Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплекс (інтерактивна панель, ноутбук).
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2020-10-23-003007-a 2a121bcfd8324557901bc6923607f078
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Кєнюк

+380508471646 st_roop2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02141779
Вебсайт: http://st-lg-osvita.at.ua/
Місцезнаходження: 93600, Україна , Луганська обл., смт Станиця Луганська, вул. Центральна, буд. 17 А
Контактна особа: Олена Кєнюк
+380508471646
st_roop2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2020 10:39
Початок аукціону: 09 листопада 2020 14:11
Очікувана вартість: 82 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мультимедійний комплекс (інтерактивна панель, ноутбук).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 10:41
Тендерна документація.doc
23 жовтня 2020 10:41
ОГОЛОШЕННЯ.doc
23 жовтня 2020 10:41
додаток 6.docx
23 жовтня 2020 10:41
Додаток 5 ст.16.docx
23 жовтня 2020 10:41
Додаток 4 проект договору.docx
23 жовтня 2020 10:41
Додаток 3 ст.17.docx
23 жовтня 2020 10:41
Додаток 2 Лист-згода.docx
23 жовтня 2020 10:41
Додаток 1 тендерна пропозиція..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендер
Дата подання: 26 жовтня 2020 16:33
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-003007-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:36
Дискримінпційні вимоги
Шановний Замовнику! Вимоги у Додатку № 6
п.19. Ліцензійне програмне забезпечення (операційна система) повинно бути проінстальоване, сертифікат справжності обов’язково надається у складі персонального комп’ютера.
Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації».

Інформуємо Вас, що отримання Сертифіката партнера Microsoft в рамках глобальної партнерської мережі Microsoft (Microsoft Partner Network) було відмінено самою компанією Microsoft. Також зазначаємо, що для отримання партнерства Microsoft потрібен досить тривалий період часу, що в свою чергу унеможливлює участь у даній закупівлі. Вказуємо, що вимагання такого документу є дискримінаційною вимогою, оскільки суперечить положенням ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Таким чином, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, а саме усуненні дискримінаційної вимоги, передбаченої для підтвердження відповідності предмету закупівлі - надати відповідний Сертифікат Microsoft .
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-10-23-003007-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:45
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
У Додатку № 5 Вимога надати :
1.1.Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження на право власності/користування (склади/транспортні засоби тощо) .
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу,або ж тих, хто планує залучити сторонню організацію, яка здійснює перевезення вантажів.
Вимоги мати або орендувати транспорт/склади є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні транспортні засоби. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість взяти участь у торгах тим постачальникам, що працюють з перевізниками на договірних засадах. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-10-23-003007-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:08
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Технічні характеристики обладнання яке закуповується,а саме посилання на конкретну модель в даному випадку інтерактивну панель BRIOLIGHT S-43 , в той час як і на програмне забезпечення до панелі ;
У стандартній комплектації встановлено 80 розвиваючих програм, які розділені на 5 груп, а саме: 1. фізичний розвиток: 15 ігрових додатків для координації рухів і розвитку моторики; 2. художньо-естетичний розвиток: 20 програм музичних інструментів; 3. мовленнєвий розвиток дітей: 5 програм-казок; 4. пізнавальний розвиток дітей: 20 програм-пазлів і логічних головоломок; 5. психологічні тести: 20 програм;
Таким чином такі вимоги обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, тому що запропонувати эквівалент неможливо .
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 15:46
Кінець періоду оскарження: 16 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 16 листопада 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
05 листопада 2020 15:46
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:45
Протокол №343 від 05.11.2020.pdf