Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (жалюзі)
Очікувана вартість
37 201,00 UAH
UA-2020-10-23-002658-a 81af632a84184b8d9fda6eaf9a8c85fa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Ігорівна Однолєткова

+380577255276 detpoliklinika15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №15" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25463416
Місцезнаходження: 61082, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Рибалка, 11/1
Контактна особа: Аліна Ігорівна Однолєткова
+380577255276
detpoliklinika15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю



39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (жалюзі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (жалюзі). Джерело фінансування: Інше (кошти НСЗУ, які отримані за договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за надані послуги здійснюються протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання акту виконаних робіт (послуг). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

23 жовтня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОЛОВИНКА ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ
#2060218299
Переможець 37 201,00
UAH
23 жовтня 2020 10:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 10:42