Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30192153-8 Штампи
Очікувана вартість
480,00 UAH
UA-2020-10-23-001194-a c1c5311d0e804aabac8884f150a70197
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кравченко

+380952065394 juvka1996@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАЛОМИХАЙЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43783596
Місцезнаходження: 53612, Україна , Дніпропетровська обл., Покровський р-н, село Маломихайлівка, вул.Центральна, будинок 8
Контактна особа: Юлія Кравченко
+380952065394
juvka1996@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Кліше штампу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Кліше штампу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, Вул. Ярослава Мудрого 85А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  24 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
4 штуки
Пластикова колодка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченкіський, вул. Ярослава Мудрого 85А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  24 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться в безготівковій формі за формою платіжного доручення Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

23 жовтня 2020 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#1997302255
Переможець 480,00
UAH
23 жовтня 2020 09:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 09:28
495.pdf укладений
23 жовтня 2020 09:27