Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25254902 |
Місцезнаходження: | 79016, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська область |
Контактна особа: |
Немчук Микола Юрійович 380685001190 simploda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 27 136 180,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 680,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії . Умови надання забезпеченння тендерної пропозиції передбачено ч. 2 та ч. 3 розділу 3 тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2020 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 16:05 |
рішення про внесення змін.docx | |
09 листопада 2020 16:04 |
Тендерна документація.docx | |
23 жовтня 2020 14:04 |
рішення про внесення змін.docx | |
23 жовтня 2020 13:27 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
23 жовтня 2020 13:27 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx | |
23 жовтня 2020 13:26 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
23 жовтня 2020 13:25 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 жовтня 2020 13:23 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx |
09 листопада 2020 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 листопада 2020 16:05 |
рішення про внесення змін.docx
|
|||||||||
09 листопада 2020 16:04 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
23 жовтня 2020 14:04 |
рішення про внесення змін.docx
|
|||||||||
23 жовтня 2020 13:27 |
Додаток № 5 Проект договору.docx
|
|||||||||
23 жовтня 2020 13:27 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx
|
|||||||||
23 жовтня 2020 13:26 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
|
|||||||||
23 жовтня 2020 13:25 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||||||||
23 жовтня 2020 13:23 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000093 ● 5444f60dd80a4f7cb81d9a591c91870c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 12:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 11
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2023 № 11.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-10-23-003622-c, 23.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-25 18:36:49
Запит про надання пояснень
Дата: 25.01.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за
ID: UA-2020-10-23-003622-c, яка проводилась Департаментом соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик?
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо це вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Відповідно до пункту 10.1. розділу 10 договору від 14.12.2020 №14, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі за ID: UA-2020-10-23-003622-c, зміна договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативи будь-якої сторони на підставі додаткової угоди, про що в договір вноситься відповідне застереження. Додаткова угода є невід'ємною частиною договору.
В ході проведення моніторингу встановлено, що до вищевказаного договору укладено додаткові угоди від 28.08.2021 №2, від 13.12.2021 №3 та від 30.12.2022 №4. В електронній системі закупівель додаткова угода №1 до договору від 14.12.2020 №14 відсутня.
Враховуючи вищенаведене , прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Чи укладались до договору від 14.12.2020 №14 додаткова угода №1 та у разі укладання такої додаткової угои - пояснити причини її не опублікування (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-30 16:46:20
Пояснення
Департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації на запит про надання пояснень від 25.01.2023 Західного офісу Держаудитслужби, в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-10-23-003622-c, повідомляє.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт в нежитловій будівлі літ. «А-5» спільної власності територіальних громад Львівської області по вул. Митрополита Андрея, 10» в м. Львові», виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України.
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті «Капітальний ремонт в нежитловій будівлі літ. «А-5» спільної власності територіальних громад Львівської області по вул. Митрополита Андрея, 10» в м. Львові».
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено з урахуванням будівельних норм і та із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт в нежитловій будівлі літ. «А-5» спільної власності територіальних громад Львівської області по вул. Митрополита Андрея, 10» в м. Львові». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2. Щодо інформації (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
На відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на момент укладення договору за результатами процедури відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт в нежитловій будівлі літ. «А-5» спільної власності територіальних громад Львівської області по вул. Митрополита Андрея, 10» в м.Львові» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" було надано копію Протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю від 15.03.2017 № 2 та ліцензії виданої 25.09.2018 № 56-Л та додатку з переліком видів робіт. Вказані документи оприлюднено в електронній системі разом з відповіддю на «Запит про надання пояснень».
3. Щодо Додаткової угоди № 1.
До договору від 14.12.2020 № 14 дійсно було підписано додаткову угоду від 31.12.2020 № 1, що додається. Однак, тендерний комітет, зокрема, секретар тендерного комітету, що був уповноважений на оприлюднення інформації та документів в електронній системі закупівель, не був повідомлений про факт підписання такого документу, та не мав змоги своєчасно отримати цей документ для його оприлюднення в електронній системі закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства. З метою уникнення подібних випадків адміністрацією Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації було проведено роз’яснювальну роботу з працівниками та, зокрема, тими, що уповноважені оприлюднювати інформацію про проведення закупівель в електронній системі з питання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та його дотримання, в тому числі своєчасного оприлюднення документів в електронну систему у визначені законодавством строки.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-02-13 18:07:01
заперечення до висновку
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури відкритих торгів щодо закупівлі «Капітальний ремонт в нежитловій будівлі літ. "А-5" спільної власності територіальних громад Львівської області по вул. Митрополита Андрея, 10» в м. Львові» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор UA-2020-10-23-003622-c, повідомляємо наступне:
Щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації (полів) про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. На момент подання про проведення процедури відкритих торгів оголошення (у жовтні 2020 року) функціоналом електронної системи закупівель не було передбачено спеціальне окреме поле в яке можна було б внести відомості про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, такі зміни до функціоналу електронної системи було внесено у квітні 2021 року. Усі необхідна інформація щодо забезпечення тендерної пропозиції, а саме: вид, розмір, строк дії, порядок оформлення, умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції детально описано у пунктах 2 і 3 Розділу 3 тендерної документації. На участь у цій закупівлі було подано пропозиції чотирьох учасників, до кожної з яких також було подано забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, що підтверджує досить детально описані вимоги про надання забезпечення тендерної пропозиції, відтак, відсутність окремого документу, доступного для друку, із зазначенням усієї необхідної інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій жодним чином не мало негативного впливу на процес підготовки документів пропозицій учасників процедури відкритих торгів, та не порушило х прав.
Щодо відсутності в тендерній документації інформації про посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Відсутність відомостей щодо посади посадової особи не вплинуло на кінцевий результат проведеної закупівлі, а на час проведення аналізу тендерної документації Замовник уже не міг ввести зміни до тендерної документації у цій частині та усунути вищезазначене зауваження.
Варто зазначити, що відсутність посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, не мало впливу на право учасників, за наявності такої потреби, здійснити зв'язок з цією посадовою особою. Відповідно, вказана обставина не може бути підставою для застосування наслідків за результатами моніторингу.
Щодо зазначення формальної помилки, що не відповідає (відсутня) наказу Мінекономрозвитку від 15.04.2020 №710. При формуванні вимог тендерної документації Замовником дотримано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону №922 та зазначено у тендерній документації опис та приклади формальних помилок, які, на його думку, не стануть підставою для відхилення тендерних пропозицій. Водночас, доцільно наголосити, що Наказ від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 має рекомендаційний характер та його положення замовники не зобов`язані вказувати у тендерній документації.
Щодо відсутності способу підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Мінекономрозвитку наказом від 13.04.2016 № 680 затвердило Примірну тендерну документацію, яка не є обов'язковою для застосування Замовниками, проте на її основі можна сформувати власну тендерну документацію, врахувавши особливості своєї закупівлі. При формуванні тендерної документації щодо даної закупівлі було взято до уваги рекомендації Мінекономрозвитку наказу від 13.04.2016 № 680. Пункт 5. Розділу 3 тендерної документації містить цитату із Закону з визначенням кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі. Детальний спосіб документального підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв описано у Додатку № 2 до тендерної документації. Пунктом 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Закон не зобов’язує Замовника вказувати в тендерній документації вимоги про надання підтвердження відповідності учасника усім, визначеним Законом кваліфікаційних критеріям.
Щодо документів з перевірки знань спеціаліст(а)ів із загального курсу з охорони праці. У розділі 2 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціаліст(а)ів із загального курсу з охорони праці. На відповідність цій вимозі ТОВ «Екобудінвест Плюс» у складі тендерної пропозиції надано копії посвідчень (№8/065-18 та №004-20/4), виданих Штойку В.М., крім того, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Екобудінвест Плюс» надано копію витягу з протоколу від 04.02.2020 №004-20 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Штойки В.М., чим учасник, відповідно підтвердив свою відповідність вище описаним вимогам тендерної документації. Щодо підстав відхилення ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік підстав за яких Замовник відхиляє тендерні пропозиції, але враховуючи, що тендерною документацією вимагалося надання документів з перевірки знань спеціаліст(а)ів із загального курсу з охорони праці, шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань, без визначення обов’язку видачі відповідних документів про проходження навчання, інструктажу і перевірку знань з питань охорони праці такого спеціаліста на підприємстві (установі, організації) учасника, підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні, оскільки, учасником виконано вимоги та надано відповідні документи.
Щодо розрахунків кошторисних документів, зокрема: розрахунків загальновиробничих витрат (ЗВВ) до локальних кошторисів та адміністративних витрат у складі договірної ціни. Оголошення про проведення цієї закупівлі припало на період, коли відбулися зміни в нормативно-правовому регулюванні сфери будівництва. Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» було затверджено Кошторисні норми України у будівництві. Відтак, умови тендерної документації було сформовано та саму документацію було оприлюднено а період, коли ще були чинні ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а документи тендерної пропозиції учасника завантажено в електронну систему 16.11.2020, коли вже були чинні нові кошторисні норми, а тому підготовлено з урахуванням останніх змін до чинного законодавства. Зважаючи на те, що роботи по торгах повинні виконуватися відповідно до діючого законодавства, замовник не мав законних підстав відхиляти учасника за формування кошторисних документів у рамках норм чинного на момент подання пропозиції.
Щодо графіків фінансування та фінансування. Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону, визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 2 ст. 180 Господарського кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до ч. 1 ст. 323 Господарського кодексу України, договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до п. п. 1 та 2 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, ці загальні умови визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт пов’язаних із капітальним будівництвом та є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Відповідно до п. 5 Постанови № 668, одними із істотних умов договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. Умови договору, укладеного за результатами проведення процедури відкритих торгів «Капітальний ремонт в нежитловій будівлі літ. "А-5" спільної власності територіальних громад Львівської області по вул. Митрополита Андрея, 10» в м.Львові» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор UA-2020-10-23-003622-c відповідають нормам чинного законодавства.
Щодо Додаткової угоди № 1 до договору від 14.12.2020 № 14 дійсно було підписано додаткову угоду від 31.12.2020 № 1, що додається. Однак, тендерний комітет, зокрема, секретар тендерного комітету, що був уповноважений на оприлюднення інформації та документів в електронній системі закупівель, не був повідомлений про факт підписання такого документу, та не мав змоги своєчасно отримати цей документ для його оприлюднення в електронній системі закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства. З метою уникнення подібних випадків адміністрацією Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації було проведено роз’яснювальну роботу з працівниками та, зокрема, тими, що уповноважені оприлюднювати інформацію про проведення закупівель в електронній системі з питання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та його дотримання, в тому числі своєчасного оприлюднення документів в електронну систему у визначені законодавством строки.
Підсумовуючи все вище описане, зазначаємо: вважаємо висновок про результати моніторингу процедури відкритих торгів процедури закупівлі UA-2020-10-23-003622-c не обґрунтованим та оскаржуємо висновок за результатами моніторингу в суді.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ № 668 та відповідно не відповідає нормам частини 1 статті 41 Закону)
Оскарження в суді
Опис: | Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації листом 17.02.2023 № 02-162 подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасувати висновку Західного офісу Держаудитслужби 06.02.2023 |
Дата публікації: | 20 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | П380/3321/23 |
Дата відкриття провадження: | 21 лютого 2023 |
Документи:
20 лютого 2023 17:55
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" |
23 088 756,20
UAH з ПДВ
|
21 579 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Альфабудсервіс |
24 552 346,03
UAH з ПДВ
|
21 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТІМ-БУД |
25 724 576,40
UAH з ПДВ
|
25 724 576,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ферозіт-Буд |
26 532 090,85
UAH з ПДВ
|
26 396 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" #37776004 |
Переможець |
21 579 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 18:03
|
Дод 4.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 18:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 16:18
|
дд3 до 14.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2021 15:18
|
Д 14 додаткова.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 16:33
|
Д14_роботи.pdf | укладений |
14 грудня 2020 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | істотні умови договору не змінюються, додаткову угоду розміщено за ініціативою замовника |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | істотні умови договору не змінюються, додаткову угоду розміщено за ініціативою замовника |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | істотні умови договору не змінюються, додаткову угоду розміщено за ініціативою замовника |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |