Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень гуртожитку №3
Очікувана вартість
188 000,00 UAH
UA-2020-10-23-002556-c f3593761a5a540d792b4b17a19f4b22c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Юлія Олександрівна

380977851918 vebs@vspu.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Код ЄДРПОУ: 02125094
Місцезнаходження: 21001, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Острозького 32
Контактна особа: Олійник Юлія Олександрівна
380977851918
vebs@vspu.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 188 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


«Поточний ремонт приміщень гуртожитку №3»(ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (згідно оголошення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень гуртожитку №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця ОСТРОЗЬКОГО, будинок 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом виконання після підписання актів наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.Місцезнаходження замовника - Україна, Україна, 21001, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ОСТРОЗЬКОГО, будинок 32; категорія замовника - Передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2, а саме розпорядник бюджетних коштів; вид закупівлі – передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону.Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).Під час проведення закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Код та назва номенклатурних позицій предмета закупівлі: 45454100-5 Відновлювальні роботи Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 11:58
Проект договору.docx
23 жовтня 2020 11:57
Документація (оголошення).docx
23 жовтня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 11:58
Проект договору.docx
23 жовтня 2020 11:57
Документація (оголошення).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТУР" 183 913,33
UAH з ПДВ
183 913,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 20:43
Електронний підпис
03 листопада 2020 20:41
Кошторис..pdf
03 листопада 2020 20:41
Док. тендерної пропозиції.pdf
03 листопада 2020 20:41
Аналогічний договір 001 (1).pdf
03 листопада 2020 20:41
Відгук.pdf
03 листопада 2020 20:41
Проект договору..pdf
03 листопада 2020 19:36
Рішення засновника 001.pdf
03 листопада 2020 19:36
Витяг з реєєстру ПДВ.pdf
03 листопада 2020 19:36
Витяг з ЄДР.pdf
03 листопада 2020 19:36
Статут ПП ТУР 001 (12 files merged).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТУР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТУР"
#13300442
Переможець 183 913,33
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТУР"
#13300442
183 913,33
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 листопада 2020 14:11
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (технічна помилка при подачі оголошення).
Документи:
12 листопада 2020 14:11
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:10
РІШЕННЯ про відміну.pdf
12 листопада 2020 14:09
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВІДМІНУ.pdf