопада 2020 16:35
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) учасника в гр. 6 п. 5 не зазначено номер документу, підтверджуючого приналежність. 2) В описі аналогічного предмету закупівлі договору в п. 7 не вірно вказано дату виконання договору (згідно додаткової угоди № 173/10/38 від 21.05.2019р.). ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. 2) Згідно пункту 5 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за наведеною формою. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); - на виконання вимог пункту 5 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за наведеною формою.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
420 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:18
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 10:40
166_1_202 від 15.12.20 Т-06-01.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 10:19
договір №166 від 03.12.20 Т-06-01 44,3 км.pdf укладений
03 грудня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 420 494,00 грн. (чотириста двадцять тисяч чотириста дев'яносто чотири гривні 00 коп.), в тому числі ПДВ 70 082,33 грн. (сімдесят тисяч вісімдесят дві гривні 33 коп.). Керуючись п. 1.4. Договору №166 від 03.12.2020 року та ст. 41 ч. 5 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору, та п. 7.1, п.13.1. Договору викласти в наступній редакції: 7.1. Строк надання послуг складає: - початок: дата підписання Договору; - закінчення: 31.12.2021 року. 13.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 року, а щодо фінансових зобов'язань – до повного і належного їх виконання за цим Договором. Внести зміни до Календарного графіку надання послуг (Додаток №2) та Плану фінансування (Додаток №3) і викласти їх в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 420 494,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 166/1/202
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0,04
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)